LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing bij Canal Plus????!!!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Bookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2005 17:13

Storing bij Canal Plus????!!!!!

Ongelezen bericht door Bookie »

Ik heb sinds woensdag geen normaal beeld meer bij mijn ontvangst van Canal Plus, terwijl ik bij alle andere zenders een voortreffelijk beeld heb. Onlangs van kabelaar Essent een nieuw kabelkastje gekregen.
Met de helpdesk van Canal Plus gebeld en die gaven min of meer toe dat er in Groningen een storing was. Maar het kon nog wel even duren en ze zei dat als er voldoende mensen een klacht hadden, dat essent er dan pas wat aan kan doen.
Zitten meer forumbezoekers hier mee of hebben jullie eerder iets soortgelijks meegemaakt?
Uiteraard ga ik een "boze brief" naar Canal Plus sturen dat ik resistutie van mijn abonnement wil voor de dagen waarop ik storing heb. Ik hang nu aan de lijn bij essent kabelcom en ik wacht al een tijdje op verbinding....... :shock: Nou na enig wachten aan de lijn
stuurt Essent gewoon een monteur langs! Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Da's weer heel iets anders danCanal Plus voorspiegelt.

dane001
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jan 2005 16:00

Re: Storing bij Canal Plus????!!!!!

Ongelezen bericht door dane001 »

aan het signaal van C+ ligt het NIET, het betreft de doorgigfte van ESSENT, daar gaat het ft

Bookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2005 17:13

Re: Storing bij Canal Plus????!!!!!

Ongelezen bericht door Bookie »

De oorzaak was dus misleidende informatie van de canal plus helpdesk.
Ik heb weer contact gezocht met de helpdesk en toen moest ik een paar keer op wat knopjes van de afstandbediening van de decoder drukken en toen werd gezegd dat de storing verholpen was. Inderdaad! Maar dat hadden ze me ook wel een week eerder mogen zeggen!
Dit keer lag het dus eens niet aan Essent!
Dus pas op met helpdesks!

Gesloten