LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tips om hondenlucht in huis te verwijderen

Nieuw op het Radar Forum: de categorie Tips. Vraag bezoekers om raad, of help anderen door jouw eigen, handigheidjes hier te delen.
Flipflop
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 okt 2011 17:13

Re: Tips om hondenlucht in huis te verwijderen

Ongelezen bericht door Flipflop »

[Nou, zei ik het niet? Een huis waarin honden hebben gezeten, is gewoon €20.000,- minder waard. Je kan de complete binnenzijde renoveren. Waarschijnlijk kan je ook de tuinen uitgraven laten vullen met nieuwe aarde; even aangenomen dat de honden niet op het trottoir gescheten hebben.

Volgens mij is €20.000,- niet genoeg om de hele binnenkant te strippen en van hondenlucht te bevrijden :wink:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Tips om hondenlucht in huis te verwijderen

Ongelezen bericht door Wubo »

goed luchten, schoonmaken, ontsmettingsteam laten komen, onderbieden, check of er een houten vloer in ligt want als die doordrenkt is met urine berg je dan maar.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Tips om hondenlucht in huis te verwijderen

Ongelezen bericht door nevermind »

Wubo schreef:goed luchten, schoonmaken, ontsmettingsteam laten komen, onderbieden, check of er een houten vloer in ligt want als die doordrenkt is met urine berg je dan maar.

TS heeft toch al lang zijn/haar keuze gemaakt. :lol:

Mensen, bedankt voor alle adviezen en meedenken en meeleven. Ik denk dat ik dit huis inderdaad maar laat gaan.

Azijnzeiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 nov 2010 10:01

Re: Tips om hondenlucht in huis te verwijderen

Ongelezen bericht door Azijnzeiker »

Huizen genoeg toch?

Gesloten