LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winsor pilates

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
an oniem

winsor pilates

Ongelezen bericht door an oniem »

voor iedereen die niet geloofd in stomme dieten maar wel in bewegen dit is DE OPLOSSING. vandaag nog mee beginnen. jullie hebben allen vast wel eens die infomecials van tell sell gezien NIET KOPEN veels te DUUR. Wat je wel moet doen downloaden van kazaa of een ander progamma. downloaden van zo'n dergelijk progamma is in ons land namelijk niet illegaal (uploaden wel!!!). lekker snel, effectief en goedkoop afvallen in eigen huis dus.

TIP: zwaar overgewicht of andere klachten. MODIFIED versie!!!! anders moe je niet de dag daarna klagen dat je pijn heb.

Gasje

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Gasje »

Fietsen man thats the way to fall :lol:

Gast

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Gast »

Anoniem wat houd modifiet in eigenlijk??????Ik heb via het ziekenhuis een uitstekend dieet gevolgd.Alleen moest ik elke week naar het a.m.c om steeds op die weegschaal te gaan staan.Het hielp goed maar ik voelde me ellendig want als je t.v aan had kwamen er altijd lekkers voorbij en zat ik aan een wortel.Ik voelde mij net een konijn.Maar wehebben vol gehoudenen veel zwemmen en fietsen.Doe ik ook volop.
Je krijgt bijna niets terug van je ziekenfonds en toen ik vroeg of ze het zwemmen gingen betalen,was het nul op rekest.Dus zelf doen en flink wandelen en fietsen.Allen moeten ze hem niet jatten......moos

Intergast
Berichten: 88
Lid geworden op: 28 mei 2004 12:59

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Intergast »

Moos en nel jullie slaan de spijker op z'n kop. De beste manier om af te vallen is Juist zwemmen en fietsen met goede voeding. De extra kosten krijg je meestal niet vergoed maar met een verwijzing van huisarts dat je een dieet moet hebben zijn deze kosten aftrekbaar voor belasting ( buitengewone ziekte kosten ). Moet je wel met totale kosten boven een drempel uitkomen. Ik zelf ben heel lang op dieet en doe aan aangepast sport wo zwemmen. Dit helpt heel goed maar moet er wel bij zeggen dat mensen in het algemeen teweinig bewegen .


Lammert

Gast

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben nog nooit boven die drempel gekomen.Die pech heb ik dan altijd maar ik ga stug verder en ze zoeken het maar uit.Na de hernia;s heb ik maanden plat moeten liggen voor ik geopereerd kon worden.Dus verveel je je te pletter en als foppe ging rijden met de bus lag ik te liggen en te slapen en dan ben je snachts wakker,en weer vervelen 9 maanden lang Zo kwam ik aan.dus moest ik op dieet en zwemmen en fietsen.Ik heb het ook nooit geprobeert om terug te krijgen.Maak ik me ook niet druk om.En mijn dochter ging mee zwemmen.Ik doe het nu niet meer zo en wandel veel met de hond.
Groetjes en succes met afvallen........nel

Gast

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon een crosstrainer nemen,
dat werkt pas :lol:

RaKa

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door RaKa »

Wat echt werkt is simpelweg gewoon bewegen. Sporten dus. Ga naar de dichtsbijzijnde sportschool (of een andere hoe je wil) en schrijf je in. Zij zijn dan is staat een programma voor je uit te schrijven, waarna je volledig zelfstandig kunt sporten. Nu is dit misschien wel makkelijk gezegd, maar het is wel wat de oplossing is. Als je je schaamt (wat ik me kan voorstellen, kom je aan met je logge lijf in een sportschool met allemaal fitte mensen), moet je toch echt proberen je er overheen te zetten. Misschien dat het helpt wanneer ik zeg dat je echt niet de enige bent, en elke dag zulke mensen wel komen aanzetten (bij een grotere sportschool) die zich er eindelijk overheen hebben gezet.

maxb

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door maxb »

Wat echt werkt is simpelweg gewoon bewegen. Sporten dus. Ga naar de dichtsbijzijnde sportschool (of een andere hoe je wil) en schrijf je in. Zij zijn dan is staat een programma voor je uit te schrijven, waarna je volledig zelfstandig kunt sporten. Nu is dit misschien wel makkelijk gezegd, maar het is wel wat de oplossing is. Als je je schaamt (wat ik me kan voorstellen, kom je aan met je logge lijf in een sportschool met allemaal fitte mensen), moet je toch echt proberen je er overheen te zetten. Misschien dat het helpt wanneer ik zeg dat je echt niet de enige bent, en elke dag zulke mensen wel komen aanzetten (bij een grotere sportschool) die zich er eindelijk overheen hebben gezet.
Wanneer je deze stap heb gezet dien je nog wel over een flinke dosis wilskracht te beschikken om het vol te houden, want de meeste mensen laten het na een paar maanden/weken al weer afweten.

Gast

Re: winsor pilates

Ongelezen bericht door Gast »

En een hometrainer? Is dat aan te raden?
En hoeveel per dag moet je dan fietsen?

Gesloten