LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilveren Kruis Achmea ziektekosten verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

Zilveren Kruis Achmea ziektekosten verzekering

Ongelezen bericht door Gast »

wie krijgen er ook na betaling van je verzekering, incassobedrijven, deurwaarders op zijn/haar nek.

Als je bij de zilveren kruis gaat, dan kunnen ze niet zeggen welke maand je niet hebt betaald, terwijl je automatische incasso hebt. Wil je uitdraaien van alle betaalde facturen, dan kunnen ze dat niet geven, want dat moet opgevraagd worden bij het hoofdkantoor en dan sturen ze het op. Vervolgens krijg je niks gestuurd. Bel je met hun 0900 nummer, dan verwijzen ze dat je naar hun kantoor gaat in je woonplaats.

Als je je bankafschriften laat zien dat je het betaald hebt, dan kijken ze je heel dom aan en zeggen dan dat niet betaald hebt.

wat ik doen??

tukkoe

Re: Zilveren Kruis Achmea ziektekosten verzekering

Ongelezen bericht door tukkoe »

Enige tip die ik u kan geven is de volgende.

Leg een dossier aan van alle acties die u reeds hebt genomen inclusief de tijd die u er reeds hebt ingestopt. Zelf heb ik het reeds enkele malen voor elkaar gekregen om de portokosten en de tijd die ik er in heb moeten steken vergoed te krijgen, nadat één of andere instantie
blijkt zelf de administratie niet op orde te hebben.

Ook persoonlijk het bedrijf bellen en een afspraak maken en hier langs rijden, helpt vaak om de situatie te verhelderen. Laat uw gesprekspartner in zo'n situatie tekenen voor de ontvangst van de stukken. Dan heeft de organisatie geen poot meer om op te staan en u heeft één aanspreekpunt binnen de organisatie die verantwoordelijk wordt voor het probleem.

Veel succes!

Gesloten