LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
rdea
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2007 11:43

LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door rdea »

Beste LS
Wie kan mij advies geven? Hebben 21 mei j.l. een plasma scherm van 50" gekocht bij Media Markt. Was kado voor onze zoon's nieuwe huis en is in gebruik genomen met de eerste WK wedstrijd. 2 Weken geleden floepte hij na 10 min. aanstaan, plotseling uit en je hoorde een tik. Na even gewacht te hebben, zette hij hem weer aan en nu zie je vanaf de linkerkant, ongeveer 30 cm naar het midden, een zwarte vertikale balk van 3 cm lopen. 2 weken geleden gelijk naar Media Markt gegaan en probleem aangegeven. Zou doorgegeven worden aan LG voor reparatie, maar mijn man gaf aan dat we dat niet wilden! Een TV, die net 8 weken oud is, willen wij niet laten repareren, we willen gewoon een nieuwe! Als je nu al na 8 weken je tv laat repareren??? Heb 4 jaar garantie (3jaar extra genomen), wat moet en kan je dan verwachten de komende jaren????? Reparatie-ellende bij LG??? Wij LG gebeld omdat we 1,5 week geleden een brief hadden ontvangen, daar het zo DRUK was ben hen (verbaast me nu echt niet hierover) en ze zouden zsm contact opnemen. Niet dus, hebben vandaag zelf met hen gebeld en volgens mevrouw was het bestelde onderdeel nog niet binnen! Gaf aan dat ik de tv helemaal niet wil laten repareren en dat we gewoon een nieuwe willen van Media Markt. Wel, we moesten dan toch maar weer teruggaan naar de servicedesk van media markt.
Voor de duidelijkheid, het gaat om de LG 50 PK 250 plasma scherm, die in de aanbieding was voor de WK begon. Hebben wij het recht om een nieuwe te eisen of moeten we ten alletijden eerst een monteur laten komen? Ook hebben wij de originele verpakking (die een beetje te groot was om te bewaren in mijn berging) niet meer. Wat ik toch al belachelijk vind, dat je de originele verpakking moet bewaren......tot wanneer? Lees genoeg negatieve reactie her en der op Internet over de service van media Markt, dus ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen. Mijn man is er nu bij Media Markt en ik hou jullie op de hoogte!

rdea
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 aug 2007 11:43

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door rdea »

Manlief net terug van Media Markt, krijg geen nieuwe TV, deze wordt gerepareerd, want het betreffende onderdeel was al besteld (beeldscherm is kapot). De man van servicedesk had contact met LG opgenomen. Er zitten tegenwoordig in die plasma's maar 3 dingen. 1 ding (iets voor de beeldbuis) wordt nu vervangen. Als er in de toekomst nog iets kapot gaat, dan pas krijgen we een hele nieuwe tv, zoals deze heer beaamt! Hebben zijn kaartje gekregen met naam, maar zouden het toch liever zwart op wit willen hebben, want zolang werken de meeste medewerkers niet bij Media Markt. Vind het toch kwalijke zaak, dat van een 8 weken "oude" TV al de beeldbuis kapot is en dat het gerepareerd gaat worden! Wel, we zijn nu al genezen van een LG plasma ktv. De heer van Media Markt was zeer behulpzaam, heeft gebeld met LG en nam de tijd voor het hele probleem!!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door crazyme »

rdea schreef:Hebben zijn kaartje gekregen met naam, maar zouden het toch liever zwart op wit willen hebben, want zolang werken de meeste medewerkers niet bij Media Markt.
Mondelinge afspraken hebben geen waarde. Stuur aangetekend een afspraak-bevestiging waarin u de gemaakte afspraak op papier heeft gezet.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door TheLD »

Hebben wij het recht om een nieuwe te eisen
Ja hoor, we leven in een vrij land. Of je daadwerkelijk recht hebt op een nieuw scherm is een ander verhaal. Maar eisen mag altijd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door crazyme »

TheLD schreef:
Hebben wij het recht om een nieuwe te eisen
Ja hoor, we leven in een vrij land. Of je daadwerkelijk recht hebt op een nieuw scherm is een ander verhaal. Maar eisen mag altijd.
Eis er dan gewoon twee, dat is tenminste de moeite waard. Anders schiet je er nog niets mee op.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Ik zie hele volksstammen naar buiten komen bij Mediamarkt met een LG scherm. Lekker goedkoop en groot. De winkel staat er vol mee. Ook de retourafdeling staat er vol mee want ze komen ook met bosjes terug. Cheapy kwaliteit en service. LG wil met lage prijzen hun marktwaarde afkopen. Niet met kwaliteit. Wil je op dit moment een top scherm, kijk eens bij Panasonic en je hebt beter beeld, geluid en kwaliteit. En kijk vooral niet bij LG naar het uiterlijk, mooi blinkend, maar van binnen een drama.

Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

Re: LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt

Ongelezen bericht door Rickyman »

@ Audiofreak
Je bent gelukkig ook een beetje tv freak.
Ben het helemaal met je eens vwb Panasonic, topscherm, goed beeld, knappe service, weinig uitval.
Kost wat maar dan heb je ook echt wat.
Ik denk dat 99,9% van de mensen niet eens weet dat LG Lucky Goldstar betekent. Goldstar het Z merk van weleer heeft met deze mooie nieuwe naam niet ineens A kwaliteit in huis. Maar wij Nederlanders willen viel veur wienig en service mag nix kosten.

Rick

Gesloten