LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe zuiver is DSI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,Hoezuiver is DSI?,De reden van de vraag is waarom stellen ze steeds de zaken uit(doorschuiven)wat is hier de winst van!.vrgr.andre de croos

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Hoe zuiver is kraanwater ? Die mensen zijn even aan rust toe en wachten af wat rechters gaan beslissen natuurlijk. De bedoeling van Zalm was, dat de DSI 15 oordelen zou vellen waaraan de rechters kunnen refereren (jurisprudentie).

Je wordt in dit land alleen maar gepakt. Volgende vraag !!

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door thoompy »

Ik kan jullie vertellen dat de uitspraken waren belooft voor de kerst ...
Hellaas dat is weer niet gebeurd nu word er gezegt dat de zaken opnieuw tegen het licht worden gehouden?
Er blijktnieuwe ontwikkelingen te zijn dat dit nodig zijn men zegt niet waarom.
Dus even afwachten maar weer.........
Aleen de incasso van die boefen gaat maar door....

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,uitstel en uitstel maar geen duidelijke reden!.vrgr.andre de croos

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door thoompy »

Heel vreemd allemaal morgen hoor ik meer waarom en zo.
Ik moet morgen ook weer even bellen naar dexia weer zo een dreig brief.
Je kent het wel wij zijn allemaal dom he

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Wie naar de DSI is gestapt omdat het zo goedkoop is, verliest ook elke zaak en kan niet meer in beroep.

Mensen moeten het allemaal zelf weten maar wat Sara altijd zei. In deze zaken heb je helaas een advocaat nodig.

Maar dan wel 1 met kennis van zaken en niet zo 1 die Nes had.

Vertrouw op je zelf en bel met advocaten ga er langs zeker als je restschuld heel fors is. Je moet vertrouwen hebben in zo iemand. Ga niet af op anderen. Dat is mijn advies. Ik ben een raregast maar bedoel het goed. En stop met commentaar geven.

Sterkte hoor.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door croosjes »

raregast,stap eerst nauw maar naar een goede advocaat en als je dat algedaan hebt lees goed en reageer alleen als je er iets mee kunt doen en anders maak je naam bekend.Dat beaamd een echte man of vrouw en zo één was ten minste SARA.vrgr.andre de croos

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Misschien ben jij Doornroosje wel je schrijft toch ook anoniem en misschien ben ik wel een mevrouw. Het gaat om de materie en niet om wie ik ben.

Doei

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door thoompy »

Je moest eens weten met hoe veel advocaten ik daar heb gezeten
Als je niet weet wat de DSI in houd rare gast lees er eerst dan maar eens over.

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Ik ben iemand die me 100% heb laten informeren. Hele discussies heb ik gevoerd over de DSI dus............. weet ik waarover ik praat.

Ik ben al vanaf het begin aanwezig op dit forum en ken elke pappenheimer.

Alleen ik geef niet op en heb zo veel kritiek over me heen gehad dus geef ik advies. That's all

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door croosjes »

raregast,dus je speeld echt verstoppertje;de eer aan jou en de rede zal jij het beste weten maar ik blijf het zwak vinden.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door croosjes »

komen overeen als volgt:


Verificatie bij DSI

Artikhierom verzoekt.

Informatie-uitwisseling

Artikel 2
1) De Autoriteit-FM kan de volgende gegevens aan DSI verstrekken:
a) Gegevens niet herleidbaar tot een individuele instelling;
b) Gegevens uit het Wte register en het Wtb register;
c) Publicatie van verlening, intrekking van een vrijstelling, vergunning, erkenning of ontheffing op grond van artikel 59 Wet toezicht effectenverkeer 1995 (hierna: Wte 1995) en publicatie van verlening of intrekking van een vergunning op grond van artikel 18 Wet toezicht beleggingsinstellingen 1990 (hierna: Wtb 1990);
d) Overige openbare gegevens.

2) DSI kan de volgende gegevens aan de Autoriteit-FM verstrekken:
a) Gegevens in het kader van de controle en inzage als bedoeld in artikel 4;
b) Gegevens ten aanzien waarvan de betrokken geregistreerde uitdrukkelijke schriftelijke toestemming aan DSI heeft verleend dat DSI deze informatie verstrekt aan de Autoriteit in het kader van de initiële toetsing van kandidaat bestuurders of (mede-) beleidsbepalers bij vergunningverlening of op de doorlopende toetsing van bestuurders of (mede-) beleidsbepalers na vergunningverlening, omtrent de deskundigheid en betrouwbaarheid zoals bedoeld in artikel 10 Bte 1995 en artikel 2 en 11 Besluit toezicht beleggingsinstellingen 1990 (hierna: Btb 1990). Indien de door DSI aan de Autoriteit-FM verstrekte informatie daartoe aanleiding geeft kan de Autoriteit-FM na daartoe verkregen schriftelijke toestemming van de geregistreerde inzage krijgen in de ten aanzien van de betrokken geregistreerde bij DSI aanwezige informatie of gegevens waarbij een in de bijlage A bij dit convenant beschreven procedure zal worden gevolgd;
c) Overige openbare gegevens.

3) Nadere afspraken omtrent de wijze waarop en de frequentie waarmee informatie zal worden verstrekt dan wel inzage zal worden verleend zijn opgenomen in bijlage A die een integraal onderdeel uitmaakt van onderhavig convenant. Tevens zijn in bijlage A contactpersonen aangewezen die verantwoordelijk zijn voor het uitwisselen van de informatie tussen partijen.

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door thoompy »

met andere woorden zou de dsi wel het totaale raport van de AFM wel hebben gelezen.
Dan kan de dsi ook niet meer om bepaalde dingen heen(zorplicht)
Het woord toch moeilijk voor ze als de burgelijkrechtmacht dit ziet en nu ook de AFM (luister naar radiouitzending 24 dec)
Met andere woorden de het word toch moeilijk voor dexia wat betreft de zorgplicht.
Dexia heeft verklaart in de hoorziting dat ze alleen BKR controle doet meer niet.....
Dit staat papier bij de DSI.
Inmiddels weten we allemaal beter.
Hier kan de DSI ook niet meer omheen .
Alleen nog uitstelen kunnen ze nog de laatse adem van DEXIA tuig

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Geplaatst op 28 Dec 2003 22:25 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

raregast,dus je speeld echt verstoppertje;de eer aan jou en de rede zal jij het beste weten maar ik blijf het zwak vinden.vrgr.andre de croos


Alleen nog uitstelen kunnen ze nog de laatse adem van DEXIA tuig
Dames als jullie geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven, dan vraag ik me af kunnen jullie wel lezen. Inhoudelijk lezen bedoel ik. Geeft verder niet maar klaag dan ook niet.

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door thoompy »

iederen gek heeft zijn gebrek sorrij rare gast maar toch welterusten straks en slaap lekker
fijn dat jij zo goed bent.....

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Dank je thoompy jij bent ook best aardig hoor. En zeker weten dat je gaat winnen :wink: :wink: :wink: Hopelijk gaan we allemaal winnen.

Gelukkig 2004 en ook voor croosjes.

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door John H »

De rechtse terreur die momenteel in dit land waard is slecht voor het recht van de kleine man.
DSI is een bank en verzekeraars vriendje en die gaat echt niet rennen voor de consument, in andere EU landen is deze organisatie wel onafhankelijk en dus onpartijdig.
In dit k..land is alles te koop of reeds verkocht aan bedrijven,Erasmus aan Dexia, DSI aan banken, politiek aan bedrijven die hun campagne betalen, en wij zitten met luloos als Balkenende en Zalm.
Ik stem de volgende keer zo Links als het maar kan want deze regering doet mij denken aan verleden tijd waar normen en waarden ook niet golden tenzij je lid van de club was.
DSI speeld een vies spel en vertraagd bewust de rechtsgang van onze zaken, en dat om zelf niet op haar bek te gaan.
In het verleden zijn al teveel fouten gemaakt en als de media echt gaat zoeken in het verleden dan kan die beerput nog wel eens behoorlijk gaan stinken en dat ook in Zalms naam.
Zalm vind het niet zo erg dat het lang duurt want dat geeft hem tijd het een en ander uittewissen. VVD aan het stuur van een regering geeft altijd rottigheid, die vuile rechtse ballen moeten weer asap aan de zijlijn staan waar ze thuis horen.

Elly36
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 dec 2003 22:22

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Elly36 »

:? Het valt me wel op dat er hier veel onenigheid is op dit forum. Ik dacht eigenlijk dat we hier allemaal voor hetzelfde waren. Dan moeten we dit forum natuurlijk niet gebruiken om elkaar te bestoken met treiterige berichtjes. Stick to the point.
groeten, Elly

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi John H,

Jij vindt wel dat de VVD aan de zijlijn hoort, maar de afgelopen 27 jaar heeft de VVD ongeveer 22 jaar in de regering gezeten. Het lijkt er dus meer op dat zij in de regering "thuishoren" of zo.

Het is niet anders ...... ik stemde nooit VVD hoor, maar dit land behoort kennelijk aan de VVD. En dus niks zijlijn zoals jij schrijft.

Raregast
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 nov 2003 17:36

Re: hoe zuiver is DSI

Ongelezen bericht door Raregast »

Ik provoceer niet spreek uit ervaring en gaf advies. Ik weet waar ik sta en heb een hele sterke zaak en een slimme advocaat. Wat een rol speelt nu is, dat ik mensen vertel als je een schuld hebt van meer dan 8.000 euro of zo gooi er dan een bedrag tegenaan voor een echte advocaat. Zeg je wint minus kosten van de advocaat zeg maar 4.000 euro hou je toch nog 4.000 euro over.

Tenzij je een gierigaard bent en voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Ga je gang.

Mijn boodschap is goedkoop is duurkoop en schelden op advocaten zoals Croosjes doet, heeft geen zin.

De eerste klap is een daalder waard en wat ik probeer te zeggen is, neem zelf het initiatief. En wees geen kuddedier.

Happy 2004 voor iedereen.

Ik lees dit de VVD is geen partij voor de kleine man. Toos en Duchateau hebben daar topics over geschreven, die meer in ons straatje komen.

Amen.
Laatst gewijzigd door Raregast op 28 dec 2003 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten