LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gerrit Zalm is een lulloo

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door John H »

Dit soort stukken in de krant geven de schijn dat er aan onze zaak gewerkt word doch de waarheid is anders.
Ik ben blij dat kranten en media nogsteeds voor ons schrijven en de zaak levend houden want Den Haag wil liever zwijgen over deze zaak.
Gerrit Zalm ziet deze zaak als een zwaart boven zijn hooft hangen en wil dit stil voorbij laten gaan, hij was het toch die in paars twee iedereen aanzetten tot het verzekeren van de oude dag en het studiegeld voor je kinderen, de spaarpot voor ziekzijn en alles wat duurder zou worden.
Hij was toch de man die zei dat iedereen die niet belegden dom was als hij of zij dat niet deed of zijn we dat vergeten.
Hij zou de DSI opdracht geven en zorgen dat er snel iets zou gaan gebeuren zodat de rechtsgang sneller zou verlopen.
Hij en die rechtse club waar hij bij hoort vertragen de hele zaak omdat ze hiermee met de billen bloot moeten.
Het is een schande dat we al zolang wachten op een oplossing want Dexia gaat wel gewoon door met het leeg zuigen van uw spaarpot.
Deze regering laat straks die klere belgen met 6,5 miljard het land verlaten en balken***letje en zalfje doen niets, de gemeenschap mag dan nog wat meer inleveren, en wij sukkels doen dat zonder slag of stoot.
Nederlanders hebben een grote bek maar als het er op aan komt doen we geen flikker en leggen we zonder tegenspraak onze kop op het hakblok.
Het word tijd voor aktie en dan bedoel ik keiharde aktie, de tijd van braaf praten moet maar eens afgelopen zijn.
Dat Nederland dan maar eens last van ons krijgt en dat de regering maar eens boos word, het kan me geen moer meer schelen.
De economie had nu 6,5 miljard meer in huis gehad als we ons geld nog hadden gehad.
Met dat geld hadden we gewoon kunnen leven en uitgaven kunnen doen die de economie weer aan de gang had kunnen brengen.
Dit alles gaat niet waardoor er straks nog meer bezuinigd moet worden en onze beurs nog smaller zal worden.
Het word tijd dat we een bom onder de hele zaak gaan leggen en al die oplichters eens flink op hun donder gaan geven.
In Nederland word veel te veel opgelicht en belazerd en de gedupeerde blijft maar zitten met de brokstukken en kan geen recht krijgen omdat advokaten te duur zijn geworden voor de gewone man.
Denk daar maar een over na en stem volgende keer links en laat het CDA en VVD maar heel ver rechts liggen.
nog even een paar ideeen van paars(G.Zalm) die slecht liepen.
Studie kosten die meer kosten dan wat het opbengt (sparen bracht meer op)
beleggen voor een spaarpot (schulden dat je er gek van word)
oudedag voorziening (extra kosten voor ouderen zorg)
verhoogde acsijns op alcohol zou de schatkist 70 miljoen op leveren en kost nu 50 miljoen.
enz enz dit alles uit de hoge hoed van Zalm ( wat een oen)

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door jebe »

amen!!!je neemt de woorden uit mijn mond!!er is geen mens die wat doet,iedereen heeft een grote mond,maar doet niets..ja,betalen onder protest..nee,daar heb je dexia mee!!!daarmee maak je een statement!!donder toch op!!er is maar een manier en dat is niet betalen!!!of die belgen bij hazeldonk over de grens trappen,en tot ongewenste vreemdelingen bestempelen..en nooit meer een product van de firma aegon in huis halen,zij zijn er mee begonnen.mensen,sta voor je recht!!!laat je niet bedreigen door die schijtbank..samen sta je sterk.

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

Ik heb bij deze eenmaal betaald. Vorige maand E 200.
Deze maand kunnen ze m'n rug op. De rekeningen moeten nog betaald worden en ik heb nu al geen geld meer.

Mijn verhaal;

Drie jaar geleden is mijn moeder, een jaar na mijn vader, overleden en is mij als een van de drie kinderen wat geld achtergelaten.
Ik dacht verstandig te zijn, we gingen trouwen, net een huis gekocht..
en dacht laat ik een groot deel van die erfenis maar wegzetten anders is het zo op. Nu heb ik over drie jaar ook nog wat en nog meer als ik wegzette. ( fl 20.000 eenmalige inleg )

Maar je raadt het al. merk en 3 x hoef ik al niet meer te noemen...

ik zit nu met 30.000 E restschuld en een ww uitkering van pak em beet 700 E , maandtermijn 300 E.... ( ja echt )

Ik heb vorige maand e 200 betaalt en zou dit nu ook moeten ( via een betalingregeling met het deurwaarderskantoor )

Als iemand voor mij het adres of telefoonnummer heeft van een advocatenkantoor in de regio Groningen, met ervaring in dexia zaken, houdt ik mij aanbevolen.

anoniem mag ook; [email protected]

bvd.

RA de Wind

Richard de Wind
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 dec 2003 17:22

Re: Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door Richard de Wind »

In de omliggende provincieen mag ook......

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door John H »

Richard, kijk eens op de site van Payback en neem kontact met piet op hij kan je de weg wijzen, want hij heeft vele adressen van advokaten.
Een beter en zorgelozer 2004 en houd de moet er in we gaan Dexia afbranden tot op de bodem.
John

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Gerrit Zalm is een lulloo

Ongelezen bericht door pallu »


Gesloten