LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Ik heb internet en bellen bij KPN en betaal omgerekend 5 euro voor mijn vaste lijn abo, goedkoper kan niet!!! Verder Skype ik via internet naar vaste lijnen en dan betaal je 2 cent per minuut!!!

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Ik heb internet en bellen bij KPN en betaal omgerekend 5 euro voor mijn vaste lijn abo, duur hoor, verder Skype ik naar vaste lijnen via internet en betaal dan 2 cent per minuut!!!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

marcelxxx schreef:, goedkoper kan niet!!!

dacht je dat? heb je toch niet verder gekeken!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

tiptoo schreef:
marcelxxx schreef:, goedkoper kan niet!!!

dacht je dat? heb je toch niet verder gekeken!

Waarom zou je, als je 5 euro per maand + 2 cent per minuut betaald in godsnaam nog verder gaan zoeken? De kostenbesparing die je dan nog kan bereiken is zo minimaal dat je dat aan het einde van de maand echt niet merkt.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

van mij hoeft niemand te verder te zoeken , en in Gods naam zoek je sowieso geen provider :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:van mij hoeft niemand te verder te zoeken , en in Gods naam zoek je sowieso geen provider :mrgreen:
Nee ik zoek voor een paar Euro verschil ook geen andere provider dan UPC, hoewel als iemand met een onderbouwd voorstel komt :?: :idea: :lol: wie weet

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
Nee ik zoek voor een paar Euro verschil ook geen andere provider
een paar euro verschil met die afgod van jou Henri? upc is en giga duur en giga slecht dus dan kijk ik wel degelijk verder en zeker naar de klantvriendelijkheid die sowieso bij upc en kpn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht zijn :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:
Nee ik zoek voor een paar Euro verschil ook geen andere provider
een paar euro verschil met die afgod van jou Henri? upc is en giga duur en giga slecht dus dan kijk ik wel degelijk verder en zeker naar de klantvriendelijkheid die sowieso bij upc en kpn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht zijn :mrgreen:
KPN weet jezelf blijkbaar, ook al ervaring met UPC?,
De financieele onderbouwing heb je weer vergeten, zet eens wat kosten van providers naast elkaar ,bij voorbaat dank :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

:lol: kpn beste henri , ja dat weet ik uit ervaring , bij upc hoef ik alleen maar op de site te kijken hoe duur die zijn, weet sowieso dat ze met radio en tv heel duur zijn heb die namelijk gehad weet je nog :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef::lol: kpn beste henri , ja dat weet ik uit ervaring , bij upc hoef ik alleen maar op de site te kijken hoe duur die zijn, weet sowieso dat ze met radio en tv heel duur zijn heb die namelijk gehad weet je nog :lol:
Ik hou geen lijstjes bij van jouw lijntjes, maak eens een financieel overzicht van goede providers,althans in jouw ogen :wink:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:
Ik hou geen lijstjes bij van jouw lijntjes, maak eens een financieel overzicht van goede providers,althans in jouw ogen :wink:

die bestaan niet het zijn allemaal oplichters providers dus geen lijstje :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je zo min mogelijk energie wil steken in het verlagen van je KPN-rekening maar wel fors minder wil gaan betalen, dan zou ik voortaan met carrierpreselectie gaan bellen (CPS) via bel1601

Dat is zeer eenvoudig.

1) meld je aan via http://www.bel1601.nl/tarieven.php
2) bel 0800-1273 (gratis).
3) stel 1601 in voor binnen de regio, buiten de regio én naar het buitenland bellen.
4) laat naar mobiel bellen op KPN staan (dit tarief is 15 januari jl. fors door KPN verlaagd, de andere tarieven gingen juist enorm omhoog).

Bel1601 bestaat al jaren. Kwaliteit is uitstekend. Facturering klopt als een bus.
Prijs vast naar vast bellen binnen Nederland: 0,9ct per minuut. KPN: 9,0ct per minuut per 15 januari 2011. 1000% (duizend procent) duurder dus. Daarnaast is het starttarief bij bel1601 lager: 6ct ipv 10ct bij KPN


Mocht het om wat voor reden dan ook niet bevallen, dan bel je weer gratis 0800-1273 om e.e.a. direct ongedaan te maken.

Verdere uitleg: http://www.bellen.com/content/carrier-pre-select.aspx

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door kweenie »

marcelxxx schreef:Bij KPN kun je onbeperkt bellen erbij nemen voor 10 euro per maand, dan betaal je 10 euro per maand voor onbeperkt bellen naar vaste lijnen, duur hoor!!!
Ja, als je dan toch het abonnement moet aanpassen, dan kun je net zo goed overstappen naar een goedkopere provider. Dan ga ik liever naar Telfort, waar je voor 30 euro per maand voor vast alleen het starttarief betaalt. Dan is die 40 euro van KPN inderdaad een stuk duurder. Of voor 35 euro de snellere variant, in plaats van 50 bij KPN.

Dus als het doel van KPN is om je eens op de kosten van het huidige pakket te wijzen en je aan te raden daar verandering in aan te brengen, dan zal dat vaak betekenen dat je dan maar naar een andere provider overstapt. Zou dat het doel van KPN zijn?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door tiptoo »

kweenie schreef: dan zal dat vaak betekenen dat je dan maar naar een andere provider overstapt. Zou dat het doel van KPN zijn?

dat denk ik wel , kpn is onvoorstelbaar duur dus je telefoongeld haal je bij een andere provider makkelijk uit.

Tom2008
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jun 2008 11:56

Re: KPN verhoogt prijs met 100 % !!!!!

Ongelezen bericht door Tom2008 »

Bob Schurkjens schreef:Als je zo min mogelijk energie wil steken in het verlagen van je KPN-rekening maar wel fors minder wil gaan betalen, dan zou ik voortaan met carrierpreselectie gaan bellen (CPS) via bel1601
ik bel ook al jaren zonder problemen via 1601. maar ik tik altijd nog 1601 in, omdat ik dacht dat je anders ook naar mobiel met hen zou bellen. en omdat ik belvrij weekend heb en dus in het weekend niet met hen wil bellen. CPS is dan toch niet handig?

Gesloten