LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuiswinkel waarborg geen enkele waarborg

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Thuiswinkel waarborg geen enkele waarborg

Ongelezen bericht door Eef1967 »

Ik vraag me af wat je hier aan hebt. Zie Extreme Discount. Kan jarenlang doorgaan onder dit keurmerk. Zelfs een vergelijkingssite haalt dit bedrijf eraf omdat het extreem slecht presteert en niet of laat levert. Ondertussen houden ze het keurmerk van THUISWINKELWAARBORG.
Pas als Extreme Discount totaal onbereikbaar en gesloten is terwijl velen een betaling gedaan hebben en dit veelvuldig gemeld wordt bij het THUISWINKELWAARBORG wordt dit lid geroyeerd. Terwijl ze dan eigenlijk zouden moeten optreden of voor de belangen van klanten opkomen!
Het enige wat ze dan -veel te laat- doen is dus het lid eruitzetten en klaar is kees.
De waarde van dit keurmerk is dus minstens dubieus te noemen. Ze verdienen aan winkeliers maar mensen hebben er niks aan als het er op aankomt.

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Thuiswinkel waarborg geen enkele waarborg

Ongelezen bericht door Henk1985 »

Ze zijn in mijn ogen het woord waarborg ook echt niet waard.
Je denkt als consument dat je beschermt word door zon keurmerk, maar volgens mij zitten ze er alleen om hun zakken te vullen.
Voor mij hebben ze niets gedaan iniedergeval, ze hebben er waarschijnlijk wel voor gezorgd dat Tom nog meer centen kon jatten van klanten.

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Thuiswinkel waarborg geen enkele waarborg

Ongelezen bericht door Roeltej »

Het enige waar keurmerken bij webshops goed voor zijn is om er zelf rijk van te worden. Vaak is de enige voorwaarde dat je op tijd betaald en dat de voorwaarden van je shop overeenkomen met de wet... klaar, logo, laat klant maar komen.

Thuiswinkel waarborg heeft nog wel een aanvullend eisenpakket, 14 dagen retour enz. zit je ook met een certificering van je shop... en je mag als shop zijnde echt gigantische bedragen afdragen aan ze.

in principe kan je zo je eigen keurmerkje opzetten... gebeurt ook, alles voor extra verkopen.

Gesloten