LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdwenen onderwerp.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Radar »

Beste allemaal, het topic 'Opzegging Ziggo : doffe ellende' is door ons verwijderd op verzoek van de TS zelf.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Beste Moderators,
Beste allemaal, het topic 'Opzegging Ziggo : doffe ellende' is door ons verwijderd op verzoek van de TS zelf.
Toch vind ik dit niet juist. Door de reacties is het topic niet meer exclusief van TS, maar zijn er opmerkingen, toevoegingen, en suggesties gedaan die ook voor anderen interressant kunnen zijn. Deze zijn nu ook verdwenen.

TS heeft altijd nog de mogelijkheid zijn eigen bijdrage aan te passen als hij/zij vindt dat deze door de ontwikkleingen achterhaald zijn.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik sluit me bij Leo aan.

Want - hoe is het opgelost - als het al opgelost is?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@Leo,

Dat ben ik helemaal met je eens.

Een TS kan altijd de eigen bijdragen aanpassen, de topictitel aanpassen dat het opgelost is enz.

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door hobby1 »

Waarom zoveel ophef, dit is toch niet het eerste topic, wat is verdwenen/gewist door de moderatie!

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Bedankt voor uw antwoord.

Het zal misschien aan mij liggen, maar ook het feit dat mijn inzending van vandaag -waarin ik allen opriep het topic niet te kapen om 'oud zeer' uitvoerig te bespreken- is verdwenen, om vervolgens plaats te maken voor het antwoord van moderatie, vind ik ook een uiterst merkwaardige ingreep.

Verder sluit ik mij volledig aan bij de inzending van Leo.
Ik had het momenteel niet beter kunnen verwoorden.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door seconds-out »

hobby1 schreef:Waarom zoveel ophef, dit is toch niet het eerste topic, wat is verdwenen/gewist door de moderatie!
Ja is zo, maar ik wist eigenlijk ook niet dat een TS zelf de mogelijkheid had om een heel topic te laten verdwijnen.
Over het algemeen vind ik de moderatie op dit forum wel goed, ondanks de zogenaamde "censuur".
Zeker als je dat vergelijkt met andere forums enz.
Ben al lang blij als ze mijn tekst laten staan en het niet weghalen omdat het bijvoorbeeld hun mening niet is..... 8)

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door hobby1 »

seconds-out schreef: Ben al lang blij als ze mijn tekst laten staan en het niet weghalen omdat het bijvoorbeeld hun mening niet is..... 8)
Zolang het on topic is, hoef je toch niets te vrezen! :wink:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Tis weer bijzonder schreef:Bedankt voor uw antwoord.

Het zal misschien aan mij liggen, maar ook het feit dat mijn inzending van vandaag -waarin ik allen opriep het topic niet te kapen om 'oud zeer' uitvoerig te bespreken- is verdwenen, om vervolgens plaats te maken voor het antwoord van moderatie, vind ik ook een uiterst merkwaardige ingreep.

Verder sluit ik mij volledig aan bij de inzending van Leo.
Ik had het momenteel niet beter kunnen verwoorden.

Mee eens dat als er gereageerd wordt dat een TS niet meer het alleenrecht erop heeft, men steekt regelmatig tijd en energie om een TS te helpen en waarvoor als dan verwijderd wordt omdat TS dat wilt /eist ?

Dit topic is toch ook geen consumentenkwestie en bestaat nog wel, ( zij het gedeeltelijk want een en ander is reeds verwijderd zoals jezelf ook al hebt opgemerkt)

De moderatie kan altijd wel verbeterd worden en je zal nooit een ieder naar zn zin maken maar ik constateer wel dat er met meerdere maten wordt gemeten.

Of de ene mod intrepeteerd de regels anders dan een andere mod of er is geen eenduidig beleid of tis net hoe de pet staat.

Wellicht dat de mods er eens over kunnen praten en voor een keer een niet consumenten topic kunnen starten.......wie weet wordt er nog wat van geleerd :mrgreen:

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

hobby1 schreef:Zolang het on topic is, hoef je toch niets te vrezen! :wink:
Maar de willekeur maakt een mens wel onzeker en minder toeschietelijk een bijdrage te leveren aan dit forum.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Teunbosseman schreef:Dit topic is toch ook geen consumentenkwestie
Daarover verschillen wij dan van mening.
Ik, consument zo je het noemen wil, lever een -weliswaar onbetaalde dienst- door mijn kennis te delen (de opzet van een forum) en mijn werk wordt door derden zonder pardon vernietigd.
Me dunkt dat je dan reden hebt tot klagen, al is het op een forum als deze die uitnodigt misstanden aan de kaak te stellen.
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 03 aug 2011 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door seconds-out »

Tis weer bijzonder schreef: Maar de willekeur maakt een mens wel onzeker en minder toeschietelijk een bijdrage te leveren aan dit forum.
Precies.
Maar nogmaals, als je hier op dit forum de gedragsregels volgt blijven je teksten meestal wel staan.

Op andere forums niet...een afwijkende mening over van alles en nog wat kan al genoeg zijn om het bericht niet te plaatsen cq een levenslange ban! :twisted: :twisted:

Dus Tros...de complimenten,

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

seconds-out schreef:
Tis weer bijzonder schreef: Maar de willekeur maakt een mens wel onzeker en minder toeschietelijk een bijdrage te leveren aan dit forum.
Precies.
Maar nogmaals, als je hier op dit forum de gedragsregels volgt blijven je teksten meestal wel staan.
Ik kan je antwoord niet helemaal rijmen.
Bestaan er ook gedragsregels m.b.t. de willekeur?
Dan zou ik die graag inzien.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Tis weer bijzonder schreef: Ik, consument zo je het noemen wil, lever een -weliswaar onbetaalde dienst- door mijn kennis te delen (de opzet van een forum) en mijn werk wordt door derden zonder pardon vernietigd.
Waar je dan ook nog auteursrecht hebt op je eigen post.

Een topic compleet verwijderen over een consumentenkwestie gaat mij persoonlijk ook te ver. Daar waar een topic in strijd is met de gedragsregels of wettelijke bepalingen kan ik me goed voorstellen dat het verwijderd wordt.

Indien een TS wenst dat het niet blijft staan, zou deze zijn eigen berichten en topictitel maar moeten aanpassen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door seconds-out »

Tis weer bijzonder schreef: Ik kan je antwoord niet helemaal rijmen.
Bestaan er ook gedragsregels m.b.t. de willekeur?
Dan zou ik die graag inzien.
Willekeur is een ander woord voor censuur.
Daar merk ik op dit forum weinig van. Ondanks dat de moderator mijn teksten ook regelmatig verwijderd, want ik ben geen lieverdje... :roll: daarom moet ik zelf ook de hand in eigen boezem steken...maar echt censureren doet de moderator niet.

Weet je, ...wat jij willekeur vindt kan voor een moderator betekenen dat je de regels hebt overtreden.
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 aug 2011 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Tis weer bijzonder schreef:
Teunbosseman schreef:Dit topic is toch ook geen consumentenkwestie
Daarover verschillen wij dan van mening.
Ik, consument zo je het noemen wil, lever een -weliswaar onbetaalde dienst- door mijn kennis te delen (de opzet van een forum) en mijn werk wordt door derden zonder pardon vernietigd.
Me dunkt dat je dan reden hebt tot klagen, al is het op een forum als deze die uitnodigt misstanden aan de kaak te stellen.

Ik begrijp je wel maar je klaagzang in dit topic is geen consumentenkwestie, jouw en bijdrages van anderen in het "verdwenen" topic daarentgen wel en inderdaad zou ik daar ook pissig om zijn.

Ik heb onlangs een topic geopend waarin een en ander werd :mrgreen: geroeptoeterd :mrgreen: en waar een forumwarn opvolgde opdat dit geen consumentenkwestie zou zijn........tsja...... dan haak ik maar af voordat uit de klauwen loopt.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Wanneer is iets dan een consumentenkwestie?
Alleen als het over geld, een bedrijf of overheid gaat?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door seconds-out »

Tis weer bijzonder schreef:Wanneer is iets dan een consumentenkwestie?
Alleen als het over geld gaat?
Nee hoor :D
Een consumentenkwestie is een kwesties over consumenten.
Alles wat van belang is voor een consument kan besproken worden.
Sommige onderwerpen lijken een consumentenkwestie, maar zijn het niet.
Dit onderwerp bijvoorbeeld..is dit een consumentenkwestie of niet?
Eigenlijk niet, want het gaat om een verwijderd topic...aan de andere kant...,vind dit toch wel weer nuttig, bepaalde zaken wist ik ook niet.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Tis weer bijzonder schreef:Wanneer is iets dan een consumentenkwestie?
Alleen als het over geld, een bedrijf of overheid gaat?

Tsja, vraag het aan de mods zou ik zo zeggen :wink:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Verdwenen onderwerp.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

seconds-out schreef:Een consumentenkwestie is een kwesties over consumenten.
Een consument volgens Wikipedia:
Consumenten of verbruikers zijn personen of huishoudens die goederen en diensten consumeren die worden geproduceerd in de economie.
Volgens de Consumentenbond:
Een consument is een persoon die zich op bepaalde momenten in zijn of haar leven opstelt als koper of gebruiker van zowel private als publieke producten en diensten. De consument is hiermee een eindgebruiker in tegenstelling tot bedrijven die producten en diensten aankopen om tot een nieuw product of dienst te komen.
Tja in die definities staat niet vast dat er persé betaald moet worden voor een product of dienst. Een forum kun je ook zien als een dienst en alle gebruikers als consumenten van dat forum.
Dus ja is het een consumentenkwestie in mijn beleving.

Gesloten