LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Magic PC Check

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ayla

Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

ik heb een vraag mijn pc is helemaal opgeschoond alle fouten er uit
maar ik had magic PC Check en die is verwijderd was ook de bedoeling
maar nu iedere keer als ik de computer start komt nog dat programma geactiveerd en dat moet niet kunnen want alles is verwijderd
weet niet hoe ik ook zoek waar het in kan zitten
weet iemand hoe ik daar van af kan komen
groetjes Ayla

TonGr
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 dec 2007 07:48

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door TonGr »

Klik start, uitvoeren, type daar: msconfig
Tabblad opstarten, daar vinkje weghalen voor magic pc check, dan toepassen, oke en opnieuw opstarten.

Succes

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door nevermind »

Ayla schreef:ik heb een vraag mijn pc is helemaal opgeschoond alle fouten er uit
maar ik had magic PC Check en die is verwijderd was ook de bedoeling
maar nu iedere keer als ik de computer start komt nog dat programma geactiveerd en dat moet niet kunnen want alles is verwijderd
weet niet hoe ik ook zoek waar het in kan zitten
weet iemand hoe ik daar van af kan komen
groetjes Ayla
Toch verwijderd via configuratie-programma, of op een andere manier?

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

TonGr schreef:Klik start, uitvoeren, type daar: msconfig
Tabblad opstarten, daar vinkje weghalen voor magic pc check, dan toepassen, oke en opnieuw opstarten.

Succes

heb het geprobeerd maar magic pc check staat er niet bij

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

nevermind schreef:
Ayla schreef:ik heb een vraag mijn pc is helemaal opgeschoond alle fouten er uit
maar ik had magic PC Check en die is verwijderd was ook de bedoeling
maar nu iedere keer als ik de computer start komt nog dat programma geactiveerd en dat moet niet kunnen want alles is verwijderd
weet niet hoe ik ook zoek waar het in kan zitten
weet iemand hoe ik daar van af kan komen
groetjes Ayla
Toch verwijderd via configuratie-programma, of op een andere manier?
ik heb het verwijderd via connfiguratie scherm programmas verwijderen vind het daar ook niet in terug

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Winterman »

Er zullen een aantal registersleutels achtergebleven zijn. Die moet je handmatig verwijderen. Maak wel eerst een registerbackup voor de zekerheid. Ook kan je eerst CCleaner proberen als je zelf verwijderen niet verantwoord vindt.

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

[quote="Winterman"]Er zullen een aantal registersleutels achtergebleven zijn. Die moet je handmatig verwijderen. Maak wel eerst een registerbackup voor de zekerheid. Ook kan je eerst CCleaner proberen als je zelf verwijderen niet verantwoord vindt.[/quote)

zou je willen door geven hoe ik die registersleutels handmatig kan verwijderen

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door agro »

Klik op start en bij uitvoeren "regedit" intikken (zonder de komma's).
Daarna bij bewerken op zoeken klikken, en de sleutel(s) zoeken welke je wil verwijderen, bv de naam van het programma welk je wil verwijderen.
Let op :!: als je niet weet wat je doet kan je er beter afblijven.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Winterman »

Ayla schreef: zou je willen door geven hoe ik die registersleutels handmatig kan verwijderen
Zoals agro aangeeft, maar veranderingen in het register is listig als je er niet ervaren in bent. Probeer eerst eens de RegistryCleaner van CCleaner voor de zekerheid

http://www.piriform.com/ccleaner

Het is een goed en betrouwbaar programma dat je kan blijven gebruiken. Tijdens de installatie alleen even kiezen voor een handmatige installatie zodat je niet automatisch ook een toolbar installeert.

Je hebt het trouwens steeds over Magic PC Check, maar het enige programma dat ik kan vinden is Magix PC Check. Zeker als je via "regedit" handmatig gaat verwijderen moet je 100% zeker zijn van de naam van het programma.

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

Winterman schreef:
Ayla schreef: zou je willen door geven hoe ik die registersleutels handmatig kan verwijderen
Zoals agro aangeeft, maar veranderingen in het register is listig als je er niet ervaren in bent. Probeer eerst eens de RegistryCleaner van CCleaner voor de zekerheid

http://www.piriform.com/ccleaner

Het is een goed en betrouwbaar programma dat je kan blijven gebruiken. Tijdens de installatie alleen even kiezen voor een handmatige installatie zodat je niet automatisch ook een toolbar installeert.

Je hebt het trouwens steeds over Magic PC Check, maar het enige programma dat ik kan vinden is Magix PC Check. Zeker als je via "regedit" handmatig gaat verwijderen moet je 100% zeker zijn van de naam van het programma.
de CC cleaner verwijderd geen sleutels
heb gedaan wat ik gelezen hebt en volgens mij de sleutels verwijderd de Magic PC Checkmaar nog komt dat programma er dorr

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Winterman »

Ayla schreef: de CC cleaner verwijderd geen sleutels
CCleaner starten, dan Register selecteren en vervolgens Scannen naar problemen.

Vervolgens alles selecteren en dan herstellen kiezen. Het kan bijn niet dat hij helemaal niets vind.

Anders hoop ik dat je Windows 7 gebruikt

http://www.7helpdesk.nl/tips-a-trucs-wi ... heren.html

Andere mogelijke oplossing is de trial versie van Revo Uninstaller installeren. Daarna via Revo Magic PC Check opnieuw installeren en daarna opnieuw via Revo de installatie verwijderen.

Wat je ook doet, doe het rustig aan en vergeet niet een backup te maken. Geduld en grondigheid is in deze een schone zaak.

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

Winterman schreef:
Ayla schreef: de CC cleaner verwijderd geen sleutels
CCleaner starten, dan Register selecteren en vervolgens Scannen naar problemen.

Vervolgens alles selecteren en dan herstellen kiezen. Het kan bijn niet dat hij helemaal niets vind.

Anders hoop ik dat je Windows 7 gebruikt

http://www.7helpdesk.nl/tips-a-trucs-wi ... heren.html

Andere mogelijke oplossing is de trial versie van Revo Uninstaller installeren. Daarna via Revo Magic PC Check opnieuw installeren en daarna opnieuw via Revo de installatie verwijderen.

Wat je ook doet, doe het rustig aan en vergeet niet een backup te maken. Geduld en grondigheid is in deze een schone zaak.

hallo winterman
wilje even bedanken voor het doorspelen van de site, met vereende krachten op dat forum zijn mijn problemen opgelost heeft wel een tijdje geduurd maar vanmiddag had ik het dan toch voor elkaar
groetjes Ayla

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Winterman »

Graag gedaan.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door nevermind »

Ik ben wel niet ciske, maar misschien helpen deze berichten jouw.


http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=209115

Ayla

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Ayla »

nevermind schreef:Ik ben wel niet ciske, maar misschien helpen deze berichten jouw.


http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=209115
dank je wel heb gekeken maar durf niet veel zelf te doen veilige modus weet nog niet eens hoe of wat

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door ciske »

Ayla schreef:
nevermind schreef:Ik ben wel niet ciske, maar misschien helpen deze berichten jouw.


http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=209115
dank je wel heb gekeken maar durf niet veel zelf te doen veilige modus weet nog niet eens hoe of wat

stel die vraag alsnog op dat forum wat ik je gegeven heb. :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door nevermind »

Ayla schreef:
nevermind schreef:Ik ben wel niet ciske, maar misschien helpen deze berichten jouw.


http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=209115
dank je wel heb gekeken maar durf niet veel zelf te doen veilige modus weet nog niet eens hoe of wat

Lees hier :
http://www.gratisvirusscanner.be/window ... ige-modus/

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Magic PC Check

Ongelezen bericht door Winterman »

Ayla schreef: heb nog wel een klein puzzeltje voor je waar ik niet uit kom
ik heb ccclaener en die verwijderd netjes al de cookies maar er is een heel hardnekkige die laat zich niet verwijderen wat ik ook doe
en dat is cm.daphnecm.com is geen halszaak maar het ergert me,vooral omdat ik niet precies weet wat dat programma doet

groetjes Ayla
Cookies zijn geen programma's . Het zijn slechts text bestandjes. Je kan ze ook via je browser beheren.

Gesloten