LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wetenschap en MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Er is GEEN wetenschappelijke studie "MLM" dus kennis van niet-MLM-er is gebaseerd op "horen zeggen" en nergens anders op.
Ik wil deze nog even aanhalen. Er zijn heel veel dingen waar geen wetenschappelijke studie van is. Is alle kennis die mensen daarvan/daarover hebben dan ook maar van nul en generlei waarde?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Er is GEEN wetenschappelijke studie "MLM" dus kennis van niet-MLM-er is gebaseerd op "horen zeggen" en nergens anders op.
Ik wil deze nog even aanhalen. Er zijn heel veel dingen waar geen wetenschappelijke studie van is. Is alle kennis die mensen daarvan/daarover hebben dan ook maar van nul en generlei waarde?
Ik kan me vergissen maar hebben we HW007 niet ooit zien claimen dat MLM aan universiteiten in de VS gedoceerd werd? Toen bleek dat dat niet zo was en ook deze claim op drijfzand was gebaseerd haalde hij alles uit de kast.

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

newmikey schreef:Ik kan me vergissen maar hebben we HW007 niet ooit zien claimen dat MLM aan universiteiten in de VS gedoceerd werd?
Dat noemen we voortschrijdend inzicht. En wie wist hem te vertellen dat het niet klopt? Een niet mlm-er, wiens mening er toch niet toe doet.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

Dat er in de VS studies over MLM zijn, is géén basis om aan te nemen dat er in Nederland bij deze forumleden ook maar enige gestudeerde kennis is over MLM. De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.

Al het andere is persoonlijke indruk, die via de wij-vorm al die persoonlijke indrukken zouden moeten weergeven alsof het feiten zouden zijn. Wetenschappelijk is dat volkomen onjuist.

Newmikey, bewijs jij nu eens waarom jouw mening over MLM waardevol is in deze discussie.

- Wie ben je en wat presteerde je in MLM ?
- Wat heb je zelf uitgedokterd, en wat heb je horen zeggen ?
- Ben je zelf de boot ingegaan met MLM ?
- Zijn de diensten of producten die via MLM op de markt komen foute dingen ?
- Mag een leverancier niet verdienen ?
- Mogen mensen zelf beslissen met MLM te werken ?
- Is MLM legaal ?
- Is MLM misleidend ?
- Wat is voor ons allen het bewijs dat jij verstand hebt van MLM ?

Waarom vraag ik dit ?

- Je komt met €120 kosten om €800 te verdienen, alsof die €120 te veel kosten zijn. Het is een winst van meer dan 400%.
- Je komt met opmerkingen als leugens en misleiding,m terwijl je zelf niet eens aangeeft waarop dat gebaseerd is.
- Omdat ik MLM doe en een eigen mening heb, scheer je alle MLM-ers over één kam.
- Omdat er in USA, MLM wordt gedoceerd, ga je er vanuit dat mensen zonder MLM ervaring wel MLM kennis hebben ???!??
- Wellicht ben je eem allesweter, maar daar voor kun je zelf aangeven wat je wel of niet weet.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
newmikey schreef:Ik kan me vergissen maar hebben we HW007 niet ooit zien claimen dat MLM aan universiteiten in de VS gedoceerd werd?
Dat noemen we voortschrijdend inzicht. En wie wist hem te vertellen dat het niet klopt? Een niet mlm-er, wiens mening er toch niet toe doet.

Als je van de een iets aanneemt zonder te checken en een ander moet 4x bewijzen meet je met verschillende maten.

Je snapy dat ik van dergelijke boodschappers hun boodschap niet als waardevol inschat voor mijn eigen gebruik. Dat anderen met je weglopen, Prima !

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door Jolijn »

De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.

Wat een onzin. Dat is niet open minded, maar dat is blind geloven wat succesvolle MLM-ers vertellen.

Wacht, het is dan dus geen feitelijke kennis als ex-MLMers zeggen dat zij niet geschikt zijn voor MLM omdat ze geen geduld hadden/de MLMskills niet hebben/niet open minded zijn?
Dat is onzin wat ze vertellen? Ze zien dat niet goed? Die feiten kloppen niet?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Er is GEEN wetenschappelijke studie "MLM" dus kennis van niet-MLM-er is gebaseerd op "horen zeggen" en nergens anders op.
Ik wil deze nog even aanhalen. Er zijn heel veel dingen waar geen wetenschappelijke studie van is. Is alle kennis die mensen daarvan/daarover hebben dan ook maar van nul en generlei waarde?

Neen niet alle kennis van mensen die weten waarover ze spreken is zonder waarde.

Mensen die een mening verkondigen zonder kennis ter zake is voor mij van geen waarde.

Wat voor kennis is er bij jou aanwezig op MLM gebied ?
Als je mij overtuigt is jouw boodschap direct veel waardevoller. Ook als je een MLM presentatie bijwoonde, al je vragen ter plekke liet beantwoorden en vervolgens hier dingen vertelt is al waardevol. Je neemt niet eens de moeite om een MLM verhaal aan te horen, maar vertrouwt liever op meningen van anderen dan op je eigen indruk. Zo weinig zelfvertrouwen of angst om door het MLM-virus begeest te worden ?

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Dat er in de VS studies over MLM zijn,
Nee, er zijn geen studies in de VS over mlm. Ik vat studies nu op als opleidingen aan een universiteit. Tenzij je het woord studies gebruikt in de zin van wetenschappelijke onderzoeken die zijn gedaan naar mlm.
HW007 schreef:De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Komen we toch weer terug bij "je weet alleen iets van mlm als je mlm-t".
HW007 schreef:Newmikey, bewijs jij nu eens waarom jouw mening over MLM waardevol is in deze discussie.

- Wie ben je en wat presteerde je in MLM ?
- Wat heb je zelf uitgedokterd, en wat heb je horen zeggen ?
- Ben je zelf de boot ingegaan met MLM ?
En hier wil je weer over de boodschapper gaan praten in plaats van over de boodschap.

HW007 schreef:- Omdat er in USA, MLM wordt gedoceerd, ga je er vanuit dat mensen zonder MLM ervaring wel MLM kennis hebben ???!??
NEEHEE, mlm wordt niet gedoceerd in de VS. Tenminste als je doelt op onderwijs aan universiteiten. Doel je op een cursusjes gegeven door mlm-ers, dan wellicht wel.

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Mensen die een mening verkondigen zonder kennis ter zake is voor mij van geen waarde.
Wat weer valt te vertalen als "als de boodschap jou bevalt dan hebben ze kennis, zo niet, dan niet".
HW007 schreef:Wat voor kennis is er bij jou aanwezig op MLM gebied ?
Dat kan je hier in al mijn berichten lezen.
HW007 schreef:Als je mij overtuigt is jouw boodschap direct veel waardevoller. Ook als je een MLM presentatie bijwoonde, al je vragen ter plekke liet beantwoorden en vervolgens hier dingen vertelt is al waardevol. Je neemt niet eens de moeite om een MLM verhaal aan te horen, maar vertrouwt liever op meningen van anderen dan op je eigen indruk.
Ik hoef jou niet te overtuigen en ga dat ook niet doen.
Of ik ooit meetings heb bijgewoond? Helaas ja en helaas teveel. Hoeveel teveel is blijft voor jou een vraag. Dus je hebt ongelijk dat ik geen moeite doe een mlm verhaal aan te horen. Ik heb het al gedaan, maar ga het niet nogmaals doen.
HW007 schreef:Zo weinig zelfvertrouwen of angst om door het MLM-virus begeest te worden ?
Ah, fijn. Nog even over de boodschapper zelf praten en niet over de boodschap.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Jolijn

Nu ga je even in je enthousiasme te kort door de bocht.

Jolijn schreef:De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.

Wat een onzin. Dat is niet open minded, maar dat is blind geloven wat succesvolle MLM-ers vertellen.

Geen onzin. Als beginner heb je de keniis niet. Het enige is een globale indruk. Het betreft een wetenschap onderwerp. Iemand die enkele maanden begonnen is aan een studie en die stopt heeft slechts een eigen indruk in combinatie met eigen kunde. Er is geen kennis die iemand die 4 jaar studeerde wel heeft.

Ex mlm-ers die kort met MLM bezig waren hebben net zoveel kennis over MLM als die gesjeesde student die zijn studie niet ziet zitten na enkele maanden en wat anders gaat doen.

Wel degelijk open minded, anders communiceerde ik hier niet met jullie. Ik spreek en denk voor mezelf. Ik geloof niemand blindelings, ook jou niet. Dat je correct bent geeft je kilometers voor op anderen die niet weten wat fatsoen is. Ik weet niet of je ogen bauw zijn of groen, de kleur van het avontuur.


Wacht, het is dan dus geen feitelijke kennis als ex-MLMers zeggen dat zij niet geschikt zijn voor MLM omdat ze geen geduld hadden/de MLMskills niet hebben/niet open minded zijn?

Onjuist, het is HUN kennis. Ik heb het nergens gehad over geduld. Voortijdig stoppen kan heel veel andere oorzaken hebben dan geduld. Wat voortijdig stoppen wel tot gevolg heeft, is dat de skills zeker niet groot zijn binnen die korte tijd. Wel compliment dat die mensen het wel probeerden, ondanks de weerstand die ze ongetwijfeld ondevonden.

Dat is onzin wat ze vertellen? Ze zien dat niet goed? Die feiten kloppen niet?

Ze kunnen vertellen wat ze mee maakten. Meer niet. Ze weten wel hoe het NIET succes vol was, daar zijn ze zelf bewijs van. Kan liggen aan de materie maar ook aan de capaciteit. Niet iedereen kan timmerman worden, daarom is het vak timmerman nog wel ok.

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

Jolijn schreef:
HW007 schreef:De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Wat een onzin. Dat is niet open minded, maar dat is blind geloven wat succesvolle MLM-ers vertellen.
HW007 schreef:Nu ga je even in je enthousiasme te kort door de bocht.
Frappant toch dat verder alle anderen hier het niet zo zien.

Opmerking: De aanpassing in de tekst waardoor de eerste zin van HW007's reactie achter het latere stuk staat is van mij.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Dat er in de VS studies over MLM zijn,
Nee, er zijn geen studies in de VS over mlm. Ik vat studies nu op als opleidingen aan een universiteit. Tenzij je het woord studies gebruikt in de zin van wetenschappelijke onderzoeken die zijn gedaan naar mlm.

Vind ik ook minder relevant. Voor mij voldoende te weten dat er mogelijheden zijn om seminars over MLM te volgen.
HW007 schreef:De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Komen we toch weer terug bij "je weet alleen iets van mlm als je mlm-t".

Kuklos, maar svp verschil tussen "iets weten over" en "kennis hebben van".
HW007 schreef:Newmikey, bewijs jij nu eens waarom jouw mening over MLM waardevol is in deze discussie.

- Wie ben je en wat presteerde je in MLM ?
- Wat heb je zelf uitgedokterd, en wat heb je horen zeggen ?
- Ben je zelf de boot ingegaan met MLM ?
En hier wil je weer over de boodschapper gaan praten in plaats van over de boodschap.

Als ik voor mezelf bewijs heb dat iemand meer dan oppervlakkige kennis heeft maakt dat op mij meer indruk dan iemand die telkenmale sheets van websites post, zonder context en uit het verband gerukt.
HW007 schreef:- Omdat er in USA, MLM wordt gedoceerd, ga je er vanuit dat mensen zonder MLM ervaring wel MLM kennis hebben ???!??
NEEHEE, mlm wordt niet gedoceerd in de VS. Tenminste als je doelt op onderwijs aan universiteiten. Doel je op een cursusjes gegeven door mlm-ers, dan wellicht wel.
Waar het mij om gaat is dat ik hier kennis wil opdoen. Ik hoef niet te weten wie er allemaal mislukten of gesjeesd zijn. Ik wil weten hoe de succesvolle mensen kwamen waar ze nu zijn. Dat er zoveel sjezen is voor mij voldoende bewijs dat de kennis over MLM meer dan oppervlakkig moet zijn om te weten waarover je praat. De mensen met die diepere kennis zou ik graag aan het woord willen hebben.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
Jolijn schreef:
HW007 schreef:De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Wat een onzin. Dat is niet open minded, maar dat is blind geloven wat succesvolle MLM-ers vertellen.
HW007 schreef:Nu ga je even in je enthousiasme te kort door de bocht.
Frappant toch dat verder alle anderen hier het niet zo zien.

MLM is ook best moeilijk te bevatten. "alle anderen" weten slechts aan te geven hoe het niet kan. Ik ben geïnteresseerd in hoe het WEL kan, maar het is duidelijk dat slechts 3% weet hoe het wel kan van alle starters.
Opmerking: De aanpassing in de tekst waardoor de eerste zin van HW007's reactie achter het latere stuk staat is van mij.
Quoten lukt mij ook nioet altijd, dus gebruik ik de mogelijkheid van gekleurde tekst, niet van gekleurde mening.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:Dat er in de VS studies over MLM zijn, is géén basis om aan te nemen dat er in Nederland bij deze forumleden ook maar enige gestudeerde kennis is over MLM.
Er zijn géén studies over MLM, noch in de VS noch anywhere else. Jij claimde dat tientallen pagina's geleden evenals het feit dat ettelijke beroemde zakenmensen mlm'en wat ook al niet waar bleek te zijn.
De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Wat een ongelofelijke nonsens! Dus de enige kennis over bouwkunde komt van succesvolle bouwvakkers? Mannelijke gynaecologen kunnen niet bestaan? Sjongejonge, wat een dooddoener.
Al het andere is persoonlijke indruk, die via de wij-vorm al die persoonlijke indrukken zouden moeten weergeven alsof het feiten zouden zijn.
Doubletalk, probeer nu eens te zeggen wat je bedoelt - in het Nederlands.
Wetenschappelijk is dat volkomen onjuist.
Jij weet niet wat wetenschappelijk is al beet wetenschap je in je achterwerk.
Newmikey, bewijs jij nu eens waarom jouw mening over MLM waardevol is in deze discussie.
Dat hoef ik niet te bewijzen, dat doet de werkelijkheid voor me. Ik kan alleen maar om me heen zien dat MLM niet werkt, nergens werkt en nooit gewerkt heeft en er een oorzaak voor zoeken. Ik zie ook dat de bedrijven of individuen die MLM producten in de markt zetten er steen-stervensrijk van worden. Als het product niet aanslaat (Euphony) blijken er toch altijd winnaars te zijn - één of twee (nooit de mlm'ers zelf trouwens).

Ikzelf "presteerde" niets in MLM , ben er dus ook nooit de boot mee ingegaan of uberhaupt mee begonnen. De diensten of producten die via MLM op de markt komen zijn inderdaad vaak foute dingen, in het geval van Euphony is het product niet fout maar de tariefstructuur frauduleus.

Een leverancier mag best verdienen. Dat doet Euphony ook. Elke keer als ze weggaan uit één land en de tent opbouwen in een ander, verdwijnen er miljoenen in de zakken van de eigenaren en worden duizenden z.g. consultants afgedankt. Zó verdienen is in mijn ogen fout. Over de rug van mensen en zonder enig mededogen. Een beetje zoals jij ook je eigen mensen hebt afgedankt.

Is MLM legaal? Twijfelachtig eigenlijk. Misschien op het randje legaal maar dat maakt het nog niet acceptabel of eerlijk.

Is MLM misleidend? Nou en of het misleidend is, dat laat jij hier dagelijks zien.

Wat is voor ons allen het bewijs dat jij verstand hebt van MLM? Laten we dat eens omdraaien en je eigen stelling gebruiken. Je zegt zelf dat je pas een beginnend mlm'er bent en nog moet groeien om voldoende inkomen te hebben. Je bent dus nog lang géén "succesvolle MLM'er". Mede volgens je eigen stelling dat alleen geslaagde MLM'ers verstand van MLM hebben: Wat is voor ons allen het bewijs dat jij, HW007, verstand hebt van MLM?

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:
kuklos schreef:
HW007 schreef:Dat er in de VS studies over MLM zijn,
Nee, er zijn geen studies in de VS over mlm. Ik vat studies nu op als opleidingen aan een universiteit. Tenzij je het woord studies gebruikt in de zin van wetenschappelijke onderzoeken die zijn gedaan naar mlm.

Vind ik ook minder relevant. Voor mij voldoende te weten dat er mogelijheden zijn om seminars over MLM te volgen.
En nu ben je aan het draaien. Eerst zeggen dat er in de VS studies over mlm zijn en zodra blijkt dat dit niet klopt is het minder relevant en is het voldoende om te weten dat er ooit wel eens een seminar over mlm is gegeven.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

Geen onzin vertellen Kuklos.

Of er in de VS wel of geen studie mogelijkheid is is niet relevant voor de situatie in Nederland. Net als het stoppen van Engelse ondernemingen niet relevant is voor een Nederlandse leverancier.

Ik houd van spijkers met koppenb slaan en minder van spijkers op laag water zoeken.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
HW007 schreef:Dat er in de VS studies over MLM zijn, is géén basis om aan te nemen dat er in Nederland bij deze forumleden ook maar enige gestudeerde kennis is over MLM.
Er zijn géén studies over MLM, noch in de VS noch anywhere else. Jij claimde dat tientallen pagina's geleden evenals het feit dat ettelijke beroemde zakenmensen mlm'en wat ook al niet waar bleek te zijn.

Citeer maar. Dit is geen bewijs. Zelfs niet aannemelijk.
De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
Wat een ongelofelijke nonsens! Dus de enige kennis over bouwkunde komt van succesvolle bouwvakkers? Mannelijke gynaecologen kunnen niet bestaan? Sjongejonge, wat een dooddoener.

Onjuist. een gynaecoloog heeft bewezen praktijk ervaring, het is niet nodig om vrouw te zijn om wel gewerkt te hebben met vrouwelijke organen. Bouwkunde is het resultaat van een bouwkundige opleiding in combinatie met praktijkervaring. Je voorbeelden zijn niet van toepassing op het gestelde en dus waardeloos in deze.
Al het andere is persoonlijke indruk, die via de wij-vorm al die persoonlijke indrukken zouden moeten weergeven alsof het feiten zouden zijn.
Doubletalk, probeer nu eens te zeggen wat je bedoelt - in het Nederlands.

Speciaal voor jou: door persoonlijke onzekerheid posten velen hier met gebruik van "wij" waar ze gewoon "ik" moeten gebruiken. Durven ze niet voor hun eigen-ik mening uit te komen.
Wetenschappelijk is dat volkomen onjuist.
Jij weet niet wat wetenschappelijk is al beet wetenschap je in je achterwerk.

Onjuist, ik heb gestudeerd. Jij ook "?
Newmikey, bewijs jij nu eens waarom jouw mening over MLM waardevol is in deze discussie.
Dat hoef ik niet te bewijzen, dat doet de werkelijkheid voor me. Onjuist. de werkelijkheid bewijst dat je niets weet over MLM.Ik kan alleen maar om me heen zien dat MLM niet werkt (je kunt wel zien, maar je zou eens echt moeten kijken), nergens werkt en nooit gewerkt heeft en er een oorzaak voor zoeken. Ik zie (je kunt wel zien, maar je zou eens echt moeten kijken), ook dat de bedrijven of individuen die MLM producten in de markt zetten er steen-stervensrijk van worden. Als het product niet aanslaat (Euphony) blijken er toch altijd winnaars te zijn - één of twee (nooit de mlm'ers zelf trouwens). Waaruit blijkt dat ? Geen feit, geen bewijs voor je bewering.Ikzelf "presteerde" niets in MLM , ben er dus ook nooit de boot mee ingegaan of uberhaupt mee begonnen Je hebt dud 0,0 ervaring met MLM. De diensten of producten die via MLM op de markt komen zijn inderdaad vaak foute dingen, in het geval van Euphony is het product niet fout maar de tariefstructuur frauduleus. Frauduleus?, bewijs heb je niet. Moet je gewoon je mond houden vind ik.

Een leverancier mag best verdienen. Dat doet Euphony ook. Elke keer als ze weggaan uit één land en de tent opbouwen in een ander, verdwijnen er miljoenen in de zakken van de eigenaren en worden duizenden z.g. consultants afgedankt. Waar is het bewijs voor al deze uitspraken ? Zó verdienen is in mijn ogen fout. Over de rug van mensen en zonder enig mededogen. Een beetje zoals jij ook je eigen mensen hebt afgedankt. Als mensen het niet eens zijn met de wet gaan ze snel klagen wat ik hier ook lees.Ik mijn eigen mensen afdank ? Wil je dat bewijzen of blijf je beschuldigen zonder bewijs ?

Is MLM legaal? Twijfelachtig eigenlijk Je stelt jezelf boven de Nederlandse wet, waarom, je bent niets meer dan een ander, toch ?. Misschien op het randje legaal maar dat maakt het nog niet acceptabel of eerlijk. Niks op het randje legaal. Het is wel of niet legaal. Of wil je eigen rechter spelen ?

Is MLM misleidend? Nou en of het misleidend is, dat laat jij hier dagelijks zien.
Bewijzen en anders je mond houden.

Wat is voor ons allen het bewijs dat jij verstand hebt van MLM? Laten we dat eens omdraaien en je eigen stelling gebruiken. Je zegt zelf dat je pas een beginnend mlm'er bent en nog moet groeien om voldoende inkomen te hebben. Je bent dus nog lang géén "succesvolle MLM'er".

Nergens beweer ik dat ik succesvolle MLM-er ben. Waar las je dat ? Ben je mijn uitspraken weer aan het verdraaien. Ik ben hier om wijzer te worden.

Mede volgens je eigen stelling dat alleen geslaagde MLM'ers verstand van MLM hebben: Wat is voor ons allen het bewijs dat jij, HW007, verstand hebt van MLM?

Ik ben op zoek naar MLM-kennis en kunde. Via Euphony en WIN ben ik op pad gegaan en ik vergroot mijn kennis en kunde omdat ik er alle vertrouwen in heb. Dicht mij geen expertise toe ik nog niet bezit.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

Met één ding hebben we al positief resultaat over MLM.

Newmikey vertelt hiervoor letterlijk dat de producten van Euphony niet fout zijn.

Een mijlpaal is bereikt.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef: De enige feitelijke kennis is bij de mensen die succesvol zijn in MLM.
HW007 schreef:Nergens beweer ik dat ik succesvolle MLM-er ben. Waar las je dat ?
Jij ziet hier in jouw eigen quotes géén enkele tegenstelling? Interessant...

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wetenschap en MLM

Ongelezen bericht door HW007 »

@ newmikey

Om een producten van Euphony goed te vinden hoef je geen MLM-deskundige te zijn. Als gebruiker vind ik de producten ook goed, ik begrijp ondersteund door mijn ei.gen praktijk ervaring dan ook dat jij die producten goed vindt.

Dat je MLM-kundig bent beweer ik nergens, of ik heb me onbedoeld verschreven.

Gesloten