LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
Xpert
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 aug 2005 15:54

Re: brief

Ongelezen bericht door Xpert »

Nee, het is de schuld van de bank!!! Toch :oops:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: brief

Ongelezen bericht door Wubo »

Wel vaag hoor, het huis zou verkocht worden middels een executieverkoop (veiling)

Dan wilt iemand jou helpen, mogelijk was deze partij nog niet op de hoogte dat de woning achteraf toch verkocht is zonder de executieveiling en daar dan middel een brief aandacht aan geeft.

Wees blij dat je woning is verkocht en er nog mensen zijn die tijd en energie in je hebben gestoken door jou middels deze brief toch te willen helpen, zij het mogelijk op een ongelukkige manier (had subtieler gekund)

Hierover zo hoog in de boom te klimmen... heeft meer met een gekrenkt ego te maken voel ik

Xpert
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 aug 2005 15:54

Re: brief

Ongelezen bericht door Xpert »

Ach, de advocaat kan weer een briefje sturen......en dus een nota declareren. Een extra briefje sturen levert tenslotte weer Pecunia op. Maar of het tot iets leidt? Hoeveel is de schade? Woning is tenslotte verkocht. Veel succes met procederen, maar ik denk dat een Rechter niet meegaat in een schadeclaim. Er is namelijk geen financiële schade. De advocaat kan wel weer nota's schrijven. Ik hoop dat je wel wat winst hebt gemaakt met de verkoop van je woning, want anders kan je de Advocaat niet eens betalen. Wil je dan verder procederen dan moet dat o.b.v. Por-Deo dus.......(lees op kosten van de gemeenschap). Lang leven de Advocatuur.

TS heeft het aan zichzelf te wijten dat het überhaubt tot een executieveiling komt. Hij heeft tenslotte zelf een betalingsachterstand opgelopen. TS is (mede-)hoofdelijke aansprakelij, dus ook zelf verantwoordelijk dat het zover kon komen. Dat hij later met medewerking van de bank de executie kon voorkomen is allemaal door goedwillendheid van de bank. TS kon waarschijnlijk aantonen dat hij een verkoopcontract kon overleggen danwel een serieuze gegadigde had. Kortom TS is door het oog van de naald gegaan. Hij mag blij zijn dat de bank had willen meewerken door de geplande executie in te trekken.
Laatst gewijzigd door Xpert op 19 feb 2013 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

falang
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 feb 2013 18:48

Re: brief

Ongelezen bericht door falang »

blackwidow schreef:nou dat is nu juist het probleem, het huis is teruggetrokken uit de executieverkoop.
en er is gevraagd door onze eigen makelaar, zou je zo'n brief sturen? nee, zei hij, hier doen wij niet aan mee. en weet wel, dat postbodes net lopende kranten zijn.

mvg blackwidow
onzinnige opmerking een PB heeft een beroepsgeheim

Xpert
Berichten: 463
Lid geworden op: 27 aug 2005 15:54

Re: brief

Ongelezen bericht door Xpert »

Nou laat ik je vertellen dat makelaars ook roomser kunnen zijn dan de Paus.
Ik zou het nooit doen.....en jij gelooft dat?

Gesloten