LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal, echt waardeloos!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
PS1969
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2013 13:53

Canal Digitaal, echt waardeloos!

Ongelezen bericht door PS1969 »

Canal Digitaal is in mijn ogen echt een waar-de-loze organisatie waar op alle fronten zaken mis gaan en vervolgens niet adequaat worden opgelost.
Ik heb gelukkig alleen een digitaal televisie pakket van Canal Digitaal en daar gaat werkelijk alles mee mis. Canal Digitaal komt de in de overeenkomst afgesproken korting of cash back actie doodleuk niet ná. Ik wacht al maanden op mijn € 100,00 retour. Ik heb de eerste 6 maanden niet kunnen inloggen op Mijn Canal Digitaal door een storing bij Canal Digitaal zodat ik mijn facturen niet kon inzien en mijn persoonlijke instellingen niet online kon aanpassen. Door de vele zender aanpassingen in combinatie met de waardeloze ontvanger M7 DSR 8141 moet ik bijna dagelijks een nieuwe zenderlijst inlezen. Het geluid is erg slecht, de teletekst werkt slecht, de elektronische programmagids is onvolledig en gebruiks-onvriendelijk, opnames worden gewist en lopen vast, live pauzeren werkt niet of de ontvanger crasht gewoon. De ontvanger crasht al, als je in de verkeerde volgorde de TV en de ontvanger aanzet! Het kost je vervolgens zo'n 10 minuten om de zaak weer vlot te trekken en dat is niet erg prettig als je even TV wilt kijken. De klantenservice heeft totaal geen inlevingsvermogen en denkt niet vanuit de klant. Ze geven nooit fouten of tekortkomingen van Canal Digitaal toe en draaien overal omheen. Dit schept een enorme vertrouwenscrisis en afstand tussen de klant en het bedrijf. Vaak krijg je verschillende opmerkingen van verschillende medewerkers en vallen ze elkaar gewoon af.
Het is werkelijk een drama en ik wil er zo snel mogelijk weer vanaf!
Laatst gewijzigd door PS1969 op 13 jun 2013 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Canal Digitaal, echt waardeloos!

Ongelezen bericht door agro »

Met een Dreambox ontvanger heb je deze problemen niet, en wellicht zijn er ook nog wel andere ontvangers waar je deze problemen niet mee hebt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Canal Digitaal, echt waardeloos!

Ongelezen bericht door Har06 »

PS1969 schreef:Canal Digitaal is in mijn ogen echt een waar-de-loze organisatie waar op alle fronten zaken mis gaan en vervolgens niet adequaat worden opgelost.
Ik heb gelukkig alleen een digitaal televisie pakket van Canal Digitaal en daar gaat werkelijk alles mee mis. Canal Digitaal komt de in de overeenkomst afgesproken korting of cash back actie doodleuk niet ná. Ik wacht al maanden op mijn € 100,00 retour. Ik heb de eerste 6 maanden niet kunnen inloggen op Mijn Canal Digitaal door een storing bij Canal Digitaal zodat ik mijn facturen niet kon inzien en mijn persoonlijke instellingen niet online kon aanpassen. Door de vele zender aanpassingen in combinatie met de waardeloze ontvanger M7 DSR 8141 moet ik bijna dagelijks een nieuwe zenderlijst inlezen. Het geluid is erg slecht, de teletekst werkt slecht, de elektronische programmagids is zeer onvolledig en gebruiks-onvriendelijk, opnames worden gewist en lopen vast, live pauzeren werkt niet of de ontvanger crasht gewoon. De ontvanger crasht al, als je in de verkeerde volgorde de TV en de ontvanger aanzet! Het kost je vervolgens zo'n 10 minuten om de zaak weer vlot te trekken( zenders inlezen en de EPG gegevens ophalen).
Het is werkelijk een drama en wil er zo snel mogelijk weer vanaf!
CD is knap waardeloos, op de camping waar we staan is met en masse overgestapt op Digitenne :lol:

Gesloten