LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belcompany/vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sharon0109
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2010 18:21

belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door sharon0109 »

Hoihoi

ik heb 3 weken geleden een abbo afgesloten bij de belcompany, op een zaterdag onder dwang die verkoper was me helemaal aan het ompraten etc. Heb uiteindelijk dindsag, het geanulleerd, omdat ik maandag kreeg te horen dat ik geen werk meer heb heb het geanuleerd bij zowel hun als bij vodafone. bij becompany kon het niet zeiden ze dus ik moest naar vodafone bellen, hun zeiden dat ik 7 dagen bedenk tijd had dus hij was geanuleerd nu kreeg ik dus van belcompany te horen dat het helemaal niet kon etc. Dus ik zit nu vast aan een abbo, die nog niet eens in gaat die gaat in in januari. wat kan ik hier aan doen? Ik heb het geld niet voor dat abbo heb binnne 48 uur geanulleerd, terwijl er volgends vodafone 7 dagen voor staat. en het volgends de belcompant binnen 48 uur geanuleerd moet worden wat dus gebeurd is maar hun het niet willen anulleren voor me..
Wie kan me hierbij helpen wat kan ik doen?? Ik hou me aan de regels maar hun zijn in gebreke..

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door ciske »

Ga maandag naar het juridisch loket in je woonplaats. Die helpen je hier wel met advies.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door Prolix »

Als het abo pas ergens in januari ingaat kunnen ze bij Vodafone met wat coulance gewoon je aanvraag annuleren en het wissen. De 7 werkdagen bedenktijd zijn overigens alleen bij een koop op afstand, in de winkel geldt dat dus niet.
En dat je onder dwang van een verkoper het abo hebt genomen gelooft niemand natuurlijk. "Ompraten" is een verkooptechniek en omdat jij in mooie praatjes gelooft heb je een contract getekend zonder het te lezen. Of zoals Maxima al eens zei,"...beetje dom"

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door ciske »

Prolix... je bent te hard voor deze wereld :lol:

sharon0109
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2010 18:21

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door sharon0109 »

Prolix schreef:Als het abo pas ergens in januari ingaat kunnen ze bij Vodafone met wat coulance gewoon je aanvraag annuleren en het wissen. De 7 werkdagen bedenktijd zijn overigens alleen bij een koop op afstand, in de winkel geldt dat dus niet.
En dat je onder dwang van een verkoper het abo hebt genomen gelooft niemand natuurlijk. "Ompraten" is een verkooptechniek en omdat jij in mooie praatjes gelooft heb je een contract getekend zonder het te lezen. Of zoals Maxima al eens zei,"...beetje dom"



nja de opmerking door de verkoper van we doen het gewoon je kan het toch annuleren als je je bedenkt.. en ik zei nog van ik zit te twijfelen, en hij was al bezig met mijn nummer wijzigen naar hun ipv het bij tele2 laten... en volgends voafone is dat ook in de winel zo dat ik het bnnen 7 dagen nog kan annuleren, staat ook zo in het contract die ik heb gekregen, maar ik ga maandag idd naar het juridisch loket. want staat ook in de voorwaarde bij belcompany dat het BINNEN 48 uur geanulleerd kan worden, maar hun willen het dus niet annuleren

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je tijd is voorbij, het contract is al afgesloten 3 weken geleden en of dat pas in januari ingaat
maakt niets uit je hebt het al afgesloten.

Overigens gaat bij Vodafone het nieuwe contract meteen in hoor als je verlengt ook als je dat bij
een andere winkel dan Vodafone doet.

En heb je de telefoon die je erbij genomen hebt bij je contract wel al gebruikt ?

sharon0109
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2010 18:21

Re: belcompany/vodafone

Ongelezen bericht door sharon0109 »

Chocomelk schreef:Je tijd is voorbij, het contract is al afgesloten 3 weken geleden en of dat pas in januari ingaat
maakt niets uit je hebt het al afgesloten.

Overigens gaat bij Vodafone het nieuwe contract meteen in hoor als je verlengt ook als je dat bij
een andere winkel dan Vodafone doet.

En heb je de telefoon die je erbij genomen hebt bij je contract wel al gebruikt ?


Weet ik maar heb het die zaterdag afgesloten en nog geen eens 48 uur later geanuleerd, sinds die tijd ben ik er al mee bezig. 7 dec. afgesloten 10 dec afgezegt, omdat ze de zondag niet mee tellen. En nee die telefoon ligt nog steeds in de winkel. En nee bij vodafone gaat die pas vanaf 20 januari in.

Gesloten