LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service Leen Bakker

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
riddert
Berichten: 2145
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Ongelezen bericht door riddert »

Melissaaa schreef:Bij dezen wil ik iedereen waarschuwen bij Leen Bakker de hoekbank Ravenna te kopen. Het gaat om een nieuw model bank. 2 weken geleden hadden ze een leuke aanbieding. Via internet heb ik deze hoekbank gekocht. Ik ging ervan uit dat de bank uit twee delen bestond, zoals eigenlijk alle hoekbanken. Vorige week werd de bank geleverd. Hij bleek niet in de lift of door het trappengat te kunnen, terwijl ik in een ruime nieuebouwflat woon. De bezorgers lieten weten dat de bank bij veel mensen niet naar binnen kan. Ze hebben hem weer meegenomen. Op de website van leen bakker stond die middag een waarschuwing hierover. Op het moment dat ik de bank bestelde was dit niet het geval. Ze hebben nagelaten de klanten die reeds bestelden hierover te waarschuwen, en bewust het risico genomen. Inmiddels staat mp vol met deze banken. Leen Bakker weigert tot een oplossing te komen, en is van mening dat het mijn verantwoordelijkheid was en dat ik 45 bezorgkosten moet betalen. Ik.koop mijn bank in ieder geval bij een andere winkel.
Waar staan die banken dan op marktplaats? Ik kan ze niet vinden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door berndv »

Melissaaa schreef:Veel mensen hebben de winkel en het type er niet bij staan, dus op zoektermen kun je ze ook niet vinden.
http://link.marktplaats.nl/855907977
http://link.marktplaats.nl/852585500
http://link.marktplaats.nl/852933463
http://link.marktplaats.nl/855654734
Op de derde link die u geeft staat het wel iets duidelijker. Namelijk dat het uitstekende deel gewoon los is,waardoor de bank gewoon als 3-zits te vervoeren is. Een standaard 3-zits ben ik ook nog nooit in meerdere delen tegengekomen.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door encore »

Een standaard 3-zits ben ik ook nog nooit in meerdere delen tegengekomen.
Ikea Karlstad....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door prem »

Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Misschien ben ik dom maar als die banken op MP staan zijn ze toch al binnen bij die mensen, dus dan is het moeilijk binnen kunnen brengen toch geen reden tot verkoop meer?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door crazyme »

Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Dat is toch helemaal afhankelijk van de woning ? Bij de ene woning sla je de openslaande deuren open en kan de bank bij wijze van spreken overdwars naar binnen, en bij de andere woning krijg je een platte tv nog niet eens naar binnen. Dat kan Leen Bakker toch niet weten ? Dat weet u als klant.
Melissaaa schreef: Ik ging ervan uit dat de bank uit twee delen bestond, zoals eigenlijk alle hoekbanken.
Ik denk dat hier het probleem ligt. Eigenlijk is het gewoon een normale bank met een hocker er voor. Dat moet u gewoon kunnen zien in de winkel.
En wanneer u stelt dat de bank buitenproportioneel groot is, dan zegt u eigenlijk dat er ook helemaal geen 3 zitsbank bij u thuis kan staan.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door mika21 »

prem schreef:
Melissaaa schreef:Dat begrijp ik nu ook inderdaad. Het gaat mij er om dat zij wisten dat de bank vaak niet paste, en dit niet hebben vermeld. Het had een kleine moeite geweest om de klanten die reeds besteld hadden een e-mail te sturen. Dit had een hoop ellende voorkomen.
Misschien ben ik dom maar als die banken op MP staan zijn ze toch al binnen bij die mensen, dus dan is het moeilijk binnen kunnen brengen toch geen reden tot verkoop meer?
Snap ik idd ook niet, waar staan die banken nu dan? En dat Leen Bakker er nu melding van maakt vind ik alleen maar goed, dan ben je dus gewaarschuwd en geen gezeur achteraf.
Maar daar heb jij nu helemaal niks meer aan.

Een andere vraag: als er een spoed situatie is, dan een ambulance stretcher ook niet naar boven?

stofzuigertje

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Heeft U vooraf de maten gezien voor het bestellen?

In mijn huis past door de voordeur ook niet alles naar binnen, pas na verwijderen, net paar cm extra en dus zowel deur als kruk weg kan het net.

Achterom is de schuifpui ook te klein en dan moet het raam aan de voorzijde eruit.

Als je een Piano of Vleugel gaat kopen is dat hetzelfde, die gaan vaak via verhuislift en raam eruit naar binnen met relatief hoge kosten dus meer als uw E45,-

Zelf heb ik het bed, alles ging behalve hoofdeinde.. . dat ging niet via mijn draaitrap en moest via slaapkamer raam naar binnen.
Zomaar wat kopen kan niet, Uw huis dus U weet de maten en kijk en meet eerst voor je iets koopt.

Willem Dijksma
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2015 13:25

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door Willem Dijksma »

Melissaaa schreef:Onzin, nu staat er ook een grote bank.
Ze konden het wel weten, want ze waarschuwen er nu zelf voor op de website. Let maar op, over kortr tijd halen ze hem uit het assortiment wegens het formaat.
En ze noemen het zelf een hoekbank, en geen driezitsbank met hocker.
We leven inmiddels ruim een jaar verder en bank is nog steeds te koop! http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... rm=Ravenna

Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!

Westone
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 nov 2014 18:41

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door Westone »

Voor de critici ; bedenk ook eens dat er mensen zijn die niet veel te besteden hebben en daarom naar een winkel als deze moeten.

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door alloallo »

@westone wat heeft het inkomen met dit topic te maken? TS heeft geen rekening gehouden met de maatvoering. Dit is evident geen verantwoordelijkheid van leenbakker

Westone
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 nov 2014 18:41

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door Westone »

Dit heeft te maken met de opmerking; Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!

Dozo
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:32

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door Dozo »

Westone schreef:Dit heeft te maken met de opmerking; Ben het met alle anderen eens: voortaan even beter nadenken voordat je iets koopt!
Ik denk dat die opmerking er op gericht is dat het altijd verstandig is om van tevoren te kijken of een bank van dat formaat wel in de lift of door de deur kan. Meten is weten.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: slechte service Leen Bakker

Ongelezen bericht door prem »

Dat s toch een verstandige opmerking? Meestal merken we hier dat mensen eerst kopen, dan nadenken, en dan hier klagen.

Gesloten