LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte kleding door Samsung Crystal Bleu wasmachines

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
erik.de-bruin
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2017 22:30
Contacteer:

Kapotte kleding door Samsung Crystal Bleu wasmachines

Ongelezen bericht door erik.de-bruin »

Veel kleding kapot door dure Samsung Crystal Bleu serie wasmachines
Kledingstukken raken tussen manchet en trommel en gaan onherstelbaar kapot. Inmiddels enkele honderden euro' schade aan kapotte kleding. Eerst een 8kg die na 3 reparaties door Samsung werd omgeruild voor een 9kg machine. Na een half jaar komt bij deze machine de kleding er ook kapot uit. Machine wordt normaal gebruikt met 4 tot 6 kg was.
Manchet raakt los aan trommelzijde en kleding komt ertussen. Na 2x vervanging van de buitentrommel is nu een omruiling voor hetzelfde model aangeboden.
Ik ben echter wel klaar met deze machines en wil een fatsoenlijke oplossing.
Samsung bied creditatie aan, maar wil/kan vooraf geen bedrag aangegeven wat ik aan een andere machine kan besteden of moet bijbetalen. Op de afhandeling van de kapotte kleding komt al helemaal geen reactie ondanks dit via meerdere kanalen bij Samsung gemeld te hebben.
Samsung, ik verwacht een fatsoenlijke afhandeling tav de wasmachine, de kapotte kleding en gemaakte kosten hiervoor. Kom in contact en verstop niet alles achter de klantenservice.

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kapotte kleding door Samsung Crystal Bleu wasmachines

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U zult die machine niet direct bij Samsung gekocht hebben, dus u moet bij de leverancier zijn.

Gesloten