Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Remy_Strijbosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2022 09:49

Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

Ongelezen bericht door Remy_Strijbosch »

Het is bijzonder vervelend dat je van sommige apps met 'berichtendienst' nadat je je hebt aangemeld niet meer afkomt.
Uit interesse voor de woonbuurt wilde ik wel op de hoogte blijven via Nextdoor.
Het enige dat ik echter ontvang zijn commerciële berichten van mensen die diensten of spullen aanbieden.
Daarom wilde ik mij afmelden. Dat heb ik inmiddels diverse keren geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik blijf (commerciële) berichten ontvangen. Zeer irritant. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen bij Nextdoor.nl maar daar bestaat helemaal geen mogelijk voor.
Waarschijnlijk ontvangen zij advertentie inkomsten gebaseerd op het aantal leden en willen ze dus niet dat je je afmeldt.
Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben en heeft iemand tips wat er aan kan worden gedaan?

Nb Ik heb inmiddels Nextdoor geblokkeerd dus ontvang ik (als het goed is) geen berichten meer.
Maar ik blijf daarmee ongewenst in hun database staan als lid.

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36
Beste antwoord
Gekozen door Remy_Strijbosch

Re: Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

door Moneyman » 11 feb 2022 11:22

Heb je dit hulpartikel van radar al gelezen?
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... ntwoorden/
Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je dit hulpartikel van radar al gelezen?
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hul ... ntwoorden/

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

Ongelezen bericht door D34M0N »

@TS:
Ik heb ook een Nextdoor account gehad, maar ik kon die later zonder enig probleem weer verwijderen, waarna ik nooit meer iets gehoord heb van Nextdoor. Heb je jouw account op de juiste manier verwijderd?

Remy_Strijbosch
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2022 09:49

Re: Nextdoor-app: hoe kom je ervan af?

Ongelezen bericht door Remy_Strijbosch »

Bedankt voor de reacties.
Via het hulpartikel van radar zoals de eerste reactie aangaf heb ik een officieel verzoek tot verwijdering van mijn gegevens verstuurd.
Goed artikel met handige voorbeeldbrief.
Probleem opgelost hoop ik!

Gesloten