LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude op habbo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jheroen

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Jheroen »

lollllllll maja wat verwacht je van iemand die 5 weken een keylogger op zijn computer had. dat zijn niet de slimste :twisted:

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

en nee alleen de echte namen en een ip zijn weggelaten.

de site en de msn die gehackt zijn niet. de accountnaam die gehackt is niet.

en het hele ip-verhaal en hoe ze daar aankomen klopt al helemaal voor geen kilometer

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

als iedereen met een beetje gezond verstand even nadenkt dan :shock:

in de aangifte word het ip door jullie gegeven, maar dat hadden jullie niet van freewebs gekregen, want dat doen ze niet , ondanks zoals jullie zeiden van wel , maar later het verhaal aanpasten dat jullie het van de politie kregen.
Dus voordat jullie de aangifte hadden gedaan en de politie wist waarom het ging kregen jullie van de politie het ip om in de aangifte te zetten , lekker l*lverhaal. leg dat maar eens uit dan

FreshWater

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door FreshWater »

Ik begrijp uw kind's verdriet om hem/haar meubeltjes,
maar dat is nooit ze schuld van habbo, het licht aan haar/hemzelf,
ze moet zorgen dat haar wachtwoord onraadbaar is, een cijfer letter combi is al niet te raden b.v: Gk24qwe. ben je bang dit te vergeten? schrijf 't op en berg het op. Zorg ook dat je geen 'Keyloggers' download, die voor echte grote problemen kan zorgen bijvoorbeeld als er staat:

Download hier het gratis credits programma.

een seconde later zal er bij 't download raampje staan 'downloading Keyloger Trogan' Druk dan als de donder op annuleren. Stel dat u internet bankiert, dan kan de keylogger bij uw pin code!!!

Ook als uw kind verbannen is, ook al heeft deze niks gedaan, dan is deze waarschijnlijk gehackt door keylogger of omdat het wachtwoord te makkelijk te raden was. En als uw kind wel wat gedaan heeft, is dat natuurlijk een risico dat hij/zij neemt (eigen schuld dikke bult) en of dat een dikke bult is!

Dus: Download Ad-Aware op de habbo homepage tegen keyloggers,
verander 't wachtwoord om de maand
hou je aan de regels, dan komt alles goed ;-)


Groetjes
habbo FreshWater

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

nogmaals

Dhr Batist heeft toegeven dat er kinderen verbannen zijn uit het hotel terwijl zij juist het slachtoffer zijn. Dit omdat die zogenaamde hobbas te weinig tijd hebben om de zaak goed te bekijken en maar wat doen.

Ik begin het storend de vinden dat habbo hier mensen stuurt die allemaal precies hetzelfd zeggen, iets andere bewoording maar dat is het wel. Krijgen jullie credits hiervoor of zo?
Verre van fatsoenlijk om kinderen te sturen die zich voordoen als volwassenen en dan net doen of er geen probleem is.

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »


Dat ben ik helemaal met u eens gast!
Of het ooit goed komt is nog maar de vraag.
Men oordeelt hier over kinderen en geven ouders de schuld.
Er word hier als het ware gezegt met niet zoveel woorden dat een ouder een kind 24 uur per dag in de gaten moet houden... en eigen schuld dikke bult?
Je kan niet een kind van 13-14-15 constant in de gaten houden of die stiekum gaat bellen of op het HabboHotel gaat
Mijn zoon van 13 heeft pc op zijn slaapkamer hij mag er 2 uur per dag op.
Mijn zoon zat ook op Habbo tot ik een telefoon rekening kreeg van 225 euro.
Ook zijn zak geld ging eraan.
Gemiddelt ging ik een keer of 3 kijken in die 2 uur later begreep ik dat als ik kwam kijken Habbo weggeklikt werd.
Mijn zoon heeft nog nooit stiekum gebelt... dit was de eerste keer en tevens de laatste keer.
Ook is Habbo voor hem verleden tijd.
Hij mag nog 1 uur per dag op internet en moet me 100 euro terug betalen van zijn zakgeld.
Als ik nu met mijn zoon erover praat wat hem daartoe bewoog omdat hij nooit eerder dit had gedaan zegt hij.... ik wilde ook kamers met meubels erin.
Ik kan alleen maar zeggen en ik praat mijn zoon niet schoon Habbohotel haalt het slechte in een kind boven.


Een bezorgde Moeder.

-_-

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door -_- »

Geloof dat hier veel kindjes met een dure woordenschat zitten -_-

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

Dhr Batist heeft toegeven dat er kinderen verbannen zijn uit het hotel terwijl zij juist het slachtoffer zijn

volgens mij heb jij niet goed opgelet. dat ging WAARSCHIJNLIJK. nog niet eens zeker over een peuter daar in de studio. niet eens meervoud en ja het blijft mensenwerk dus gaat wel eens wat mis. maar dat word door veel controle dus rechtgezet. ik zie het probleem niet zo

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

het probleem was heel simpel, onterechte bans en geen reactie van het bedrijf erachter als je mailt of belt of een standaard reactie eigen shuld dikke bult

de fout is toegegeven in het programma
er is uitgelegd dat door snelle groei er niet genoeg mensen waren om het werk te doen en dat het opgelost wordt
so far so good

het probleem is nu echter dat er mensen zijn die posts maken die ontkennen dat er iets speelt en alle schuld bij de kinderen leggen of de ouders
al die posts hebben een aantal dingen gemeen:
- onterecht stellen dat je onder de 12 niet op habbo mag
- ouders en kinderen voor dom uitmaken omdat ze niet alle kennis van de wereld hebben over internet en veiligheid
- stellen dat als je verbannen wordt het ALTIJD je eigen schuld is
- claimen de ouder van een kind te zijn
Ook de manier waarop deze posts zijn opgesteld is telkens hetzelfde.
Persoonlijk heb ik het idee dat een paar van die zogenaamde toezichhouders hier achter zitten. Het is allemaal te toevallig. Wil niet habbohotel zelf beschuldigen want ik neem aan dat die eigenhandig handelen is van die hobbas. Zeker gezien dat hobbas vaak zelf net uit de pubertijd zijn en er om bekend staan nogal van macht en spelletjes te houden.

bloemie
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:14

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door bloemie »

daar ben ik het helemaal mee eens, en al wat er negatief over habbo word gezegt of over een hobba, word voor leugenaar uitgemaakt en voor bedrieger, alles wat habbo aangaat word op een slinkse wijze goedgepraat, en idd steeds komt hetzelfde terug (eigen schuld dikke bult) tot ze zelf slachtoffer worden door hacken of een perm of ip ban dan.
dan piepen ze wel anders.

Devillusion

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Devillusion »

http://www.habbotros.tk

Even alle feiten op een rijtje, met meerdere bewijzen.
Ik hoop dat dit opheldering brengt bij Radar en alle Radar Leden.
Meerdere mensen wilden zo een site maken, maar nu hebben de mensen die zo'n site wouden alle informatie bij elkaar gezet en er 1 website van gemaakt. [Ook opperhoofd, bloemie, koen, en velen anderen].

-Kenn

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

Met dank aan Devillusion is de site er nu...
ik heb helaas te weinig tijd gehad om er iets van te kunnen maken...
bedankt devil :lol:

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

reageer dan eens inhoudelijk op alle tegenargumenten? oh nee dat kon je niet omdat al je argumenten onzin zijn en ik zie nog steeds geen bewijzen tegen rodja op die site. alleen omdat jullie het zeggen moeten wij het geloven. terwijl alles erop wijst dat het gelogen is. net als de aangifte

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

en ga vooral op die cDc site kijken. is zo zielig voor die keyloggers als ze op de site blijven lol. en dan vind je het gek als je gehackt word opper ?

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

weer een opsomming van alle zielige argumenten. ik zie nog steeds de helft leugens en dat van buds? ja misschien is hij daarom wel geen hobba meer. maarja ruilen buiten habbo om he? niet zo slim. word voor gewaarschuwd

1: :shock: de url naar een chatlog wow man superrrrr interessant. zie de link naar beveiliging niet helemaal. maar goed. er is een chatlog uitgelkt poeh poeh

2: ik zie geen bewijzen daarvoor. waar zijn die toch ? terwijl toch duidelijk is gebleken met hele simpele tegenargumenten dat het onzin was

3: ga vooral kijken bij cDc. zielig voor die keyloggers als ze niet op je comp komen

4: lol. het was hobba bood opper 500 euro als vergoeding voor zijn meubels als hij dan ophield met zeuren als een klein kind. alle hobbas weten dat opper een sukkel is die niets weet. zoals de meeste hier ook inmiddels :shock:

5: habbo was niet gehackt. je vriendje waar je van kinderen gejatte meubels van kreeg had een staf gekeylogged. zelfde als met habbos. ik zie niet in wat dat met de veiligheid van habbo heeft te maken

6: en die is en geen hobba meer en is habbo daar verantwoordelijk voor. volgens mij word er gewaarschuwd voor ruilen buiten habbo. maar hijkan toch aangifte doen met al dat materiaal tegen buds. goede zaak. heeft habbo alleen niets mee te maken

7: erg man. ze regeren niet altijd op mails volgens mij is dat in de uitzending besproken

8: gek he ? lol maja jij blijft volhouden dat rodja corrupt is zonder bewijs met je proxy-sprookje TREK GEEN CONCLUSIES VOOR JE IETS ZEKER WEET !! klinkt bekend ? en ook je hele aangifte sprookje is hier al onderuit gehaald maar inhoudelijk reageren ? NEE. gewoon eroverheen l*llen.

9: what else is new? je krijgt het alleen terug als het de fout van habbo is. wat bij jou dus niet was. want jij had je als een noobje laten keyloggen. eigen schuld :twisted:

10: welke regels staan niet op de site ?

Gast

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Gast »

En weer word hier vanalles tegen gesproken.
Een staff dat gekeylogd was? en dan zegt men dat Opperhoofd dom was?
Een staff notabene... die iedereen zo waarschuwen om te scannen? :o
En dan een Hobba die tegen de regels in meubels koopt dat geeft toch wel aan dat Hobba`s regels niet serieus nemen.
En de Tweede keer dat er in Housekeeping gegaan is? was er toen ook een staff gekeylogd?
Als een Hobba 500 Euro bied geeft dat toch aan dat er iets niet goed zit.
En dan de aangifte... kom eens met bewijs dat hij niet echt is!
Jullie praatjes kennen we nu zo langzamerhand wel.
Al bij al word hier steeds vergeten dat een Habbo niet de verantwoordlijkheid heeft over dagelijks 6 á 7000 Habbo`s een Hobba wel.
Daar hebben ze zelf voor gekozen.
Een slecht voorbeeld voor kinderen als een Hobba zich niet aan regels houd en illegaal meubels gaat kopen van een kind of puber.
Ik geloof daarom ook dat er veel waarheid in zit van wat er allemaal gepost is.
Ook las ik al eerder dat er vanuit staff contacten waren met hackers.
Ik ga me dan toch het een en ander afvragen.... of er wel degelijk zo goed gescreent word als men een Hobba sollicitatie doet.
Ik denk ook dat als iemand liegt over een feit dat men niet zoveel moeite zou nemen er zoveel werk in te steken... en zelfs een levensechte vervalsing zou maken van een aangifte.
En dat terwijl de aangifte tegen een hacker gericht is en niet tegen HabboHotel.
Als ik al de reacties lees van kinderen die berooft zijn en kinderen die een ban kregen dan vraag ik me af of HabboHotel wel een goede plaats is voor kinderen.
Maar er zal wel weer eigen schuld dikke bult gepost worden.
Mijn conclusie is: HabboHotel word rijk van kinderleed.

hobbohabba

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door hobbohabba »

Bij deze heb jij een BAN :lol:

Habbster

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Habbster »

Oké Mensen
Zal me voor stellen.
Ik ben 1 van de klantenservice
Sommige dingen van Gehackt kan je gewoon melden.
Sommige mensen zeggen jah het duurt lang maar ze zoeken het allemaal uit!
En je zal niet zomaar gehackt zijn, je hebt dan iets met je gegevens gedaan.
Wij denken altijd door vertelt/
Wij zijn daar niet aansprakelijk op

HabboAnonymous

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door HabboAnonymous »

Moet ik geloven dat dat habbster is? :?

Dorith

Re: fraude op habbo

Ongelezen bericht door Dorith »

Ik wil naar habbohotel maar hij wil mij maar niet binnenlaten terwijl ik wel al veel credits heb gebruikt.
Ik vind het niet leuk,want ik wil er wel graag weer op kunnen.
Ik heb een vriendin gebeld en gevraagt of het bij haar wel werkte en het werkte wel bij haar willen jullie er iets aan doen? :cry:

Gesloten