LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Genotrim afslankpillen

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
lisa85
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 jul 2005 18:53

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door lisa85 »

Artikel in de Telegraaf is van Martijn Koolhoven. Iemand die bekend staat als onzin schijfer!

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door jurrien »

Het artikel op www.detelegraaf.nl laat aan duidelijkheid niets te wensen over ! Een teruggang van 23%, in de verkoop van dieetpillen.De mensen worden toch nog verstandig en gaan naar de sportschool.

Jurrien

ps datum artikel = 04-02-2006

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door Slingerding »

wie er achter zit is niet zo moeilijk te vinden, althans de nl website.
Via sidn.nl kwam ik hier op:
Resultaat voor salugen.nl

Domeinnaam salugen.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant SPAFU
Pleinweg 18 A
3083 EC ROTTERDAM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact A Rahmani
+31 (0)108442726
[email protected]

Registrar Transip B.V.
Tielweg 3
2803 PK GOUDA
Netherlands

Technisch contact A Rahmani
+31 (0)108442726
[email protected]

Nameserver ns1.autognosist.com 72.21.32.10
Nameserver ns2.autognosist.com 64.92.172.123

Datum registratie 24-12-2005
Record laatst gewijzigd 29-12-2005
Record onderhouden door NL Domain Registry
misschien kan iemand er iid iets mee

mastas
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2006 09:17

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door mastas »

Volgens mij is er veel meer aan de hand !

Zie dit bericht op Kopersbelangen ... :?

lisa85
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 jul 2005 18:53

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door lisa85 »

@Slingerding

Ik heb gekeken op http://www.salugen.nl en het heeft niks te maken met die DNA pillen. Het is een hypotheek site ofzo.

Overigens is het verboden om hier informatie van andere mensen te plaatsen.

Zie http://forum.trosradar.nl/?url=forum/al ... arden.html
Het is bezoekers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, privé-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door S. »

http://www.salugen.com/
Hoi,

Het is een Amerikaans bedrijf, dus heb gezocht op dot-com en gevonden.

Groetjes,

S.

zoetje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:27

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door zoetje »

nou ik kamp al jaren met mijn gewicht en heb er al heel veel geld aan uitgegeven. Dit is misschien mijn laatste redmiddel. Ik ga het uittesten. Volgende week ontvang ik mijn wattestaafjes en over vijf weken mijn resultaten, en wat ik af zou vallen. Ik hou jullie op de hoogte! :lol:

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou Zoetje, ik ben zeer benieuwd. Ben zelf ook niet één van de slankste en heb ook al veel geprobeerd, maar ik vind dus 3 x per dag een gezonde maaltijd, niet teveel snoepen en meer bewegen toch de beste en gezondste manier (bovendien ook veel goedkoper). En....ook niet onbelangrijk....tevreden zijn met jezelf en niet naar al die modellen en mannequins op tv en in de bladen kijken :wink: .
Hou ons maar op de hoogte

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door hharteman »

Een gezonde dosis scepsis naar nieuwe middelen is niet verkeerd.
30 jaar geleden had een belgisch arts ook het ei van Columbus gevonden in de vorm van Hormonen.
Enkele vrienden van mij hebben langdurig gekuurd bij deze arts.
Het resultaat was wel dat ze flink afgevallen waren maar als relatiegeschenk hebben ze er schildklier en leverproblemen bijgekregen.

Een ander probaat middel en zeker nog gevaarlijker is om aan de speed of de peppillen te gaan.
Je kunt maar doorgaan en je hebt geen honger.
Deze waren vroeger op doktersvoorschrift verkrijgbaar en in Spanje kon je ze zo in de apotheek halen.
Je valt er goed mee af maar het verslavend effect nekt je.

Wie kent nog het afslankmiddel in de vorm van een bon-bon.
Zat een lintworm in.
Inderdaad die eet alles wat je naar binnen werkt op zodat het lichaam niets meer krijgt.
Een zeer bedenkelijke vorm van afvallen.

Ik zou zeker niet vooraan willen staan bij een nieuw middel.
Er is totaal nog niets over bekend.
En zoals alle al eerder verschenen middelen zal deze pil ook zijn nadelige gevolgen wel hebben.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door eeliane »

Was net bij kassa , tjongejonge wat een nep weer, ze staan nergens geregisttreerd en nergens ter wereld is er ook maar een gepubliceerd artikele over dit pordukt verschenen. En een of andere gladde prater lu lde weer een prachtig verkooppraatje in elkaar, haha, was wel geinig om te zien, die vent hield maar vol, hij leek wel voorgeprogrammeerd, haha

elfje9
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2006 18:23

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door elfje9 »

Hier is een dombo die na het lezen van het beruchte artikel in een opwelling meteen de test bestelde en betaalde. Tot op de dag van vandaag, dus 4 weken verder, heb ik niets ontvangen. Bellen met Salugen levert niets op, behalve een "heb geduld, het kom deze, c.q. volgende week", en dit 4 weken lang, wekelijks dus.. En elke keer krijg je iemand anders aan de lijn die weer iets anders zegt. Ze hebben niet eens de beleefdheid om je schriftelijk op de hoogte te stellen van vertraging, laat staan de reden ervoor. Als men al zo onzorgvuldig is met een betaalde bestelling, heb ik zeker geen vertrouwen in wat ze verder leveren.Het bevestigt alles wat er over geschreven en gezegd wordt. Ik eis nu mijn geld terug, en ben benieuwd of en wanneer ik het krijg.
Ik heb er een slecht gevoel bij.
Opvallend is ook dat in de per mail toegezonden informatie en aanvraagformulier sprake is van €325.- voor de test. Op de site staat sinds kort nog een akelig bedrag voor verzendkosten (€59.95) en ook nog 19% BTW.
Blijkbaar voelt men de bui hangen en versnelt men zo het zakkenvullen!

zoetje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:27

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door zoetje »

heej elfje
ik heb ze vorige week besteld dus ik ben benieuwd of ik ze ook zo laat krijg. Laat je me ff weten wanneer je ze binnen hebt? Bij het lezen van zulke berichten krijg ik meteen spijt van mijn bestelling. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat we slank de zomer ingaan. Dromen mag altijd toch? zoniet dan was dit echt het laatste wat ik ooit uitprobeer. Ken jij iemand die hier al mee bezig is en wel resultaat heeft?

elfje9
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2006 18:23

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door elfje9 »

Ik heb ze vanmorgen gebeld, en kreeg nu weer het verhaal te hjoren (2 weken geleden ook al..) dat de boel was vastgehouden bij de douane. Vorige week vertelden ze dat er 10.000 sets verstuurd waren...(ook die van mij)...en de week daarvoor ook hetzelfde verhaal dwz douane maar ook verzonden.
Ik heb de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Eerst zeiden ze dat het door mij gestorneerd kon worden , maar dat klopt niet, dat kan alleen als het een incasso betreft. Gecheckt bij de postbank. Weer gebeld, weer heel verhaal af moeten draaien en gegevens oplepelen, en nu dan de toezegging dat het binnen 2 weken terug gestort wordt. We wachten af......

zoetje
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:27

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door zoetje »

hoi elfje
afgelopen zaterdag zaten er bij radar 3 personen die dit middel uitgeprobeerd hebben en hadden alle drie geen resultaat.
Morgen ga ik meteen naar de bank om mijn machtiging in te trekken.
Ik wacht tot er wat meer over bekend is, succes met het terug vangen van je geld

Erik2004
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2006 18:11

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door Erik2004 »

Ik ben erachter gekomen dat het bedrijf Salugen de boel oplicht. Ik had dus de advertentie over deze afslank-pillen ook gelezen. Ik heb ingelogd op de site van Salugen, en heb ook mijn creditcardnummer doorgegeven. ( dit was eind December) Ik kreeg gelijk 'opbeurende'e-mails dat mijn redding nabij zou zijn. De zogenaamde DNA-kit zou zijn opgestuurd. Op 29 december is het geld hiervoor ( 170,00 euro) afgeschreven. Ik heb op de dag van vandaag helemaal niets ontvangen. In één van hun berichtjes stond een telefoonnummmer, ik kreeg daar iemand van Salugen Nederland te pakken. Daar krijg ik te horen dat ze me niet verder kunnen (willen) helpen. Ze kunnen mijn order niet terugzoeken, ze geven het hoofd kantoor in Amerika de schuld. Het lijkt er dus verdacht veel op dat ik ben belazerd, ik heb ze daarmee geconfronteerd, ik krijg geen enkele reactie meer. Zijn er nog meer mensen, die ook zijn belazerd door Salugen??

elfje9
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2006 18:23

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door elfje9 »

Eric, ik weet niet aan wie jij dat bedrag hebt betaald. Ik heb 325.- overgemaakt naar Nichama van de heer xxx van Salugen. Die is er inmiddels uitgeknikkerd, en ene heer xxx heeft nu de touwtjes in handen.
Ik heb deze heer per e-mail benaderd, en vlgs hem zijn ze bezig om orde op zaken te satellen en krijg ik mijn geld terug. Ik heb wel gezegd dat als het er volgende week niet is ik aangifte doe.
Als je op google zijn naam intikt, staan er heel wat gegevens, zoals naam, adres en telefonnummer. Zijn e-mail is xxx.
Ik moet wel zeggen dat deze man wel betrouwbaar overkwam. Maar ik kan me weer vergissen....we wachten weer af.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door eeliane »

Hallo hallo allemaal, niet naar de tv gekeken/?? het is een WAARDELOOS produkt, het is echt niet goed. U bent opgelicht!!!!
Hoe wanhopig en ook wel een beetje dom moet je zijn om hier nog in te trappen!!????

tijgetje13
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2006 13:25

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door tijgetje13 »

tja, wat kan ik zeggen, zal ongetwijfeld wel één van velen zijn die zich de kop gek laat maken door dit soort mensen. Maar ja, wel bestelt natuurlijk. Ik heb wel de wattenstaafjes ontvangen om mijn wangslijm af te nemen, dus tot zover gaat het goed. Ben nu in de afwachting van mijn pillen. Die heb ik dus nog niet. Maar die zouden volgende week geloof ik moeten komen. Heb trouwens nergens gezien dat eea is opgehouden bij de douane. Heeft vast te maken met het feit dat er een stof in die pillen zit die op de lijst van verboden middelen staat.
zonder die stof, val je er geloof ik helemaal niet van af, dus dat schiet dan ook niet meer op.
Ik wacht af...

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door eeliane »

Waarop dan??

elfje9
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2006 18:23

Re: Genotrim afslankpillen

Ongelezen bericht door elfje9 »

Het lijkt mij niet de bedoeling van deze rubriek om anderen triomfantelijk af te zeuren, eeliane! Als je niets anders te melden hebt, hou je hier dan buiten!
En voor de anderen die wél constructief bezig willen zijn:
is er al iemand die zijn geld terug heeft gekregen?

Gesloten