LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] film1.1 niet meer via digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
pko
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2006 19:25

film1.1 niet meer via digitenne

Ongelezen bericht door pko »

Ik heb al enige jaren Digitenne (perfect beeld en geluid)
ook al enige jaren Canal plus (film 1.1) via Digitenne.
Nu krijg ik dus afgelopen vrijdag een brief van Digitenne dat ze
geen Film 1.1 meer door mogen geven.
Per 15 April gaan deze zenders er dus af. :evil:
Want je raad het al Chello (eigenaar van Film 1.1) wil het alleen recht houden via de digitale decoders van hun zelf.
Het vreemde is echter dat ik tot nu toe van Film 1.1 nog helemaal niets heb vernomen. ( tja Chello pratijken dus)
Kan dat op deze manier eigenlijk ?
Ik heb toch een overeenkomst met Film 1/1

Voor mij dus nu echt reden om alles wat maar te maken heeft met Chello de deur uit te gooien. Digitenne blijft zeker (gewoon goed beeld)
De enige andere optie is dus het pakker van Tele2 erbij te nemen
En dan maar hopen dat nooit meer iets met Chello (upc) te maken krijg.
Schotel is geen optie ( Canaldigitaal = dus ook Chello) bbbbrrrr :twisted:

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: film1.1 niet meer via digitenne

Ongelezen bericht door movieman »

Dan zul je wel weer een nieuw decodertje moeten kopen. Ja, het zijn boeven die bedrijven! Ik heb van alle ellende met die oplichters gewoon weer een analoog kabelabonnementje gepakt, dan kunnen de kabelleveranciers ruzieën mat Canal+ over de decoders... Irdeto, Seca, dan Irdeto2, vervolgens Seca2... en de mensen maar nieuwe receivers kopen... jajaja! Niet met mij.

Wat kun je eraan doen als ze een zender uit het pakket halen? Volgens mij is er in iedere gemeente/provincie een programmaraad. Je zou een verzoek (of klacht) in kunnen dienen. Ik zou niet weten wat je er verder aan kunt doen. Er is een standaard-pakketje zenders dat iedere leverancier wettelijk verplicht is te leveren, maar alle andere zenders, dat zal wel vrije keuze zijn en ik denk dat je daar weinig invloed op kunt hebben.

Groetjes. :wink:

Gesloten