LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ploppende en knallende Logitech speakers

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
tm030614
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:44

Ploppende en knallende Logitech speakers

Ongelezen bericht door tm030614 »

Wie van jullie heeft ook Logitech speakers die ploppende en knallende geluiden maken?

Met name de Z-5500 heeft er last van.

Als collectief (van inmiddels meer dan 140 personen) proberen wij al meer dan 5 maanden Logitech zover te krijgen om met een oplossing te komen. Helaas tot nu toe zonder veel resultaat... :cry:

Zie ook dit topic op het tweakers.net forum

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 4#25272664

movieman
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:07

Re: Ploppende en knallende Logitech speakers

Ongelezen bericht door movieman »

Goeie actie!

Ik weet uit ervaring dat Creative dezelfde TROEP produceert. Twee jaar en de boel vliegt in de fik (nouja bijna... de interne condensatoren begonnen zuur te lekken). Gelukkig was ik thuis!

Reserve-onderdelen hebben ze niet, technische schema's zijn taboe en klantenservice... "Wij bieden u voor € 599,- !!! een nieuw setje aan".

Ik hoop dat jullie met deze "grote" actie succes zullen hebben. Dit is misschien iets wat Radar zal "opvangen". Wie weet...

P.S.: Logitech moet bij haar "muisjes" blijven. Dat is mijn mening.

Groetjes. :wink:

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ploppende en knallende Logitech speakers

Ongelezen bericht door hharteman »

Inderdaad moet logitech bij zijn muisjes blijven en daar zijn ze de top in.
Maar om een graantje mee te pikken laten ze de speakers gewoon ergens voor ze produceren en knallen het onder hun eigen merknaam op de markt.
In die kastjes kan dus van alles inzitten maar waarschijnlijk is het bende.

Met creative nog nooit last gehad.
Is in computerland de standaard voor geluidskaarten al sinds de DOS tijd en dat werkte altijd.
Heb hier een creative 5.1 set met een live card staan en die doet het al jaren uitstekend en mijn ervaringen met Creative zijn altijd goed geweest.

Just my 2 cents

Wouter_Oud
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 nov 2005 15:19

Re: Ploppende en knallende Logitech speakers

Ongelezen bericht door Wouter_Oud »

Met de speakers van Logitech is over het algemeen niets mis, ze zijn zelfs kwalitatief goed, t is alleen deze revisie waarbij het probleem voor komt. Voor zover ik weet is t probleem bij logitech bekent, alleen is er nog geen passende oplossing.

tm030614
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:44

Re: Ploppende en knallende Logitech speakers

Ongelezen bericht door tm030614 »

Niet correct. Het probleem is niet enkel één revisie. Inmiddels hebben we echter groote vooruit gang geboekt. Binnen 6 weken zal er een oplossing beschikbaar komen voor genoemde problemen.

Tevens zal er op de website van Logitech informatie te vinden over het probleem. Daarbij zal ook komen te staan dat mensen het volledige aankoop bedrag terug kunnen krijgen wanneer ze niet op een oplossing willen wachten.

Gesloten