LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
cap01
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 apr 2006 23:51

Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door cap01 »

Al 3 verkeerde facturen gehad van UPC en dat is nu al totaal 560 euro voor een abbonement voor 59,95.

Alleen de 1ste factuur was correct toen we chello classic hadden met digitale telefonie.
Daarna kwam de upgrade naar extreme voor maar 2 euro per maand meer.

Daarna was het foute boel en kwamen er rekeningen van 190 euro binnen die zonder pardon van mijn rekening werden geschreven.
Nu kon ik dus en classic betalen EN Extreme !!!
Is degene die de facturen maakt blind ofzo of denkt diegene dat het normaal is om 2 verschillende verbindingen te hebben??
Beetje zelfde als in 2 wagens tegelijk rijden.
Dit tot 3 x toe en na de 2de keer zou alles wel geregeld worden.
NIET DUS !!
Nu weer een rekening van 150 euro terwijl ik eigenlijk geld terug krijg.
Mijn vrouw weer bellen en werd nog onbeschoft te woord gestaan ook door ene Laura van de klantenservice.
Morgen meteen naar de bank en de machtiging voor de incasso intrekken voor die lui want die zijn echt niet te vertrouwen.
Volgens mij doen ze het express bij honderden mensen en trekken zo veel rente door het geld lang vast te houden. Dit is dus pure oplichting en diefstal in mijn ogen.
Ook zou er teruggebelt worden door de klantenservice maar je kan nog beter wachten tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen.

Ik stap dus ook binnenkort naar de rechter via rechtsbijstand en als iemand nog wat tips heeft graag want het lontje begint aardig op te branden bij mij.



:evil: :evil:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door agro »

De zogenaamde machtiging intrekken zal niet helpen dan kan upc nog steeds bedragen van je rekening afschrijven.

Iedereen die een overeenkomst heeft met de banken voor automatische incasso kan van elke willekeurige rekening bedragen afschrijven, daar is verder helemaal geen machtiging voor nodig.
Dat als ze dit zouden doen zonder machtiging een misdrijf plegen is een ander verhaal.

Je kan afgeschreven bedragen tot 30 dagen na afschrijving laten storneren (terugboeken)

Laat de bank een selectieve blokkade op je rekening leggen voor upc pas dan kunnen ze geen enkel bedrag meer van je rekening afschrijven, totdat deze blokkade door de rekeninghouder is opgeheven.


succes

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro,

Zoals zoveel van jouw threads is het wederom onjuist wat je schrijft.

Machtiging via een formulier van het postkantoor bij UPC intrekken, dit is binnen een week geregeld(ervaring) en je krijgt daarna de rekening digitaal aangeleverd ter fiatering.


Agro hangt toch niet het nottoire anti-upc figuur uit, neem afstand van die club en doe niet zo gefrustreerd. :roll: :idea: :D

cap01
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 apr 2006 23:51

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door cap01 »

Probleem wordt nu opgelost heb ik vernomen van UPC.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.

Het product is goed, daar zeg ik niets verkeerd over want ik heb een download van ruim 1500 kb/s en 220 kb/s up.

Product leveren is 1, service 2, en het 1 kan niet zonder het ander.

Valo
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 nov 2005 11:59

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door Valo »

Probleem is ontstaan doordat beide producten door een systeemfout in jou contract terrecht gekomen zijn. Zodra iemand dit gecleaned heeft dan zul jeje abbo. geld dat je teveel hebt gekregen bij de eerst volgende factuur terug krijgen.

cap01
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 apr 2006 23:51

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door cap01 »

Lijkt simpel maar in de praktijk werkte het toch anders en was het blijkbaar nogal moeilijk om dit recht te breien.
Daar was ik nl. de eerste keer al op gekomen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door agro »

Laurent, informeer eerst eens bij mensen die het echt kunnen weten en geef daarna commentaar.
Een machtiging intrekken stelt niks voor, men kan dan nog net zo makkelijk bedragen van je rekening afschrijven, daar heeft men helemaal geen machtiging voor nodig zelfs.
De enige manier om absoluut verzekerd te zijn dat iemand geen bedragen van je rekening kan afschrijven is een selectieve blokkade van die persoon of bedrijf voor jou rekening.
Dat heeft overingens niks met ten nadele van upc te maken dat geldt voor iedereen die gemachtigd is automatisch bedragen te innen.

Valo
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 nov 2005 11:59

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door Valo »

Lijkt simpel maar in de praktijk werkte het toch anders en was het blijkbaar nogal moeilijk om dit recht te breien.
Daar was ik nl. de eerste keer al op gekomen.
Helaas is het ook zo simpel, HD-medewerker moet gewoon even weten hoe die dat moet doen ;p

cap01
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 apr 2006 23:51

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door cap01 »

slotje aub.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door Laurent »

Een slotje voor Agro ? op de mond bedoel je .

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door Jonjo »

Maar AGRO heeft wel gelijk. Selectieve blokkade.

DarioPausini
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2006 14:54

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door DarioPausini »

Ik heb een paar dagen achter elkaar ietwat veel gebeld waardoor mijn telefoon 'tijdelijk' werd afgesloten wegens grootverbruik. Had handiger geweest als men mij even een belletje had gegeven ter waarschuwing.. nee patsboem afsluiten die handel. Ik bellen hoor ik dat ik eerst de rekening moet betalen voor ik weer wordt aangesloten. Na meteen te hebben betaald krijg ik na diverse telefoontjes eindelijk het gehele bedrag bij elkaar te horen: E 760,-- van de klantenservice (let op: altijd een naam vragen!) en een dreigement dat ik helemaal niet heb betaald en het maar snel moet doen omdat anders een incasso-bureau wordt ingeschakeld! Kwader kon je me op dat moment niet krijgen. Kort hierna heb ik hen een brief geschreven waarin ik tevens mijn abonnement opzegde en hierover zoals verwacht géén antwoord, toen een 2e brief 'aangetekend' waarin ik meteen aangaf binnen 2 weken een reactie terug te verwachten. vervolgens nu 3 weken later nog geen reactie dus heb ik maar weer een gebeld en hoorde ik dat ik een contract heb en dat 't niet kan worden opgezegd. Ja leuk maar ik ben inmiddels al ergens anders en denk maar een van mijn 'rechts-bijstand'gebruik te zullen gaan maken. Het liefst collectief met meerdere mensen!

cap01
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 apr 2006 23:51

Re: Al 560 euro betaalt voor 3 maanden UPC voor 59,95 per maand

Ongelezen bericht door cap01 »

Een slotje voor Agro ? op de mond bedoel je
Een slotje omdat het probleem is opgelost misschien? (op je mond..haha :shock: )
Topic kan dus wat mij betreft sluiten, ik heb een hoge pief daar gemaild en het probleem is nu dus wel opgelost.

Gesloten