LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vroegboekkorting Neckermann

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
eitregje
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2006 22:00

vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door eitregje »

Heeft u ook al in december een boeking gedaan bij Neckermann, moet u de prijsbijlage (2e editie) eens vergelijken!!!!
Bij ons een verschil van 500 euro.
OOk nieuwsgierig kijk en vergelijk uw eigen prijs.
De kinderprijs is 200 euro goedkoper!!!!
Wilt u als eerste boeker ook deze super prijs, laat u dan horen!!
Hoe?
Reageer op dit forum? of laat wat weten bij TROS Radar.
Samen staan we sterk, want dit kan toch niet dat de eerste boekers duurder uit zijn !!!!
Het gaat hier niet om een lastminute aanbieding

An

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door An »

Wij hebben ook in December geboekt voor een reisje Spanje voor deze zomer, maar ik heb van de week nog op hun website gekeken en vergeleken, maar de prijs was nog hetzelfde.

Of zijn de prijzen uit de laatste folder/prijsbijlage anders dan op hun website? Nu, ik ben benieuwd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Jonjo »

Geduld blijkt niet alleen een schone zaak te zijn, maar bij het boeken van een vakantie ook een goedkopere.

*Sara*
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 apr 2006 17:05

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door *Sara* »

Ik werk zelf momenteel bij een touroperator en er is voor die prijs verschillen een hele logische verklaring, ook al is het niet leuk voor de mensen die hebben geboekt tegen het volle tarief.
Het zijn idd geen last -minutes, maar het gaat momenteel heel slecht met het verkopen van reizen. Doordat mensen steeds langer wachten met boeken, worden de touroperators steeds onzekerder. Om toch nog hun producten te kunnen verkopen, verlagen ze de prijzen. En dit is dus erg nadelig voor de mensen die al geboekt hebben. Als je een annuleringsverzekering hebt afgesloten kan je kijken of het misschien voordeliger is om de reis te annuleren en dan meteen weer opnieuw te boeken tegen de lagere prijs. Let hierbij wel op dat er wel een kans is dat je dan niet meer in het hetzelfde hotel kan verblijven...

ericveldhoven
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2006 12:25

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door ericveldhoven »

Sara,
Als jij bij een touroperator werkt zou je toch moeten weten dat je niet zo maar kunt annuleren, ook al heb je een annuleringsverzekering...
Gr. Eric

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Laurent »

Sara,
Als jij bij een touroperator werkt zou je toch moeten weten dat je niet zo maar kunt annuleren, ook al heb je een annuleringsverzekering...


nee inderdaad kan dat niet.

Aan welk reisburo verleen jij je diensten, Sara ?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Jonjo »

SARA is net op vakantie gegaan met ABRAHAM.

An

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door An »

Nu, voor zover ik kan nagaan, is onze reis zeker niet goedkoper geworden.

Dat zullen dan waarschijnlijk wel de Turkije reizen zijn, omdat ik lees, dat die niet zo goed lopen dit jaar!

En nu nog annuleren, lijkt mij ook geen optie.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Laurent »

Turkije is net zo duur als Griekenland Tunesie Portugal etc.


Alle reisburo,s hebben last van overboekingen :D

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door G7 »

Nou dat ben ik niet met je eens Har, oeps, ik bedoel Laurent! Je kan momenteel bijna voor niks naar Turkije en niet naar die landen die jij hier allemaal op noemt.

En ach.... natuurlijk, overboekingen waren er al jaren! Da's niet nieuw! 8)

eitregje
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2006 22:00

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door eitregje »

Maar heeft er nog iemand gekeken of zijn reis (event. naar Turkye) goedkoper is?
Het gaat vooral om reizen geboekt in december met eventueel meereisende kinderen?

Alexia
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2006 20:39

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Alexia »

Ik werk ook bij een tour operator en wat Sara zegt is zeker waar. Vooral de reizen naar Turkije lopen slecht en die zijn dus ook erg verlaagd in de prijzen om zo toch nog de vliegtuigstoelen en accomodaties te verkopen. Tour operators zijn er constant mee bezig om prijzen te vergelijken en te kijken hoe iets verkoopt, en daar zijn deze prijsverlagingen o.a. een resultaat van (als een accomodatie goed loopt kan de prijs ook oplopen natuurlijk).
Helaas kan je hier dus echt niets aan doen Eitregje. Er valt ook geen protest of iets tegen te maken; het is nu eenmaal zo ook al is het natuurlijk niet echt leuk voor jou.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door gerland »

eitregje,
want dit kan toch niet dat de eerste boekers duurder uit zijn !!!!
Waarom niet? Dit begrijp ik niet.

Groet,
Gerland

eitregje
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2006 22:00

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door eitregje »

Waarom heet het dan vroegboekkorting?
Hoe vroeger je boekt hoe meer korting!!!!!!!!!!
HTC reizen heeft 2 jaar geleden zijn clienten het prijsverschil terugbetaald!!!!!!!!!!!
Gaat Neckermann dit ook doen?????? misschien als genoeg mensen reageren

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door gerland »

Er zitten natuurlijk de nodige "cowboys" tussen in de reiswereld.

Een reis aan de man brengen, met als lokkertje de "vroegboekkorting", betekent echter niet dat de garantie wordt gegeven dat iedereen de later boekt altijd duurder uit is.

Ook staat niet vast dat de reis steeds duurder zal worden, nadat u geboekt heeft.

Als de zaken niet goed lopen voor de reisorganisator, kan deze best besluiten, om kort voor vertrek of in ieder geval ver nadat u geboekt heeft, de reis in prijs te verlagen, al dan niet onder de noemer "last minute".
Daar is niets mis mee.
Gedupeerd heeft de vroegboeker zich dan geenszins te voelen: er is in alle vrijheid een reis geboekt die men wilde boeken voor een prijs die men wilde betalen, én er is een korting gegeven.

Er is in wezen geen verschil tussen deze casus uit de reiswereld en de veel gehoorde klacht van kopers (van een auto, een televisie of wat dan ook): "ik heb vorige maand gekocht, en nu is het in de aanbieding; heb ik nu alsnog recht op die korting?"

TENZIJ, men u de garantie heeft gegeven dat de reis op geen enkele moment na uw boeking goedkoper zal worden aangeboden of (nog beter) dat, indien dat wel gebeurt, u altijd de laagste prijs zult betalen.

Maakt een dergelijke garantie (liefst zwart op wit) deel uit van uw boeking?
Laatst gewijzigd door gerland op 15 apr 2006 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Laurent »

G7

Wie is Har??

Daar heb ik geen connectie mee, svp geen insinuaties, ik sluit voorgaande kort met Radar.

Ik heb vanochtend in de vakantie bijlage van de krant wel de aanbiedingen naar Turkije,Griekenland ,Tunesie ,Egypte, Cyprus,Portugal etc vergeleken: Turkije is niets goedkoper.

De reisburo,s adverteren nauwelijks met reizen naar Turkije en richten zich op :twisted:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Laurent. U gaat maar fijn kort sluiten bij Radar hoor! Ik lig daar echt niet wakker van! Mocht ik het verkeerd hebben, sorry dan! :wink:

En nu weer on-topic graag! En ja wat die prijzen betreft, voor dat geld waar wij nu per persoon voor naar Spanje gaan bij Neckermann, had ik voor 2 personen naar Turkije gekunt. Een kwestie van goed zoeken!
Maarja, wij gaan liever even niet naar Turkije, om allerlei redenen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door Laurent »

G7 ?? what is a name . G7 staat voor een andere organisatie.

Natuurlijk ga je naar Spanje of Griekenland,

Turkije is stinkend duur en daarbij de overige bekende zaken erbij betrekkende , wordt Turkije gemeden door de vakantiegangers uit heel West Europa, de reklame in Rusland neemt overmatig toe. :roll:

eitregje
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2006 22:00

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door eitregje »

Mensen mensen, ik vraag niet wat jullie van Turkey vinden maar ik vraag naar mensen die ook in december hebben geboekt en nu goedkoper uit zouden zijn.
Iedereen bepaald zelf wel waar ie heen gaat!!!!!!!!

An

Re: vroegboekkorting Neckermann

Ongelezen bericht door An »

@: Eitregje.

Wij dus, maar onze reis is niet goedkoper geworden. Zo te lezen, zijn het er ook niet zoveel, of kennen dit forum niet, om hun bevindingen hierop te zetten.

Laten we het daar maar op houden. :)

Gesloten