LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Edea
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2006 20:42

Waarschuwing

Ongelezen bericht door Edea »

Op internet worden we momenteel overspoeld door een oproep over vetverbranden. Natuurlijk zijn er heel veel mensen meteen nieuwsgierig. Ik ook. Ik heb op de link geklikt wwwvetverbrandencom

Ik heb het hele stuk gelezen wat er allemaal staat. Het gaat over reclame voor een boek.

Maar mijn nieuwsgierigheid gaat nog verder: ik wilde graag weten wie het boek dan geschreven heeft, dus ik heb het plaatje van het boek vergroot, echter ik kan geen schrijver ontdekken. Het boek kost wel ongeveer € 40,=.

Dus ik heb een emailtje geschreven dat ik interesse heb en wie de schrijver is of wie de schrijvers zijn.

Het enige dat ik daarop terug kreeg als antwoord was (ik kopieer):
--------------------
Hallo
We hebben deze gids zelf samengesteld uit onze eigen ervaringen.
Met vriendelijke groeten,

wwwvetverbrandencom
-------------------
Ik heb er zo mijn vraagtekens bij of dit wel een zuivere zaak is, er zullen heel veel mensen hierop ingaan, die vervolgens gevraagd zal worden of zij geld willen overmaken en dan krijgen ze misschien helemaal geen boek. Ik durf het in ieder geval niet te proberen.

Wie heeft hier al ervaring mee en is het een goede ervaring of een niet goede?

Zonnige groet, Edea

miek1
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jan 2006 20:43

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door miek1 »

Ik zou zowieso nooit in dat soort boeken,middeltjes of pillen trappen.
Het is toch allemaal hocuspocus.
Er zijn nu eenmaal geen middeltjes waarvan je zomaar afvalt.



Het klinkt mij als iemand die een paar leuke artikeltjes ergens gekopieerd heeft en op deze manier geld wil verdienen.

Edea
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2006 20:42

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Edea »

Ja inderdaad, daarom wil ik ook waarschuwen, het lijkt op oplichterij. Ik heb het wel naar Radar geschreven, misschien kunnen zij de mensen via tv waarschuwen. maar niet kopen dus, vind ik.

Edea

miek1
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jan 2006 20:43

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door miek1 »

Inderdaad.
Maar ik denk dat ieder weldenkend mens tot die conclusie komt.
Mensen laten zich altijd zo "opstoken" , laten ze eerst nog eens nadenken.

Ik vind het geen oplichting eerlijk gezegd. Als mensen er in willen trappen, laten ze dat dan vooral doen. Bovendien er staat toch nergens geen schrijver bij vermeldt, dus ze beloven niets wat niet waar is.

Edea
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2006 20:42

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Edea »

Uh sorry, je zit nu op het forum van Radar, ik meld het omdat de onderwerpen over dat soort dingen gaat. Ben je hier wel op je plek?
Ja het is mogelijk dat mensen niet verder kijken dan hun neusje lang is, maar veronderstel dat jij dat was geweest, oh jee, wat zou je kwaad zijn, als je wel geld stort en geen boek krijgt ..... het gaat om 40 euri.

Nou en daar is dit forum voor: mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken.
Geen oplichterij, dan toch wel geldklopperij.

Edea

Edea
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2006 20:42

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Edea »

Er is bovendien geen adres van ze te vinden, geen telefoonummer, geen postbusnummer, niets. dan alleen hun website. Geen namen. Geen schrijver, nou elke nieuwe auteur wil bekendheid, denk ik.
Nee nee, dit is niet goed hoor.

miek1
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jan 2006 20:43

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door miek1 »

Mee eens dat het niet goed is.
En inderdaad geldklopperij.


Maar oplichting is mijns inziens toch wat anders hoor. Dan doe je niet wat je beloofd. Maar goed dat is mijn mening.
En daarom ben ik hier wel op mijn plek. Om mijn mening te geven toch.
Daar vroeg je toch om, dan hoef je niet gelijk zo lelijk te doen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het is inderdaad geen oplichting denk ik. Je betaald en je krijgt, dus hebben zij voldaan aan wat ze zeggen. Dat het niet werkt, tsja dat is wat anders.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door NAK »

Nou en daar is dit forum voor: mensen te waarschuwen voor dit soort praktijken.
Een mens dat zijn verstand gebruikt weet op voorhand al dat een boek , over vetverbranding, voor 40 euro geen zuivere koffie is.

Een beter en zkere goedkoper middel is elke dag flink bewegen.
En bewegen met heel je lichaam.

Gesloten