LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia contract na overliiden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aapjea
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2005 20:59

dexia contract na overliiden

Ongelezen bericht door aapjea »

Wie heeft er ervaring met het stopzetten van contracten en het kwijtschelden van de eventuele restschuld bij het overlijden van je partner. Het contract stond op zijn naam maar ik moest wel mede ondertekenen. Op de achterzijde van het contract staat dat bij overlijden van de leasee het contract kan worden beeindigd en dat de restschuld zal worden kwijtgescholden maar met dexia weet je het nooit

An

Re: dexia contract na overliiden

Ongelezen bericht door An »

Ik wil hier nog wel even op reageren.

Mijn (wijlen) schoonvader had ook het een en ander van Legio Lease Dexia en na zijn overlijden hadden we de keus als nabestaanden, kwijtschelding of overname door een van de kinderen. Aangezien niemand het wou overnemen is de restschuld van toen € 13.000 na veel heen en weer gebel en geschrijf, kwijtgescholden.

Hierbij wil ik nog wel even aantekenen, dat de aandelenleasepapieren alleen door hem getekend waren en dus niet door mijn schoonmoeder. Ik weet niet of dat nog verschil maakt, maar er zijn vast nog wel forumleden die daar meer verstand van hebben en het je kunnen zeggen.

Mvg, An

Gesloten