LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Active 24 webhosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
JS050
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2006 15:46

Active 24 webhosting

Ongelezen bericht door JS050 »

(in het forum staan meer berichten over dit bedrijf, met name over het Freehosting geval. Voorheen waren ze bekend als LaDot)

Ook ik ben slachtoffer van Active24. Ik had twee domeinen bij hun draaien en deze zijn er ondanks mijn herhaaldelijke opzeggingen nog steeds.

Het eerste domein werd door mij in juni 2004 opgezegd en aan het einde van het contract, in oktober 2004 ging de site ook inderdaad op zwart. Ik heb geen facturen of andere correspondentie van Active24 meer ontvangen over dit domein sindsdien.

Tot twee week geleden er plotseling een factuur voor 2005-2006 op de mat ligt!

Gemaild met hun, "nooit opzegging ontvangen"! Vraag waarom nu wel weer een factuur. "We hebben recent een betaling ontvangen". Grote onzin. Of ik de originele opzegging nogmaals wil sturen. Stom, die heb ik niet meer, want anderhalf jaar nadat de site verdween ga ik er vanuit dat de boel definitief is afgesloten. Fout natuurlijk

Ze sturen mij het opzegformulier en ik heb deze -met de gegevens van mijn opzegging in 2004- opnieuw ingevuld. Hiermee denk ik de boel recht te kunnen trekken. Belt er vanmiddag een of andere mevrouw van Active 24 dat ze mij nu betichten van valsheid in geschrifte omdat ze deze formulieren in 2004 nog niet gebruikten! Tevens zegt Active 24 nu helemaal geen opzeggingen van voor vandaag van mij in behandeling te nemen en mij als "misdadiger" aan te merken in hun systeem!

Het andere domein heb ik in januari 2005 opgezegd, blijkbaar net te laat want in oktober ontving ik een factuur van onze Active 24 vrienden. Onder protest betaald en nogmaals opgezegd. Je raad het al, vorige week een factuur in de bus, Active24 gemaild "nooit een opzegging ontvangen"....

Wat moet ik hiermee? Ze willen hun geld en ik wil niet betalen (zeker niet voor niet verleende diensten). Dat ze me van valsheid in geschrifte beschulidgen etc vind ik wel erg ver gaan.

Ik vind dit een uitermate bijzondere vorm van klantenbinding..

Een teleurgestelde active 24 klant...

chapelier
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2006 12:34

Re: Active 24 webhosting

Ongelezen bericht door chapelier »

Beste mensen,

Ik heb op vele sites en forums klachten over Active24 gelezen. Ik heb ook een eindeloze rij incidenten met dat zootje en hun incassobureau Intrum Justitia of hoe die handlangers van ze ook mogen heten. Tegenwoordig gaat bij mij ook alles aangetekend. Ga weg bij die lui en draai dat gruwelijke zootje de de nek om.

Problemem:

Opzeggezegde domeinnamen die ze vier jaar later weer beginnen te factureren.
Dubbel factureren.
Met terugwerkende kracht en dubbel.
Steeds een maand verschuiven zodat je per 11 maanden een factuur krijgt

en dat alles op regelmatige basis dus niet als incidentele vergissing.

Volgens mij valt dit onder het strafrecht en is er sprake van poging tot oplichting.
Wie doet er aangifte bij justitie.
Ik stel voor dat er een belangenvereniging wordt opgericht om Active24 te slopen.

Groet
Een gedupeerde

chapelier at home punt nl

Sja....
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:43

Re: Active 24 webhosting

Ongelezen bericht door Sja.... »

Ze hebben €300 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik nog nooit van ze heb gehoord :shock:

Gesloten