LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woningbouwvereninging

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Brechje
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Brechje »

Per ongeluk had ik mijzelf buiten gesloten en kon bij de onderburen de woningbouwvereniging bellen,maar zij vertelden mij dat ze mij niet konden helpen,betaal wel mee aan het servicefonds,maar ik moest een bedrijf bellen en na uren wachten kwamen ze dan eindelijk en ze waren binnen 10 minuten klaar,ze hebben niets hoeven te breken of te forceren,maar moest wel 100,00 voor 10 minuten werk betalen :evil: !!!
Is dit een normaal bedrag om een slot te kunnen openen of kan ik ergens nog een klacht in dienen tegen dit absurd hoge bedrag????

Ik hoop dat er tips komen,

Brechje

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Of je slaat gewoon een ruitje in, opent de deur en claimt het ruitje via de glasverzekering die vrijwel altijd bij je huur in zit.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ja Dilbert dat is ook een mogelijkheid!
Maar goed de feiten liggen er. Je moet namelijk ook voorrijdtkosten betalen. De tijd van de mensen welke de deur hebben opengemaakt begint namelijk te tellen op het moment dat ze actie ondernemen om je te helpen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Vrienden van mij hebben dit in het verleden meegemaakt. Gewoon de ruit ingeslagen en naar binnen geklommen. Bellen en de ruit wordt vervangen, geen enkele rekening gezien. Voorrijd kosten betaal je dan ook niet.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door elynasedai »

Of je slaat gewoon een ruitje in, opent de deur en claimt het ruitje via de glasverzekering die vrijwel altijd bij je huur in zit.
En wat nu als je geen raampje hebt bij de deur?? Wat jij zegt geldt zeker niet voor iedereen!

Ik heb ook voor 100 euro een bedrijf moeten laten komen. Ik had nl géén in te slaan raampje bij de deur, alleen een loeigroot dubbelglas raam aan de voorkant. Het keukenraam was te hoog (tevens ook dik dubbelglas in stevige kunststof kozijnen) en de achterdeur had wel een raam maar zat ook op slot.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Jonjo »

Wat in dit soort situaties ook kan helpen is een reserve sleutel bij laten maken, €2,= en die bij een goede buur of kennis achter laten.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En wat nu als je geen raampje hebt bij de deur?? Wat jij zegt geldt zeker niet voor iedereen!
In dit geval ging het om een raam in de slaapkamer dat ingeslagen werd, dus dat heeft weinig met de voordeur te maken.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door elynasedai »

Helaas zat mijn slaapkamerraam op de 1e verdieping, de buurvrouw vertrouwde ik niet met de sleutel, mijn vriend was 50 km verderop aan het werk en mijn ouders die wel een sleutel hadden woonden 200 km verderop.

Maar het blijft jammer dat zoiets zoveel geld moet kosten.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Woningbouwvereninging

Ongelezen bericht door Martin1976 »

altijd een backup sleutel in de buurt hebben bij bijv. familie of kennissen is het makkelijkst, maar als dat niet lukt, heeeel zuinig op je sleutel zijn of idd. een bedrijf laten komen als het fout gaat

Gesloten