LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tara, het medium voor een gratis reading

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
praatstoel
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 sep 2008 11:32

Tara, het medium voor een gratis reading

Ongelezen bericht door praatstoel »

Wie heeft er onlangs via zijn e-mail een berichtje gekregen voor een gratis reading van Tara ? Je krijgt binnen 48 uur een berichtje terug. De uitslag, ze heeft er 13 uur over gedaan om mijn reading zo goed mogelijk te doen. Er wordt alleen gesproken over geluk en geld. Als je een vervolg reading wil kost dat 79 euro ipv 139 en je mag het in termijnen betalen.

Wie heeft er ook z'n mail gehad en wat doe je ermee? Ik heb het gevoel dat het hier over een kansspel gaat en dat ze je op een of andere manier mee willen laten doen. Wie heeft hier van gehoord???


O, ja ze gaat een boek schrijven en ik zou van haar 300 euro ontvangen om mij als voorbeeld te gebruiken?????

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Tara, het medium voor een gratis reading

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Een kansspel ? :lol:
Dat er nog mensen in die ellende trappen en daar ook nog een paar honderd euro voor betalen.
Nee dat zuigt de energie wel uit je,

rosemieke
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2008 21:32

Re: Tara, het medium voor een gratis reading

Ongelezen bericht door rosemieke »

Hoi,

Ik heb die email ook gekregen. Natuurlijk ben ik er voor zover het gratis was op ingegaan. Het is volgens mij inderdaad niet betrouwbaar. Na de eerste gratis reading heb ik een email gestuurd, dat ik vond dat het vervelend veel over geld ging en dat dat in mijn leven niet belangrijk is. Ik heb daar geen reactie op gekregen. Het enige wat ik wel krijg is steeds een email, waarin ik eraan herinnerd word dat ik nog niet heb deelgenomen aan de 2e reading, die weet ik veel hoeveel geld kost.
Ik zou zeggen, niet op deze mails reageren...!

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Tara, het medium voor een gratis reading

Ongelezen bericht door Shine »

Fout forum!
Wat heeft dit nou met energie te maken.
SLOTJE of verplaatsen svp!

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Tara, het medium voor een gratis reading

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Och, wie weet krijg je positieve energie?

Gesloten