LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ga maar even goed zitten - over de NUON

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 31026
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Ga maar even goed zitten - over de NUON

Ongelezen bericht door witte angora »

Ja zit je goed stevig? Houd je vast.

Vorig jaar had ik diverse aanvaringen met de NUON, net als velen, dus reden om de boel op te zeggen. Dat is per 4 oktober jl. ingegaan.

Op de 18e oktober kwam er een brief die mij niet zinde. Tegen beter weten in de NUON gebeld, gesprek duurde 16 minuten, 2 medewerksters gesproken.

Heb mijn beklag gedaan dat ik zolang moest bellen voor 10 cent per minuut omdat tutje nr 1 zoals gewoonlijk weer eens een kletsverhaal zat op te hangen wat door medewerkster nr 2 gecorrigeerd moest worden enzovoorts.

Vroeg medewerkster nr. 2 of ik ermee accoord zou gaan als ik een kleine tegemoetkoming zou ontvangen voor de telefoonkosten. Uiteraard. Dus ik verwacht, NUON kennende, een bedragje van een of twee euro, uit te betalen op zijn vroegst 6 maanden na de gedane belofte.

Gisteren kreeg ik mijn bankafschrift. Op de 21e (dus drie dagen na dit telefoongesprek) stond er een bedrag van 10 euro bijgeschreven van de NUON. :D

Ja, je leest het goed. Binnen drie dagen stond er 10 euro op mijn bankrekening terwijl mijn belkosten 1.60 euro waren. :D

Ben je er nog? :?:

Zo kan het dus ook. Klant geeft aan wat hem dwars zit en NUON komt met een sympathieke op maat gemaakte tegemoetkoming. Helaas is er teveel gebeurd vorig jaar om ooit nog terug te willen. Maar deze positieve actie mag best wel vermeld worden vind ik. Het is blijkbaar niet alleen maar kommer en kwel bij de NUON.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Ga maar even goed zitten - over de NUON

Ongelezen bericht door poespas »

Tja, leuk, maar weggestreept tegen alle slechte en foute dingen die ze doen, is dit natuurlijk niks.

Maar snap dat je het ff wilde melden, gezien het wel een wereldwonder is :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31026
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ga maar even goed zitten - over de NUON

Ongelezen bericht door witte angora »

poespas schreef:Tja, leuk, maar weggestreept tegen alle slechte en foute dingen die ze doen, is dit natuurlijk niks.

Maar snap dat je het ff wilde melden, gezien het wel een wereldwonder is :mrgreen:
Daarom zeg ik ook dat er teveel gebeurd is om ooit nog terug te keren naar de NUON. :evil:

Gesloten