LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile slecht netwerk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
josjansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2010 22:45

T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door josjansen »

Sinds ruim een jaar een Iphone abonnement. Kan al geruime tijd thuis niet bellen of gebeld worden. Reactie is: het netwerk is daar wel goed... Terwijl ik midden in de stad woon..
Heb natuurlijk niks aan zo'n abonnement... Mijn advies: pas op..

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

t-mobile staat idd niet bekend om het sterke netwerk, al zijn de prijzen wel meestal voordeliger dan de concurrentie

arvidbux
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:11

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door arvidbux »

josjansen schreef:Sinds ruim een jaar een Iphone abonnement. Kan al geruime tijd thuis niet bellen of gebeld worden. Reactie is: het netwerk is daar wel goed... Terwijl ik midden in de stad woon..
Heb natuurlijk niks aan zo'n abonnement... Mijn advies: pas op..
Ik heb dus hetzelfde probleem. Mij werd ook medegedeeld dat ik geen klachten kon indienen buiten mijn eigen woonplaats (waarom heb ik dan een mobiele telefoon?) en later lees ik notabene op twitter(!) dat het wel kan.

Helaas voor T-mobile verloopt mijn klachtafhandeling nu via DAS, het gaat mezelf minimaal 100 euro kosten (eigen risico) maar voor het principe is het het wel waard!
Pindakaaspotje schreef:t-mobile staat idd niet bekend om het sterke netwerk, al zijn de prijzen wel meestal voordeliger dan de concurrentie
Prijzen zijn niet per definitie voordeliger. Zelfde soort abonnement bij Vodafone is voor mij goedkoper dan bij T-mobile, mij zijn ze dan ook kwijt als klant.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo ik heb ook t-mobile heb nooit geen problemen kwa ontvangst gebruik wel een nokia ,mijn zoon heeft een i phone die heeft wel slecht ontvangst het ligt waarschijnlijk aan je i phone die staan bekent om matig ontvangs sterkte :wink:

Fiko1
Berichten: 32
Lid geworden op: 19 apr 2010 20:02

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door Fiko1 »

Het is wel zo dat smartphones over het algemeen iets minder bereik hebben. Het kan dus voor een deel aan je telefoon liggen.

chantalbrinkman
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2010 12:21

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door chantalbrinkman »

En nu nog een oplossing, want ik heb er pas sinds het gedoe met de 3G last van. Lijkt mij niet dat het dan aan de iPhone ligt.. T-Mobile goedkoop? Doe mij een lol zeg! Ik was stukken goedkoper uit met mijn Hi abonnement. Zodra het kan, ga ik ook direct weg bij T-Mobile en weg met de iPhone!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door tennis »

Ik was stukken goedkoper uit met mijn Hi abonnement. Zodra het kan, ga ik ook direct weg bij T-Mobile en weg met de iPhone!
Waarom ben je dan van provider veranderd?

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: T-Mobile slecht netwerk

Ongelezen bericht door mich24 »

Dus wat is de strekking van dit verhaal?? :roll:

Gesloten