LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor National Academic

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Kilo Hotel
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:44

Waarschuwing voor National Academic

Ongelezen bericht door Kilo Hotel »

Als je bij National Academic een autoverzekering afsloot werd je gelokt door "20% goedkoper dan elders". MAAR PAS OP! - Ik wil van mijn verzekering af, maar bij National Acedemic blijk je aan een driejarig contract vast te zitten. Dit terwijl vrijwel de hele verzekeringsbranche afscheid van langdurige contracten heeft genomen. - Toen ik mijn autoverzekering opzegde bij National Academic kreeg ik op 4 maart een brief die gedateert was op 19 februari en in een envelop zat met als datum 3 maart. Antidateren blijkt onderdeel van beleid om onder dwang klanten te behouden. - Op emails krijg je (als je hierom vraagt) geen ontvangstbevestiging. - Op brieven aan de directie wordt NIET gereageerd. DENK DUS ERNSTIG NA BIJ HET AFSLUITEN VAN EEN AUTOVERZEKERING BIJ NAIONAL ACADEMIC. Terwille van de leesbaarheid zal ik u overige ellende met NA maar onthouden.

Gesloten