Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
riddert
Berichten: 2145
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riddert »

Hoe kan een bedrijf de scores op Bol beïnvloeden? Ben oprecht nieuwsgierig....

Petra1987
Berichten: 525
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Petra1987 »

riddert schreef:
18 dec 2023 18:20
Hoe kan een bedrijf de scores op Bol beïnvloeden? Ben oprecht nieuwsgierig....
Heel makkelijk een "fake" account doet bestelling bij bol.com en deze wordt "fictief" geleverd. Vervolgens schrijven deze fake account een positief review. Fake accounts kunnen ook stemmen over reviews, dus een slechte review kan door deze Fake accounts worden gerapporteerd of als slecht worden gestemd. De "goede" reviews krijgen veel positieve stemmen.

Al eerder meegemaakt. Bedrijven zijn afhankelijk van de goede reviews, het gaat om omzet......

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476:

Zaterdag een mail gekregen dat na het weekend het geld op de rekening zou staan. Ze vroegen er ook direct bij of ik dit hier dan ook wilde posten. Een verrassing zal het niet zijn: het geld heb ik nog steeds niet. Het was slechts ijdele hoop. De helft van de tijd worden mijn mails genegeerd, maar ik stop niet tot ik het geld terug heb.

BESTEL HIER NIET

BMeijer83
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2023 14:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door BMeijer83 »

Wat ben ik klaar ben dit bedrijf. Eigenlijk is het geen bedrijf te noemen maar een grote boevenbende. Dit verhaal loopt bij mij al vanaf april. Ik had vier stoelen besteld die natuurlijk nooit kwamen. Ik heb eindeloos geduld gehad maar in augustus toch echt geannulleerd.

De ellende stopte natuurlijk niet want ze geven mijn geld niet terug. Wel constante beloftes natuurlijk, je kent het riedeltje inmiddels wel. Er zijn constant “interne problemen” waardoor ze maar niet kunnen betalen. Dit zijn oplichters van de bovenste plank. Nooit maar dan ook echt nooit iets bestellen hier!!

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476

Nog steeds geen geld terug. Er wordt ook niet meer gereageerd op mails.

BMeijer83
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2023 14:44

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door BMeijer83 »

Ik heb m’n geld terug! Hoera! Hoop voor de andere klanten dat het goed komt!

Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Dat is fijn!

Wij nog steeds niet helaas.
Onze rechtsbijstandverzekering heeft een doorlooptijd van 10 werkdagen dus ook nog geen advies hoe verder 😞

Ihsanelaa
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2023 23:39

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ihsanelaa »

Update: ook hier helaas nog geen geld terug..wordt steeds verzocht om geen communicatie op te zoeken..”het komt goed en je krijgt voor de kerst echt jouw geld terug..”.
Na kerst zal ik aangifte doen want ik ben hier klaar mee.

AmyA
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2023 16:11

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door AmyA »

Ongelofelijk dit is inderdaad geen bedrijf maar mensen die graag geld buit maken van hardwerkende mensen.

5 feb! 3 tafels besteld. Inmiddels heel valse beloftes verder en nog steeds geen tafels en geen geld terug.
Onwijs vaak een belofte gekregen die ze niet nakomen. Als je ze erop aanspreekt zijn ze ook nog eens onwijs onbeschoft en zij het slachtoffer. Ongelofelijk dat zij deze praktijken voort kunnen zetten.

Aangifte is gedaan. Als er nog mensen zijn die andere juridische stappen willen zetten. Ik kom graag met jullie in contact om dit samen vorm te geven.

Deze oplich*ers mogen niet nog meer slachtoffers maken.

Marieket
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2023 16:35

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Marieket »

In juni een kast besteld. Ze beloofden tot 5x een levering g. Zelfs dagen vrij genomen. Nooit gekomen. Elke keer een ander smoesje. En nu wil ik mijn geld terug. Al weken mee bezig. Ze storten het gewoon niet terug! Elke keer ander smoesje. Heb nu rechtsbijstand verzekering en incasso bedrijf ingeschakeld. Wat een waardeloos bedrijf!!

RenskeB
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2023 13:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door RenskeB »

Helaas een feest der herkenning; de ervaringen van andere kopers, wij hebben op 11 maart een eettafel gekocht van aanzienlijke prijs, met iDeal betaald en geen levering gekregen (zou mid mei komen), ook hier gedurende de zomer meerdere malen leverdata gecommuniceerd gekregen en zelfs vrij genomen - niks geleverd. In oktober heb ik de bestelling gecanceld, ze hebben bevestigt dit bedrag binnen 14 dagen terug te storten, uiteraard tot op heden - eind december - niet gedaan. Enfin, jullie kennen het riedeltje van het negeren van emails, niet bereikbaar zijn per telefoon, beterschap beloven met loze beloftes over het alsnog over maken na het weekend etc. Ik sluit me graag aan bij de collectieve claim en goed te lezen dat het inschakelen van een incassobureau helpt.

Bestel hier NIET!

smdek
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2023 10:22

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door smdek »

Ik sluit me graag aan bij collectieve claim.

Ihsanelaa
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2023 23:39

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ihsanelaa »

Update: Ik heb een e-mail ontvangen dat ik het geld nu definitief zal krijgen.

Nog niks ontvangen maar ik zal jullie updaten…

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476

Er was mij voor de kerst verzocht te stoppen met mailen. Heb aangegeven dat ik dit niet zal doen tot ik het geld terug heb. Ik moest nog weer voor de zoveelste keer geduld hebben en “meedenken”. Volgens mij heb ik door maanden op mijn geld te wachten al genoeg meegedacht, maar zelfs daar denkt Woneninterieur anders over.

Lady1234
Berichten: 27276
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze moeten weer eerst iets “verkopen” voordat iemand anders terugbetaald kan worden. Ze vullen dus het ene gat met het andere.

ZeerPrivé
Berichten: 5651
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
28 dec 2023 13:33
Ze moeten weer eerst iets “verkopen” voordat iemand anders terugbetaald kan worden. Ze vullen dus het ene gat met het andere.
Daar lijkt het inderdaad op. Geen goed teken.

Was laatst zelf online op zoek naar een bank, zag verwachte levertijden van maanden en maanden voorbij komen. Geen haar op mijn hoofd die dan maar even in blind vertrouwen voor duizenden euro's via iDeal die bank koopt. Uiteindelijk een bank gekocht die met een paar weken leverbaar was en betaald met een creditcard.

Dus mensen, wees in het vervolg bij grote aankopen in ieder geval zo verstandig met een CC te betalen.

Ahmetburcu
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2023 14:42

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Ahmetburcu »

Vandaag was mij belooft dat mijn bestelling bezorgd zou worden. Ik heb alles klaar gelegd en meerdere keren via de chat een bevestiging gehad dat deze vandaag gegarandeerd binnen zou zijn. Echter krijg ik geen contact en heb mij babykamer ook niet ontvangen. Ik heb met moeite gespaard voor deze kamer en had nu mijn babykamer klaar willen hebben. Nu heb ik geen budget en tijd meer voor een nieuwe kamer. Al een week krijg ik geen reactie behalve dat het doorgestuurd is naar de planning? Jullie hadden het 100% op voorraad en ik heb 100x vermeldt dat ik ga bevallen en dat jullie het sneller zouden regelen. Het gaat om order 5117, graag verzoek ik dat er een duidelijke contact met mij opgenomen wordt. Ik pluk het geld niet uit een boom. Met de vele reacties die ik lees over terugbetaling maak ik me zorgenz

RVDVSVK
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2023 16:11

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door RVDVSVK »

Ongelofelijk dat er zoveel mensen gedupeerd zijn en dat dit alsnog doorgaat... Helaas heb ik ook bij woneninterieur.nl een aankoop gedaan (#4734 op 2 november) waarop gewoon niet gereageerd wordt... Bij deze probeer ik het online zoveel mogelijk aan te kaarten, in de hoop nog het geld terug te krijgen en dat mensen hier geen aankopen meer gaan doen!
Laatst gewijzigd door Radar op 29 dec 2023 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: We gebruiken geen worden als 'opgelicht'

M0llie
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2023 22:58

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door M0llie »

Helaas hier het volgende slachtoffer. Op 11juli onze kast besteld (ordernummer 4030). Afgelopen 15 december was voor de 6de keer afgesproken om de kast te leveren. Helaas zonder bericht WEER niet geleverd. Geen contact te krijgen en dezelfde dag dan ook de order geannuleerd. Tot op heden daar ook geen reactie op en morgen verloopt de wettelijke termijn van 14 dagen om terug te betalen. We zien ons genoodzaakt om een incassobureau in te schakelen of een kort geding aan te spannen. Met een kleine op komst was dit het allerlaatste waar we op zaten te wachten.
Ik sluit me er ook bij aan om een collectieve claim in te dienen en zie mezelf ook genoodzaakt om aangifte te gaan doen, want dit kan zo echt niet.

Ik kan alleen iedereen maar afraden om hier niet te bestellen!
Laatst gewijzigd door M0llie op 28 dec 2023 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.

RVDVSVK
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2023 16:11

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door RVDVSVK »

RVDVSVK schreef:
28 dec 2023 16:24
Ongelofelijk dat er zoveel mensen gedupeerd zijn en dat dit alsnog doorgaat... Helaas heb ik ook bij woneninterieur.nl een aankoop gedaan (#4734 op 2 november) waarop gewoon niet gereageerd wordt... Bij deze probeer ik het online zoveel mogelijk aan te kaarten, in de hoop nog het geld terug te krijgen en dat mensen hier geen aankopen meer gaan doen!
Gelukkig inmiddels het aankoopbedrag terug gekregen. Hopelijk dat ze de boel in orde krijgen!

Plaats reactie