LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3Kozijnen Almere

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
lichtwerker2012
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2011 10:47

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door lichtwerker2012 »

Ik ben er donderdag

theolona
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011 16:18

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door theolona »

ik zal er donderdag a.s.ook zijn.

kozijnen1
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2011 12:16

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kozijnen1 »

Mooi. De teller voor de 'bijeenkomst' inclusief onszelf, staat inmiddels op 7. Mooi aantal om in ieder geval de afspraak van donderdag a.s. door te laten gaan!

cpruys
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2011 21:53

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door cpruys »

Helaas kan ik niet er bij zijn as don.21 april.
Goed initatief ben ook zeer benieuwd hoe het verder gaat.
Succes.

manko
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2011 16:15

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door manko »

Ook ik kom donderdagavond tot dan

hansmo
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2011 11:03

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door hansmo »

Helaas, ik kan er niet bij zijn. Succes allemaal.
Nog even dit:
Zolang de koopovereenkomst niet ontbonden is zit je als consument nog steeds aan de koop vast. Als je bij iemand anders gaat bestellen, kan het zijn dat je daardoor later in de problemen komt. Bij een surceance van betaling of faillisement, kan de curator eisen dat de koopovereenkomst nagekomen wordt.
Mijn rechtsbijstandverzekering heeft brieven gestuurd naar zowel het winkeladres als de beheersmaatschappij (villa in de Haarlemmermeer); als daar geen reactie op komt is mijn overeenkomst met 3Kozijnen ontbonden.
Los daarvan kan bij de curator een claim ingediend worden met een schadebedrag.
Dat kan, als er wat overblijft na de preferente schuldeisers, nog wat opleveren.


kimvanderknaap
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:59

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kimvanderknaap »

Helaas kunnen wij niet aanwezig zijn donderdag aanstaande, maar wij sluiten ons zeker aan bij eventuele gezamenlijke acties en hopen via dit forum op de hoogte te blijven.

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

een verslagje van de bijeenkomst wordt in dit weekend naar de deelnemers verzonden, alsmede een lijstje met de email-adressen (lukt helaas vandaag niet meer)
De mensen, die aangegeven hebben, niet te kunnen komen, zal ik via een "prive-bericht" op deze site benaderen.

Groet
herman bakker

Syl-V
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:53

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Syl-V »

Hallo wij zijn ook gedupeerde van 3 kozijnen wij hebben in september een voordeur besteld en aanbetaald en hebben een deur gekregen die half af is.
Wij hebben ook ongv 3 maanden geleden geprobeerd aangifte te doen tegen 3 kozijnen maar omdat ze niet daadwerkelijk failliet waren konden we geen aangifte konden doen en naar het juridisch loket moesten gaan.
Jammer dat we ook niet eerder over de bijeenkomst hebben gelezen hier hadden we graag bij willen zijn graag zouden we enige info over deze bijeeenkomst willen ontvangen als dat kan?
Groeten syl-v

Radboudcc
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 mar 2011 08:56

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Radboudcc »

Herman,

Ik heb nog niks ontvangen, klopt dat?

kozijnen1
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 feb 2011 12:16

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kozijnen1 »

Wij ook niet! Klopt denk ik dus wel!

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Bericht volgt vanavond, incl. info over de bijeenkomst van de advocaten van gedupeerde leveranciers.

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

23.20 uur
Zojuist bericht verzonden aan de deelmers bij Bobby Beer, via de gewone email.
Niet alle email-adressen waren goed leesbaar op mijn lijst, in ieder geval is muller geweigerd bij verzenden.
Als jet het bericht niet in de email hebt ontvangen, laat me het dan even weten via [email protected]
Gedupeerden, die alsnog ionfo willen over de voortgang kunnen zich via dit emailadres melden.
Groet
herman bakker

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door felicitas »

3kozijnen is 26 april failliet verklaard.

mio64
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:46

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door mio64 »

Uitspraak van de rechtbank Amsterdam

op 26 april 2011 inzake (F.11/244) 3 KOZIJNEN B.V., vest.adr. Hospitaalpromenade 2, 1315 XN Almere, KvK Gooi-, Eem en Flevoland, 34325705. Cur: mr. D.M. van Geel, Postbus 70091, 1007 KB Amsterdam, tel. 020-6645111. RC: mr. M.L.D. Akkaya.

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Maandag as vindt overleg plaats tussen de curator en de advocaat van gedupeerde leveranciers. Daarbij zal wellicht ook eea voor gedupeerde particulieren bekend worden. Zodra ik van de advocaat info heb zal ik die doorgeven via de particuliere email. Ik zal alleen algemene info via dit forum blijven melden.

Groet
herman bakker

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

maandag as overleg met curator door advocaat, vertegenwoordiger van gedupeerde leveranciers en door mij. Ik ben gevraagd om voorlopig particulieren te vertegenwoordigen. Doel van de bijeenkomst is om de curator van zoveel mogelijk informatie te voorzien en aan te zetten tot snel handelen.
Het is wenselijk, dat ik op dat moment zoveel mogelijk concrete gegevens kan meenemen van gedupeerde particulieren.
Mail daarom dit weekend even jouw gegevens naar mij: naam, adres, woonplaats, klant- en opdrachtnummer,summiere beschrijving van de opdracht factuurbedrag, aanbetaling, door 3 kozijnen geleverde of niet geleverde prestaties, alles wat je nog mist. Dan kan ik dat voor de curator in beeld brengen.
Mailen naar: [email protected]
groet
herman bakker

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Gisteren overleg met de curator van 3K, mr DM van Geel door advocaat Rieks Thiescheffer namens leveranciers, Barry Bakker namens leveranciers en gedupeerde onderaannmeners en mijzelf namens gedupeerde particulieren. Besproken is de stand van zaken en te nemen acties.
Conclusies: er valt bij 3kozijnen weinig tot niets te halen; als verantwoordelijken ook privé aansprakelijk kunnen worden gesteld zal dat waarschijnlijk niet veel beter worden. Dat geldt voor alle gedupeerden. Uitdrukkelijk zal worden gekeken naar de wijze van bedrijfsvoering door verantwoordelijken binnen 3kozijnen.
Gezocht wordt naar een manier, om de opdrachten alsnog via een derde uitgevoerd of afgemaakt te krijgen, dit in samenwerking met leveranciers en gedupeerde onder-aannemers. Het is onzeker of dit zal lukken. Zolang hierover geen zekerheid bestaat blijven de overeenkomsten tussen 3kozijnen en klanten geldig.
Om de zaken helder te krijgen en de afwikkeling te bespoedigen is er nog specifieke informatie nodig:
- verklaringen en/of foto's over de datum van het leeghalen van de winkel van 3kozijnen
- opgave van contractgegevens van gedupeerden: naam, adres woonplaats, contractnr, contractbedrag, aanbetalingsbedrag, telefonische contacten, stand van zaken van het werk(summier), alles vergezeld van de datum van die zaken; nog te weinig mensen hebben die info aangeleverd
- opgave van alle contante betalingen aan 3kozijnen BV (datum, aan wie, getekend voor ontvangst?
- opgave over de wijze van handelen door GM met betrekking tot de contracten. Was hij alleen uitvoerend werknemer of was hij alles bepalende partij namens 3kozijnen?
Stuur aub zo snel mogelijk zo veel mogelijk van hierboven gevraagde informatie naar [email protected]
Wellicht kunnen we dan begin volgende week de balans opmaken.

Verzekeraars van particulieren kunnen contact opnemen met
Mr. H.L. ( Rieks) Thiescheffer (Advocaat namens gedupeerde leveranciers)
T: 06-29219100
F: 058-8434774
E: [email protected]
Adres: Zaailand 94 A
8911 BN Leeuwarden

Groet
herman bakker

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Morgen volgende overleg met curator. Inmiddels is de nodige info verzameld, maar zeker nog niet compleet.
Ik had gehoopt op méér concrete info van gedupeerden.
Stuur aub de in eerdere berichten gevraagde info, zodat we aan de curator een zo compleet mogelijk beeld van de situatie kunnen voorleggen.
Groet
herman bakker

herman bakker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mar 2011 20:58

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door herman bakker »

Van "onze" advocaat heb ik gehoord, dat we op korte termijn weinig van de curator hoeven te verwachten. Daarom is het raadzaam nu zelf actie te ondernemen. Een middel daartoe is om een formele in gebreke stelling aan de curator te sturen.
Aan diegenen, die zich al eerder bij mij hebben gemeld, heb ik een concept-brief toegezonden.

Groet
herman bakker

Gesloten