LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

:lol:
Complimenten voor je humor NestorA.. dat geeft mij in ieder geval al meer voldoening (en lach) dan Groupon en/of de Robo-Dusters tot nu toe gedaan hebben :lol:

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Kan er ook erg om lachen. Maar voor mij is dat makkelijker; ik heb reeds geannuleerd en heb mijn geld terug.....

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

De klokt tikt inmiddels onverbiddelijk voort en als ik vrijdag een onwelwillende grouponist aan de lijn krijg ("alle gesprekken worden voor kwaliteitscontrole doeleinden opgenomen") dan is het mijn beurt om irritant te worden.
inmiddels woensdag en ook na opnieuw een mail geen enkel antwoord uit beide hoeken.

bereikbaarheid is nul. triest.

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

@nononsensewim: ik heb inmiddels contact met groupon. wat bij mij hielp is bellen met de sales afdeling. daar nemen ze meteen de telefoon op. Vervolgens je klacht neerleggen.

Ik had Marloes aan de lijn, in eerste instantie gaf ze aan niet van de klantenservice te zijn maar nadat ik duidelijk had aangegeven dat ik er klaar mee was en dat de klantenservice niet te bereiken is heb ik inmiddels wel per mail een aantal zaken geregeld met haar, echter tot op heden nog steeds niet alles.
Overigens staat in haar email handtekening gewoon dat ze wel van de klantenservice is.

Wellicht helpt het.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Ik ben benieuwd naar je vorderingen?

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

Ik had 2 zaken lopen: de lounge set en de Robo-duster.
Lounge set geld is teruggestort, maar gaat via de creditcard dus kan dat nog bevestigen.
Robo-duster kan ik annuleren omdat ik geen verzendkosten heb betaald, heb nooit een mail gehad dat ik verzendkosten moest overmaken.
Overigens heb ik dat al 10 mails eerder gemaild aan Marloes van Groupon.
Ze gaf aan dat ze het naging vragen bij de leverancier.

Tevens vertelde ze dat alle 1.079 verkochte robo-duster inmiddels gelabeld waren met het adres waar ze naar toe moesten en dus dat het onmogelijk was om mijn pakketje eruit te halen.
Op mijn vraag waarom ze dan niet inmiddels verzonden waren naar alle mensen heb ik tot op heden geen antwoord ontvangen.

Als klopt wat ik zeg inzake de verzendkosten (en dat klopt, anders zou ik dat bedrag ook wel terug vragen) kan ik mijn bestelling alsnog annuleren en mijn geld terug krijgen.

Overigens ook al heb je wel verzendkosten betaald dan was de oplossing indien het pakket ooit komt het weigeren en vervolgens je geld terug vragen of het pakket aannemen en vervolgens het terug sturen dan kreeg je ook je geld terug.

Ik heb een mailbox vol met onzin reacties van Groupon en hoop het nu ook snel af te ronden.

Hopelijk loopt het bij jou ook goed af, is er iemand die inmiddels al een track en trace code heeft of het daadwerkelijke product?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Als ik iets ontvang, zal ik mij direct melden hier.

Dus nee, na mijn laatste bericht van Groupon en kort daarna van Robo-Duster (laatste was een standaard mail) heb ik niks meer vernomen.

Misschien moet ik eens langs zijn kantoor rijden, ik rij er dagelijks ongeveer langs. :twisted:

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

Ik heb in al mijn mails naar Groupon Roboduster in de cc gezet maar geen enkele reactie van hun kant....
Schandalig, lijkt me toch als mensen kritiek hebben dat je op z'n minst duidelijkheid kunt gegeven of de beloofde goederen kunt leveren....

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Ik vind het maar een vaag verhaal.

ten eerste liep de deal 4 dagen waarbij elke dag dik over de 1000 van die dingen verkocht werden, dan als jij geen verzendkosten hebt betaald waarom zouden ze dan uberhaupt een pakketje voor je klaar maken?
De logica aan alles ontbreekt me.

een paar weken geleden lees ik dat kromhout er alvast 2000 stuks op het vliegtuig zet , lijkt me toch redelijk logisch dat je die dingen al verkocht hebt. met de opkomende concurrentie lijkt me een overstock van dik 900 stuks een beetje veel.

zoals gezegd blijkbaar maakt het dus niets uit (behalve om wel of niet via groupon te annuleren) of je die 7,50 voldaan hebt. want je pakketje staat al klaar en gelabeld, d'r moet alleen nog even een vrachtwagen van de DPD komen om die 1079 dozen van elk zo'n 4 kg op te halen.

Elke keer als ik dacht het te begrijpen , zit ik er weer naast.

Als iemand een T-T code had gekregen hier dan zou dat niet lang duren voordat we dat allemaal weten. ;)

dstam09
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:55

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door dstam09 »

@ nononsensewim:

Wat jij hier boven schrijft is in het kort mijn reactie op de laatste mail van Groupon geweest. Uiteraard daarop niets vernomen. indien ik reactie krijg zal ik het terugkoppelen op dit forum.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Nog niets ontvangen.... geen t en t code, geen mailtje met het zoveelste smoesje en dus ook geen roboduster.
Wel heel veel ergernis en nog meer wantrouwen :evil:

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Het is dat ik nu op het werk ben, maar wellicht dat iemand mijnheer van Vonderen eens kan bellen? Zijn mobiele telnr staat nota bene hier in het topic?

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ehm.....veel succes?
sorry maar het cynisme is toegeslagen hier.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Beste forumleden,

Tja ...heb contact gehad met Groupon (na dik 11 minuten "een klein ogenblikje geduld alstublieft :x ) Had nu Ruben aan de lijn, die keurig zijn verhaaltje van een briefje aflas : de robodusters zijn gearriveerd, maar ze weten niet precies waar ze nu zijn!!!!! :lol: blablablablabla.... bijna geen speld tussen te krijgen.
Heb gevraagd om een persoonlijke mail met goed nieuws voor vrijdag, mocht ik geen mail of geen nieuws ontvangen, dan annuleer ik de bestelling. Weet niet of het zin heeft maar ja.... een mens moet toch wat. :wink:
Verder heb ik toch ook maar even Dhr. van Vonderen geprobeerd te bellen, zo cynisch was ik nog niet, maar helaas de voicemail stond erop. Ach had ik eigenlijk anders verwacht ??? Heb gevraagd terug te bellen, hoogstwaarschijnlijk was hij druk bezig met het inpakken van onze robodusters.
Tot zo ver mijn wanhopige pogingen... ga nu maar even stofzuigen, moet het nog steeds zelf doen :roll:

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

zojuist een redelijk pittige mail naar alle bekende adressen gestuurd.
getagged, flagged etc

Ruben , Marloes , ppfffffff geen idee of mijn geduld het tot vrijdag trekt.

intussen zit ikzelf al even te kijken naar het importeren van dit soort machines. orders gaan vanaf 100 stuks, iemand interesse? ;)

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Ook ik heb net een redelijk pittige email verzonden. Met als belofte ik er alles aan zou doen om zoveel mogelijk mensen te bereiken en ze te vertellen over de werkwijze van groupon in aftersales. Social media, consumentenbond-en etc. etc.

Mits ik voor vanavond een goed en naar "tevreden" verhaal krijg en niet alleen ik maar alle gedupeerden. Dit kan toch niet langer, mensen moeten gewaarschuwd worden voor bedrijven als groupon.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Stel, het verhaal van Groupon klopt. Waarom staat er dan niet, zoals beloofd, een kort bericht hierover op de Roboduster-site? Dat had al zoveel gescheeld.
EDIT: is er wel zo blijkt, zie verderop

Als ik niet geannuleerd zou hebben (geld is terug van Groupon! 7,50 van Kromhout Trading uiteraard niet) zou ik denk ik ook geprobeerd hebben contact te zoeken met DPD: klopt het dat er een grote verzendorder is gedaan door een bedrijf genaamd Kromhout Trading uit Tilburg dan wel Eindhoven?
Laatst gewijzigd door HenkvanPutten op 10 aug 2011 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Cyberjokic
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 aug 2011 15:35

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Cyberjokic »

ik ben via een omweg op de site het volgende bericht tegengekomen:

Update levering Robo-Dusters


Hallo mensen,



even voor de duidelijkheid..: ik heb eergister wel een update geplaatst maar bleek verborgen en niet op de 'homepage'.



Vanmiddag heeft Ruud, die het hele logistiek proces vanaf Schiphol verder regelt, de stofzuigers pas mogen meenemen, Er word onmiddelijk begonnen et het ompakken en stickeren. Als een 'route' volledig is, zal deze meteen vertrekken.

Morgen krijgt u een laatste bericht aangaande de robo-dusters.

Vriendelijke groet,



M.J.van Vonderen

Directeur BlackSheep KTL (Kromhout Trading)

Koestraat 135, Tilburg

0611703545

Ik heb geen idee wanneer dit geplaatst is. Voor degene die willen weten hoe je bij de pagina komt: Categorieën->laatste-update-levering->Lees meer....

sorry als dit al gepost was.

ondertussen blijf ik geduldig wachten. Heb zelf niet zo'n erge haast maar ben wel erg nieuwsgierig naar dat ding.

success iedereen

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ah ja..

Hier dus..
http://www.robo-duster.com/content/2011 ... Vervoerder

EDIT:
Zeg even dat het vandaag is geplaatst.. voor het gemak. Dan is er 1 tegenstrijdigheid.. Ze zouden toch al gelabelled zijn in China? Tenminste, dat begreep ik uit eerdere "communicatie"
Laatst gewijzigd door whizzi op 10 aug 2011 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

verhip, keer op keer word ik weer verrast door een konijn.

Bericht is duidelijk, helaas alleen in tegenspraak met wat Ruben van Groupon moest voorlezen....

Gesloten