LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

just*me schreef:mooi voorbeeld van hoe je *niet* je eigen kant van het verhaal moet neerzetten. Na dat verhaal gelezen te hebben zou ik bij die mensen in ieder geval geen villa meer willen huren 8)
Diezelfde verhuurders zullen ook niet meer aan iedereen verhuren zonder een behoorlijke borgsom van te voren en totaal betaling van de huursommen.

Kan deze overbodige topics niet op slot?, wordt alleen met modder gesmeten, leuke items voor een advocaat :mrgreen:

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
just*me schreef:mooi voorbeeld van hoe je *niet* je eigen kant van het verhaal moet neerzetten. Na dat verhaal gelezen te hebben zou ik bij die mensen in ieder geval geen villa meer willen huren 8)
Diezelfde verhuurders zullen ook niet meer aan iedereen verhuren zonder een behoorlijke borgsom van te voren en totaal betaling van de huursommen.

Kan deze overbodige topics niet op slot?, wordt alleen met modder gesmeten, leuke items voor een advocaat :mrgreen:

Har dan kunnen er wel vele vele topics worden gesloten. In ieder topic wordt wel met modder oid gesmeten, kijk maar naar o.a de diverse UPC horizon topics.

Waarom zou dit op slot moeten ? Prima verhaal, tegenpartij heeft zijn woordje ook kunnen doen. Ik zou in ieder geval geen villa willen huren van die figuren. Totale betaling van de huursom is praktisch overal, du das zo gek nog niet hoor.

Ben benieuwd naar het vervolg.

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Ik zal niet vol reageren op dit stuk proza van deze nietsnut die zich pluto 1noemt, daar Tros Radar dat stuk toch weer gaat verwijderen wegens overtreding van de gebruiksregels.

Nog wel even dit : de persoon H.B die hij steeds aanvalt in zijn vol met spelfouten geschreven reacties is nou juist niet degene die alle forums aanschrijft.
Dat zou die pipo nu toch langzamer hand wel moeten weten.

Discriminerende opmerkingen.
Uitmaken voor zigeuners en armoedzaaiers omdat deze mensen met de bus gaan, omdat hun kinderen niet durven te vliegen, enzenz.
En ze vervolgens nog bedreigen ook.

Heel dat verhaal van die gasten is gelogen en verdraaid.
H.B en zijn gezin vroegen om een werkende airco en een werkende TV voor de kinderen , zoals in de advertentie werd vermeld.
Ipv begrip werden ze uitgemaakt voor K*ank*r hollanders die alleen maar meer en meer willen en dat ze maar moesten oppleuren als ze ontevreden waren.

ps wij hadden gewoon vervoer daar wij met het vliegtuig kwamen en een auto hadden gehuurd.

wordt vervolgd.

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

UPDATE:

"Verhuurders" zijn bezig namen van de villa's te veranderen ivm Google hits ed.

Villa's worden nu : Villa: No 4, No 9 en No 12 genoemd.

Ook staat er sinds kort bij hun advertenties het volgende bijgeschreven:

De villa is uitsluitend te huur voor een net select gezelschap, van beschaafde mensen welke het eigendom van een ander weten te respecteren

Dit is echt te triest voor woorden.
Dit zeggen voyeurs die de vakantiegangers 24 uur per dag in de gaten houden, zowel met camera's als vanuit hun uitkijk toren achter de "villa" .
Respecteer nou eerst maar eens andermans privacy, voordat je met deze onzin aankomt.

Sinds kort vernomen van Russische huurders, dat ze vermoeden dat bij afwezigheid van de huurders, Snip & Snap binnen treden en de boel inspecteren.
Op You Tube zie je reacties van deze mensen onder de naam Rose de Witt. (tik "Calpe" bij haar /zijn naam.)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Rene1966 schreef:UPDATE:

"Verhuurders" zijn bezig namen van de villa's te veranderen ivm Google hits ed.

Villa's worden nu : Villa: No 4, No 9 en No 12 genoemd.
Ook staat er sinds kort bij hun advertenties het volgende bijgeschreven:

De villa is uitsluitend te huur voor een net select gezelschap, van beschaafde mensen welke het eigendom van een ander weten te respecteren

Dit is echt te triest voor woorden.
Dit zeggen voyeurs die de vakantiegangers 24 uur per dag in de gaten houden, zowel met camera's als vanuit hun uitkijk toren achter de "villa" .
Respecteer nou eerst maar eens andermans privacy, voordat je met deze onzin aankomt.

Sinds kort vernomen van Russische huurders, dat ze vermoeden dat bij afwezigheid van de huurders, Snip & Snap binnen treden en de boel inspecteren.
Op You Tube zie je reacties van deze mensen onder de naam Rose de Witt. (tik "Calpe" bij haar /zijn naam.)
Naam wijziging? wat is daar mis mee.
Ts heeft contact met russen die een villa huren ?
Privacy schending zou ik melden aan de politie.
Hotel kamers worden ook betreden tijdens je afwezigheid , in het geval van een villa is het zeker ongewenst :mrgreen:

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
Rene1966 schreef:UPDATE:

"Verhuurders" zijn bezig namen van de villa's te veranderen ivm Google hits ed.

Villa's worden nu : Villa: No 4, No 9 en No 12 genoemd.
Ook staat er sinds kort bij hun advertenties het volgende bijgeschreven:

De villa is uitsluitend te huur voor een net select gezelschap, van beschaafde mensen welke het eigendom van een ander weten te respecteren

Dit is echt te triest voor woorden.
Dit zeggen voyeurs die de vakantiegangers 24 uur per dag in de gaten houden, zowel met camera's als vanuit hun uitkijk toren achter de "villa" .
Respecteer nou eerst maar eens andermans privacy, voordat je met deze onzin aankomt.

Sinds kort vernomen van Russische huurders, dat ze vermoeden dat bij afwezigheid van de huurders, Snip & Snap binnen treden en de boel inspecteren.
Op You Tube zie je reacties van deze mensen onder de naam Rose de Witt. (tik "Calpe" bij haar /zijn naam.)
Naam wijziging? wat is daar mis mee.
Ts heeft contact met russen die een villa huren ?
Privacy schending zou ik melden aan de politie.
Hotel kamers worden ook betreden tijdens je afwezigheid , in het geval van een villa is het zeker ongewenst :mrgreen:

Wat denk je nu zelf Harrie :roll: nogal vragen naar de bekende weg als het antwoord zelfs al wordt gegeven.
"Verhuurders" zijn bezig namen van de villa's te veranderen ivm Google hits ed.
Hotelkamers en villa's welke worden betreden is een wereld van verschil. Weet je nu echt het verschil hierin niet ??

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Ts heeft contact met russen die een villa huren ?
Geen contact.
Als je goed gelezen hebt en je typt Rose de Witt samen met Calpe in op You Tube zie je Russische commentaar op dezelfde villa als waar wij geweest zijn.
Laat er een vertaling op los en je ziet dat ze vermoedde dat ze binnen waren geweest tijdens hun afwezigheid enz.

Deze mensen zijn ook de rede waarom de verhuurders alle You Tube filmpjes hebben geblokkeerd voor comments.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Rene1966 schreef:
Ts heeft contact met russen die een villa huren ?
Geen contact.
Als je goed gelezen hebt en je typt Rose de Witt samen met Calpe in op You Tube zie je Russische commentaar op dezelfde villa als waar wij geweest zijn.
Laat er een vertaling op los en je ziet dat ze vermoedde dat ze binnen waren geweest tijdens hun afwezigheid enz.

Deze mensen zijn ook de rede waarom de verhuurders alle You Tube filmpjes hebben geblokkeerd voor comments.
Okido Rene, we wachten jouw volgende informatieve update af

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door witte angora »

Rene1966 schreef:
"Verhuurders" zijn bezig namen van de villa's te veranderen ivm Google hits ed.

Villa's worden nu : Villa: No 4, No 9 en No 12 genoemd.
Ik vraag me af hoe jij zo goed de reden weet van die naamswijziging? Misschien is er wel een heel andere reden. Een en ander betekent dat ik de rest van jouw verhaal toch in een ander perspectief moet gaan zetten.

Zeker gezien de opmerking dat de 'villa' alleen nog verhuurd gaat worden aan nette mensen die het bezig van anderen respecteren. Ik ben er niet bij geweest. Maar het zou zomaar kunnen dat ook jullie het een en ander aan steken hebben laten vallen. Dat hoeft niet tijdens de vakantie aan het licht te zijn gekomen; dat kan ook bij de eindinspectie het geval zijn geweest.

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Ik vraag me af hoe jij zo goed de reden weet van die naamswijziging? Misschien is er wel een heel andere reden. Een en ander betekent dat ik de rest van jouw verhaal toch in een ander perspectief moet gaan zetten.

Zeker gezien de opmerking dat de 'villa' alleen nog verhuurd gaat worden aan nette mensen die het bezig van anderen respecteren. Ik ben er niet bij geweest. Maar het zou zomaar kunnen dat ook jullie het een en ander aan steken hebben laten vallen. Dat hoeft niet tijdens de vakantie aan het licht te zijn gekomen; dat kan ook bij de eindinspectie het geval zijn geweest.
De toestand begon al bij het betreden van de villa.
Dan hebben we weinig tijd om de boel te verbouwen of steken laten vallen dacht ik.
8 uur in de villa kan je ook geen vakantie noemen he.
Eindinspectie zou kunnen zijn....4 beslapen bedden die niet opgemaakt waren??

En klopt je was er inderdaad niet bij.
Dus ga het maar in je eigen perspectief zien.


Misschien waren wij wel de galbakken die dag ,daarom maak ik er ook zoveel werk van op diverse forums. :?
Misschien ben jij wel een vriendje of vriendinnetje van die gasten, of erger: de eigenaar zelf wel.
Ja ik ga jou opmerking toch wel in een ander perspectief zien.

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Oke, hun site weer even bekeken en 1 en ander is weer eens aangepast.

http://www.spanje-vakantiewoningen.com/ ... blanca.htm

Wat hier niet aan klopt :

Villa met verwarmd zoutwater zwembad water is ijskoud!!

jacuzi (ten eerste verkeerd geschreven) kost je 125 euro p/w en er staat een camera op gericht

De vakantiewoningen hebben ieder een eigen ingang , en zijn zeer goed ingericht met kwaliteits meubelen, goede bedden het betere tuin meubilair. banken zijn hard, bedden zijn keihard en tuin meubilair is het hardst(is van steen!!)

De grote villa aan de zee heeft verschillende terrassen met uitzicht op Middelandse zee
Je ziet een stipje van de zee....(als je goed kijkt)

Wilt u een huis huren in Calpe, voorzien van een kinderbad, ook dat vindt u bij onze villa.
ja is er, maar geen balletjes of speeltjes in het bad anders vallen de beeldjes om.

wilt u een huis huren voor uw vakantie in Spanje, hier vindt u gegarandeert volledige rust en privacy
Whahahaha privacy en rust: om het kwartier die sergeant majoor op het terras , 4 cameras op je gericht en meneer en mevrouw de bok die achter de villa vanuit hun blokhut de boel strak in de gaten houden.

Deze villa heeft een Internet verbinding ja, maar werkt dus voor geen meter!!


een overdekt terras voorzien van zithoek, een grote eettafel met 8 stoelen, een grote koelkast en een buiten televisie. Koelkast werkt niet en TV is niet aangesloten.

Een zeer rustig gelegen villa op 3 kilometer van het strand
Met de auto ben je 15 minuten onderweg, door de slingerslanger weggetjes laat staan lopend......

Toen wij deze villa huurde stond in deze advertentie nog: airco in alle kamers en TV met Nederlandse zenders.
Na onze klachten is dit verwijderd van de advertentie.

Al met al is dit dus sluik reclame.
Er kloppen zaken niet, dus dit moet vermeld worden....bij deze....

Je ziet ook in de advertentie dat alles 4 x herhaald wordt en vele spellingsfouten.
Je zou haast denken dat ze dronken waren toen ze deze advertentie plaatste....
En deze mensen willen alleen maar "beschaafde mensen over de vloer"....laat me niet lachen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Chocomelk schreef:Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:

Is niet zo vreemd hoor als je dit bericht leest :)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2189 ... zzi__.html

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Teunbosseman schreef:
Chocomelk schreef:Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:

Is niet zo vreemd hoor als je dit bericht leest :)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2189 ... zzi__.html
Teun : Jij vindt terug wat je bewust opzoekt ?.

Rene jij blijft uithalen naar B te Calpe, is het boek nog niet gesloten voor je ?

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Rene jij blijft uithalen naar B te Calpe, is het boek nog niet gesloten voor je ?
Har, ik snap wat je bedoelt, maar ik ben echt niet iemand die haatdragend is en blijft...echter....

Die gasten in Calpe waren zo overheersend en asociaal tegen ons, waar ook nog kleine kinderen bij waren, dat ik het niet kan vergeten in 2 maanden.
Iedereen wordt in het leven wel eens genaaid met 1 of anderiets en dan denk je "stelletje Kl********* bij jullie koop ik" nooit meer.Boek dicht!

In dit geval zag ik paniek bij sommige van ons gezelschap en dan ga je te ver.
In het donker voor het blok gezet worden, slikken of stikken.

Ik snap dat mensen denken, get over it....maar ik wil ook voorkomen dat andere gezinnen hetzelfde overkomt vandaar dit nog even niet gesloten boek. :roll:

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:
Er stond een ingebouwde Jacuzzi met een grote ketting ervoor.
2 meter er vandaan stond een internet camera gericht op de jacuzzi.

Daarom hadden wij geen interesse in het gebruik van deze soeppan!
:mrgreen:

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

[quoteIs niet zo vreemd hoor als je dit bericht leest :)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2189 ... zzi__.html][/quote]

Omg....Als je dit leest ben ik opgelucht dat we niet in dat ding gezeten hebben....bah! :shock:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rene1966 schreef:
Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:
Er stond een ingebouwde Jacuzzi met een grote ketting ervoor.
2 meter er vandaan stond een internet camera gericht op de jacuzzi.

Daarom hadden wij geen interesse in het gebruik van deze soeppan!
:mrgreen:
Inderdaad je kan achteraf alleen maar blij zijn dat je er niet ingezeten hebt
als toch alles gefilmd word, niet normaal zeg !

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Chocomelk schreef:
Rene1966 schreef:
Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:
Er stond een ingebouwde Jacuzzi met een grote ketting ervoor.
2 meter er vandaan stond een internet camera gericht op de jacuzzi.

Daarom hadden wij geen interesse in het gebruik van deze soeppan!
:mrgreen:
Inderdaad je kan achteraf alleen maar blij zijn dat je er niet ingezeten hebt
als toch alles gefilmd word
, niet normaal zeg !
Vliegen er geen drones rond ??
Heeft de verhuurder soms redenen om de badkuip te bewaken, zou hij de films verhuren ? :lol:

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Vliegen er geen drones rond ??
Heeft de verhuurder soms redenen om de badkuip te bewaken, zou hij de films verhuren ?

Zie ze er nog voor aan ook die smeerpijpen... :?

Gesloten