LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handgemaakte keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: handgemaakte keuken

Ongelezen bericht door habe »

Beste Peggy,
Uiteraard kan een kleine zaak failliet gaan, maar omdat je dan een merkkeuken hebt gekocht, kun je bij minstens 30 andere keukenzaken terecht voor hulp. Indien jouw bedrijf stopt, is het afgelopen. Jouw model er dan niet meer, en kan nagenoeg niemand je nog helpen, ook al zou men dat graag willen.
Verder wil ik zeggen dat ik niet heb gezegd dat jullie keus qualitatief niet goed zou kunnen zijn, alhoewel er bij deze zaken ook veel kaf onder het koren is, net als bij andere keukenzaken trouwens!
habe

peggy-sue
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jul 2005 11:06

Re: handgemaakte keuken

Ongelezen bericht door peggy-sue »

Wat bedoel je met 'jouw model is er dan niet meer'. Het is gewoon een houten keuken, een essenhouten frame en mdf essen paneel er in, en een schuin randje gefreesd...zelfs mijn man kan dat zelf nog wel maken...laat laat staan 100 andere meubelmakers. Onderschat de vakman niet. En als er een ladesysteem kapot is kan dat natuurlijk ook ergens anders gemaakt/besteld worden. Idd als je een foliekeuken oid koopt moet je wel de fabrikant hebben...overigens kan ook de fabrikant failliet gaan. Dan heb je pas echt een probleem.
groet,
Peggy-sue

Gesloten