LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:
Teunbosseman schreef:
Chocomelk schreef:Een camera gericht op de jacuzzi !? :shock:

Is niet zo vreemd hoor als je dit bericht leest :)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2189 ... zzi__.html
Teun : Jij vindt terug wat je bewust opzoekt ?.

Rene jij blijft uithalen naar B te Calpe, is het boek nog niet gesloten voor je ?

Har/Henri..........verklaar je nader ? Bewust opzoeken ?? Stond gewoon in diverse kranten hoor en is niets meer als een offtopci berichtje.......Lezen is nog steeds niet je sterkste kant he :roll:

Rene zal zelf bepalen wanneer het boek gesloten is, vergelijk het met jouw UPC Horizon.....is ook nog steeds een open boek waarin updates worden gegeven net als hier.

Je zou bijna denken dat Fam Calpe familie van je is dat je ze zo "beschermt"

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Rene jij blijft uithalen naar B te Calpe, is het boek nog niet gesloten voor je ?[/quote]

Har/Henri..........verklaar je nader ? Bewust opzoeken ?? Stond gewoon in diverse kranten hoor en is niets meer als een offtopci berichtje.......Lezen is nog steeds niet je sterkste kant he :roll:

Rene zal zelf bepalen wanneer het boek gesloten is, vergelijk het met jouw UPC Horizon.....is ook nog steeds een open boek waarin updates worden gegeven net als hier.

Je zou bijna denken dat Fam Calpe familie van je is dat je ze zo "beschermt"[/quote][/quote]

Die Teun toch, een meester in het omdraaien van de feiten zonder de facts echt te lezen cq verhalen in een krant voor waar aan te nemen en ja ik ben de eigenaar van half Spanje :lol:

Rene1966
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2013 17:04

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Rene1966 »

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk....
Ik steek er geen tijd en moeite meer in.
Hoop dat een paar gezinnen een verziekte vakantie gespaard is gebleven.
Mag van mij op slot. :?

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:Rene jij blijft uithalen naar B te Calpe, is het boek nog niet gesloten voor je ?
Har/Henri..........verklaar je nader ? Bewust opzoeken ?? Stond gewoon in diverse kranten hoor en is niets meer als een offtopci berichtje.......Lezen is nog steeds niet je sterkste kant he :roll:

Rene zal zelf bepalen wanneer het boek gesloten is, vergelijk het met jouw UPC Horizon.....is ook nog steeds een open boek waarin updates worden gegeven net als hier.

Je zou bijna denken dat Fam Calpe familie van je is dat je ze zo "beschermt"[/quote][/quote]

Die Teun toch, een meester in het omdraaien van de feiten zonder de facts echt te lezen cq verhalen in een krant voor waar aan te nemen en ja ik ben de eigenaar van half Spanje :lol:[/quote]


Die har / henri toch welke altijd in raadsels en eigen geheimtaal spreekt en geen onderscheid kan maken om een krantenbericht in een bepaalde context te plaatsen. En quoten tot hoegre wiskunde heeft gemaakt :mrgreen:

ps:
Het krantenberichtje was echt :wink:

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Rene1966 schreef:Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk....
Ik steek er geen tijd en moeite meer in.
Hoop dat een paar gezinnen een verziekte vakantie gespaard is gebleven.
Mag van mij op slot. :?

Preciesssss.....laat je vooral niet weerhouden om updates te geven opdat 1 lid zonodig alles in twijfel moet trekken en blijft mekkeren.
Inderdaad als maar 1 gezin deze ellende bespaard blijft is je doel bereikt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Update slechte ervaringen met de Fam.B te Calpe (Spanje)

Ongelezen bericht door Har06 »

Heeft Ts enig idee van de bezettingsgraad van de villa,s, ?

Gesloten