LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Pegassus
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2005 02:00

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Pegassus »

Afgelopen weekend bij mijn broer aangesloten .
Werkt perfect!!!
Alleen de kabel van de experiabox naar de netwerkkaart in de pc is wat kort.......

gerrit222
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2006 15:23

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door gerrit222 »

De FRITZ!Box Fon WLAN 7050 is inderdaad geschikt voor ISDN apparatuur.

Voor zover bij mij bekend werkt zowel de FRITZ!Box als InternetPlusBellen van KPN op basis van het SIP protocol. Normaal gezien moet er in VoIP hardware een gebruikersnaam wachtwoord en sip registrar ingevuld worden zodat deze kan werken met een voip account. Dus in theorie zou het moeten werken. Alleen KPN geeft deze gegevens voor zover bij mij bekend niet vrij. Jammer want dit is natuurlijk een top oplossing voor veel mensen met ISDN apparatuur.

wesseltje62
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2006 21:36

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door wesseltje62 »

Ik heb sinds maart 2006 internetplusbellen via Planet internet. Ging, afgezien van een paar aanloopfoutjes) goed, maar de laatste tijd ontstaan er problemen. Begin sept. een landelijke storing, kon niet bellen en gebeld worden. Internet deed het wel en vandaag werd hetzelfde telefoongesprek zo maar 3x onderbroken!!!

Het ergste vind ik echter dat ik van Planet geen rekening ontvang, wel wordt maandelijks de verschuldigde betaling van mijn rekening gehaald.
Vele malen over gebeld en gemaild, maar steeds veel beloven en niets doen.

Ook op de site van planet kan ik mijn belgedrag niet lezen, omdat die niet voorradig is !!!!!!!!!!?????????????
Als ik mijn nota wil bekijken dan is het steeds een
000-nota
.
DWZ een nota waar achter alle specificatie het bedrag 0 Euro staat!!
Wie heeft deze ervaring ook?

??_
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 sep 2006 02:16

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door ??_ »

Helaas, Wesseltje, KPN heeft haast met het introduceren van nieuwe diensten. Dan gaat er wel eens wat fout.

rietschoten45
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2007 08:18

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door rietschoten45 »

Wij zijn drie maanden geleden verhuisd. Wat een ellende met kpn :x :x . Noh steeds geen aansluiting, 100 euro verbeld aan het 0900 nummer a 10 cent per minuut. Eindeloos doorgeschakeld, in de wacht etc.; talloze mails, met als resultaat nog steeds geen internet en telefoon.
Uiteindelijk waren ze vergeten de oude aansluiting te annuleren en zonder een of ander bericht na een week in de lucht te zijn geweest zonder pardon er weer uit. Na weer eindeloos gebel vertelde men mij dat zij een fout hadden gemaakt, maar dat ik maar opnieuw een aansluiting moest aanvragen. Dit duurt dus weer minimaal 4 weken................. :x :x

Wij hebben het helemaal gehad.

Nu een deadline gesteld............. zal ook wel niets opleveren.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wij hebben ook IPB van KPN,

Kwalitatief iets minder dan de oude analoge lijn, echter goedkoper, minder geschikt voor bedrijven omdat een enkele keer de verbinding wel eens wegvalt, en dan ben je even niet te bereiken,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door Noble »

Ik was het na vele problemen (okt2005 tot okt2006) óók zat.. en ging weg bij KPN, óók met m'n vaste telefoon!!

wat dénk je?? 5 weken geleden kreeg ik een brief van KPN:

-Of aangemelde de problemen nu opgelost waren??
-ze konden mij niet bereiken op mijn telefoon nummer... :lol: :lol: 9!! maanden mee bezig, en ze zien NIEt dat mijn nummer opgeheven is... :oops: :oops:

en als ik geen kontakt met ze op zou nemen... zouden ze aannemen dat de problemen OPGELOST zijn...


(wat dat laatste betreft hebben ze voor één maal gelijk...
de problemen zijn opgelost.... maar NIET dankzij KPN...)

jkoops
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:03

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door jkoops »

De problemen met internet plusbellen van KPN en Planet Internet zijn opgelost.

Ik krijg nu netjes elke maand een afrekening en kan mijn verbruik op de site opzoeken.

Wesseltje 62

jkoops
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:03

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door jkoops »

De problemen met internet plusbellen van KPN en Planet Internet zijn opgelost.

Ik krijg nu netjes elke maand een afrekening en kan mijn verbruik op de site opzoeken.

Wesseltje 62 :twisted:

bobofarm
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:23

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door bobofarm »

HetNet maakt veel reclame met een maandelijks op te zeggen contract!!
Echter, als je zo dom was om voor september 2007 al een contract te hebben, dan verlengd HetNet dit stilzwijgend met een jaarcontract.
Ik ga verhuizen en heb in het nieuwe huis op aanraden van KPN al telefoon aan laten leggen (heb daar dus een basiscontract) en kan nu plotseling surfen &bellen niet mee verhuizen omdat er geen ADSL beschikbaar is volgens KPN. Dit in tegenstelling tot wat mij telefonisch wijs gemaakt was door KPN Ik denk dus: dan surfen & bellen maar opzeggen!!!

Helaas blijkt dit nu onmogelijk, ik moet betalen t/m augustus 2008, dus 10 maanden voor niets!!!

Je energie contract kun je wel opzeggen, maar ook al zou je gaan emigreren, dan moet je toch je contract van HetNet blijven betalen!!

En als je weigert te betalen en automatisch betaling stopzet, dreigen ze met de deurwaarder en met je op een zwarte lijst te plaatsen als je naar een andere provider overstapt.

Belachelijk!!!

Wie weet raad????

anna84
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:03

Re: internetplusbellen KPN

Ongelezen bericht door anna84 »

Het maandcontract is alleen bij adsl abonnementen, niet bij surfen & bellen. Dus of je het nu voor of na september had aangevraagd, je had in beide gevallen een jaarcontract.
En volgens mij is het zo dat als je verhuist naar een plek waar adsl niet te leveren is, het surfen en bellen abo komt te vervallen, maar dit laatste weet ik niet helemaal zeker..

Gesloten