LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

bailey, als je goed leest is dat een stukje van je eigen bericht!!!
En tuurlijk respecteer ik dat u dat wil, maar ik vind het raar om kindervrije campings te maken, dat is mijn idee!! Dat is ieder zijn mening. En 61 % zegt toch ook genoeg.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

61% van 36 stemmen zegt helemaal niks!! 36 Stemmen op 16 miljoen inwoners is totaal niet representatief te noemen hoor!

En wat is een stuk van mijn eigen bericht?

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Bailey


Geplaatst op 22 Feb 2007 18:59 door Bailey


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zeg toch niet dat kinderen altijd jengelen en dat jongeren altijd dronken zijn? Feit blijft wel dat het wel vaak is.

En nee dat resort wat ik heb gezien daar mochten mensen van onder de 18 jaar niet in, ook niet onder begeleiding. Hotels gaan nu zelfs Russen weren, omdat die nagenoeg altijd de boel verpesten voor anderen.

Maar ik snap niet waar je je druk ommaakt joh! Als er nou beheerders van campings zijn die de camping kindervrij maken en er is genoeg animo voor, wat is dan het probleem? Er zijn dan nog genoeg campings waar kinderen welkom zijn.

Ik ga sowieso nooit naar een camping, dat is niks voor mij. Maar ik probeer wel vaak plekken te zoeken waar minder kinderen komen, omdat ik niks met kinderen heb. Gelukkig ga ik altijd buiten het hoogseizoen dus heb ik er al minder last van.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Dit is u bericht waar ik het over had.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Dus jij maakt je druk omdat ik ergens joh heb geschreven? En jij vind het raar dat ik jengelende kinderen en dronken mensen niet leuk vind? Nou als jij je al druk maakt om 1 woordje joh, dan vind dat veel vreemder.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Dus jij maakt je druk omdat ik ergens joh heb geschreven? En jij vind het raar dat ik jengelende kinderen en dronken mensen niet leuk vind? Nou als jij je al druk maakt om 1 woordje joh, dan vind dat veel vreemder. BAILEY citaat


Bailey,( wel een lekker vrouwendrankje).

Krijg jij je zus met haar jengelende kinderen vaak op bezoek ???????, ik vrees dat de kleintjes jouw liever niet ontmoeten .

Joh is een normaal woordgebruik tegen kinderen op kindervrije campings, mogen er wel honden komen van Bailey,s ???? :D :)

Toolboy

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ga toch fijn allemaal naar kinder vrije campings.
En vergeet dat jezelf ook een kind bent geweest.
Dat je zo veel plezier had toen je zelf nog kind was op een camping.

Als het aan mij was zou ik in de stille zuidzee een elilandje kopen en deze gaan exploiteren Het omheinen met hekken en borden(kinderen niet gewenst) :wink:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Bailley,je bent echt niet goed wijs. Ik maak me eigen nergens druk om TOT NU althans. Je moet lezen en goed lezen. Je weet zelf niet meer wat je schrijft. Nu kan ik ook niet meer zo netjes blijven hoor.

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door miena »

Bailey heeft een tik van bussen 8)

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door eeliane »

Een paar kinderen op een camping dat geeft niet maar in het hoogseizoen zijn er campings waar meer kinderen zijn dan volwassenen, dat is soms wel eens storend hoor.
En wat voor kinderen!!!
Vlak n aast ons 4 engelse blagen (KEYCAMP, ga daar nooit naast zitten maar helaas staan die caravans van hen overal op elke camping), bierdrinkende vader en moeder, kids hingen werkelijk overal aan, niemand zei wat, schreeuwen, treiteren van andere kinderen...
daar ga je niet vrijwillig naast zitten, dus als je geen kinderen hebt en die ettertjes kan vermijden doe dat dan...

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door miena »

eeliane het zingende zusje van bailey :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 25 Feb 2007 11:44 door Henri42
Krijg jij je zus met haar jengelende kinderen vaak op bezoek ???????, ik vrees dat de kleintjes jouw liever niet ontmoeten .
Welke zus? Weet jij meer dan ik? Voor zover ik weet heb ik namelijk geen zus. Zal het even aan mijn vader vragen, misschien weet die meer.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Geplaatst op 25 Feb 2007 11:52 door Toolboy
Ga toch fijn allemaal naar kinder vrije campings.
En vergeet dat jezelf ook een kind bent geweest.
Dat je zo veel plezier had toen je zelf nog kind was op een camping.
Ik ga nooit naar een camping en ben er gelukkig vroeger ook nog nooit geweest. Lijkt me niks aan om op een camping te staan.
Als het aan mij was zou ik in de stille zuidzee een elilandje kopen en deze gaan exploiteren Het omheinen met hekken en borden(kinderen niet gewenst)
Heerlijk lijkt me dat!! Denk dat er vast veel aanloop is. Gelukkig weet ik zelf wel de dingen te vinden waar het wat rustiger is. Ook buiten de vakanties weggaan scheelt een hele hoop.

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door miena »

Misschien is het beter om Bailey maar te negeren 8)

zafier

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door zafier »

Straks nemen die kinderen de handel over en is er weer plezier voor een ieder. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst :lol:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik denk het ook miena, er komt toch geen zinnig woord uit. Zal wel enigst kind zijn, dan krijg je ook zulke ideeen misschien. Of een rot jeugd gehad, kan ook nog.

Ja zafier dat is waar, de jeugd is de toekomst!!

Eeliane, als je geen kinderen heb hoef je niet in het hoogseizoen te gaan toch? En kinderen zijn geen ettertjes, maar die gaan nog ontspannen door het leven gelukkig!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Mariska, ik raad je aan de berichtjes van miena even te lezen die ze hier op het forum heeft geplaatst. Als er ergens geen zinnig woord uitkomt dan is het wel uit haar.

Ik was inderdaad een enigst kind :wink: , maar ik denk dat je enig kind bedoelt. Maar ja....hoe kom ik dan aan mijn nichtjes? Dat is toch lastig als je geen broers of zussen hebt.

Weet je waar ik me wel druk om maak? Dat het niet geaccepteerd wordt dat mensen naar kindvrije campings willen. Wat is daar nu mis mee? Waarom mogen mensen dat zelf niet uitmaken? Is iedereen dan maar verplicht ergens naar toe te gaan waar ze eigenlijk niet naar toe willen? Waarom worden mensen geacht kinderen altijd leuk te vinden?

Kinderen geen ettertjes? Tuurlijk er zitten best leuke en lieve kinderen tussen, dat zal ik ook niet ontkennen, mijn nichtjes zijn hartstikke leuk. Maar heel veel kinderen zijn tegenwoordig wel ettertjes. Vroeger deden ze nog iets onschuldigs als belletje trekken, tegenwoordig doen kinderen anderen dingen: dieren mishandelen, ouderen mishandelen en ga zo maar door. Jammer genoeg komt dat vaak niet door de kinderen zelf, maar door een verkeerde opvoeding.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ik lees wel hoor. Je zal toch nog wel meer familie hebben en misschien ben je getrouwd? En als er mensen zijn die naar een kindervrije camping willen moeten ze dat vooral doen, maar om dan zo over kinderen te praten vind ik een beetje overdreven. En als ze aan mij vragen of er zo een camping moet komen, zeg ik nee, want voor mij hoef dat niet. Dat is mijn mening, en zo mag ieder zijn eigen mening hebben.

En over dierenmishandeling, nou neem me niet kwalijk maar volwassenen doen dat nog veel meer hoor, kijk maar in het nieuws. En dat zijn dan geen 18 jarige waar ik het over heb hoor. En ouderen mishandelen ook, gebeurt ook door volwassen mensen met een nog ergere afloop. Dus ga nou niet alles op kinderen schuiven. Maarja dat is makkelijker want die kunnen hier niet voor zich eigen opkomen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Beste Samueel, wat heeft dat in vredesnaam met dit onderwerp te maken?

Enne....gelukkig ben ik niet zo stom geweest om mijn geld in Legiolease te stoppen! Ik heb gewoon spaarcentjes en heb geen eurotekens in mijn ogen.

samueel
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 mei 2006 22:12

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door samueel »

Nou sreek je jezelf weer tegen....lees je berichtjes er maar op na :shock: Ik vind je commentaar over kinderen mensonterend vandaar mijn laatste reactie :roll:

Gesloten