Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71
Berichten: 2755
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Money over health, dat zie je vaker.

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Daarom kunnen we ons gas ook beter in de buurt halen. Dan kan het beter vervoerd worden en is het veel minder vervuilend. Kan het gewoon via een gasleiding en kan het gasvormig blijven.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Bel jij 'Groningen' even?

Thijs124
Berichten: 798
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

En blijf van de kolen zonder transportkosten af, al hebben we die hier onder de vloer liggen.

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nog meer mensen die vannacht midden in de nacht van het noorderlicht hebben genoten?

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
11 mei 2024 11:14
Nog meer mensen die vannacht midden in de nacht van het noorderlicht hebben genoten?
Helaas. Ik heb een hele raampartij en een balkon op het noorden (met ongeveer 180 graden zicht), maar helaas viel er niet veel te zien. Ik heb het idee dat het redelijk bewolkt was op de momenten dat ik ging kijken. Ik heb wel filmpjes en foto's gezien van anderen en het ziet er wel heel mooi uit. Misschien vanavond (ik geloof dat het een paar dagen zichtbaar zou moeten zijn), ik zal er eens op letten.

Lowieze
Berichten: 6649
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 12:37
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Van mij hadden ze jaren geleden al met dat Songfestival mogen stoppen.

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Persoonlijk hoop ik dat die Israëlische dame gaat winnen. Die heeft al een partij bagger over zich heen gekregen, alleen maar vanwege haar afkomst.

zeug
Berichten: 128
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door zeug »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 12:37
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Volgens omroep Friesland treedt hij vanavond op in Leeuwarden met een nieuw liedje...hoempapa...hoempapa..etc. is nog jong en kan niet omgaan met spanning.

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
11 mei 2024 13:18
Moneyman schreef:
11 mei 2024 11:14
Nog meer mensen die vannacht midden in de nacht van het noorderlicht hebben genoten?
Helaas. Ik heb een hele raampartij en een balkon op het noorden (met ongeveer 180 graden zicht), maar helaas viel er niet veel te zien.
Ondanks de naam is het Noorderlicht niet alleen richting het noorden te zien, ik heb de mooiste foto's juist richting het zuiden gemaakt.

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 12:37
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Wij ook. Het is dit jaar nog meer een freakshow dan ooit tevoren. Een paar jaar overslaan is prima.
Nijogeth schreef:
11 mei 2024 14:09
Persoonlijk hoop ik dat die Israëlische dame gaat winnen. Die heeft al een partij bagger over zich heen gekregen, alleen maar vanwege haar afkomst.
Ja en nee. Ze zingt fantastisch (advies: emigreer naar een land waar je toekomst hebt), maar het liedje is bagger en de combinatie van 1 zangeres met 4 of 5 dansers zien we vaker. Kortom: niet origineel genoeg voor de winst.

En voor AvroTros een voorbeeld hoe je je inzending ondersteunt: Youtube, 3 minuten.
Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim
Gewoon drie minuten leuk om naar te kijken.

Lady1234
Berichten: 27216
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het heeft toch allemaal niets meer met een leuk of mooi liedje te maken

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
11 mei 2024 15:57
Het heeft toch allemaal niets meer met een leuk of mooi liedje te maken
Ik zou het ook heel mooi vinden als Israel wint.

Nevyn
Berichten: 1304
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nevyn »

Naam verandering nationale circusfestival

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Europees Clowns en Kwibussenfestival.

scharrelschipper
Berichten: 1838
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Moneyman schreef:
11 apr 2024 21:19

  • * Famous Grouse is simpel, maar prima. Puur te drinken, maar ook goed te mixen. Vind ik goed te doen.
    * Dalwhinnie 15 yo is superlekker! Lekker vol van smaak. Vind ik erg smaakvol.
    * Bushmills is een eenvoudige, zachte maar smaakvolle (Ierse) whisky. Vind ik goed te nassen ;-)
    * Glenrothes 10 yo is ook gewoon prima. NIet zo goed als de Dalwhinnie, maar ik sla 'm nooit af.
Hoefde vandaag niet te varen en alleen wat buiten verf/onderhoudwerk gedaan.
En aangezien morgen ook een vrije dag is ben ik maar eens begonnen aan de "Dalwhinnie"
En ik moet zeggen MM,je hebt helemaal gelijk.
Een biezonder smakelijk drankje.
Soms vind ik Schotse wat scherp,maar deze in het geheel niet dus.
Proost!

rwolters
Berichten: 1612
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 12:37
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Jij moet het toch juist geen mafkees vinden. Zo'n woke snowflake mens voelde zich bedreigd door een handgebaar. Dat zijn dan toch de mafkezen in jouw optiek?

rwolters
Berichten: 1612
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
08 mei 2024 13:59
rwolters schreef:
08 mei 2024 11:51
Geef eens een cijfermatige onderbouwing (met bronnen) waaruit blijkt dat de controles vooral gedaan worden op plekken waar nooit wat gebeurt.
Nee, ik heb geen tijd om uit te zoeken waar en hoevaak hier in de regio in de afgelopen jaren geflitst is. Wat ik wel weet is dat ik bij het gros van de meldingen denk 'dit is toch geen onveilige plek, hier kun je prima wat harder rijden'. Zo staan ze hier regelmatig op een kaarsrechte 80-weg, waar de fietspaden apart liggen en geen oversteekplekken zijn. En ze staan er niet in de spits, maar altijd als het wat rustiger is.
Altijd goed om meningen op een onderbuikgevoel te baseren ipv feiten.... Maar goed daar zijn rechtspopulisten altijd goed in. Zodra er feiten nodig zijn lopen ze weg want dan weten ze dat ze uit hun nek lullen.

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

rwolters schreef:
12 mei 2024 10:29
J. Deltoer schreef:
11 mei 2024 12:37
Nee, ik ben nu aan het genieten van huilende mensen na de diskwalificatie van die mafkees.
Jij moet het toch juist geen mafkees vinden. Zo'n woke snowflake mens voelde zich bedreigd door een handgebaar. Dat zijn dan toch de mafkezen in jouw optiek?
Ten eerste moet ik helemaal niets, en ten tweede raad ik je aan maar niet te proberen uit te kristaliseren wat mijn optiek is.
Tenslotte, wil je een mafkees zien, kijk in de spiegel, dan zie je een soort Joost Klein.

Plaats reactie