LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koekepan wordt niet vergoed.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman
Berichten: 30237
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
25 mar 2019 10:23
Moneyman schreef:
25 mar 2019 08:53
Maar goed, als iemand deze set van een paar tientjes niet goedkoop wil noemen, (...).
Dit is gewoon een verschil van interpretatie. De een zegt "je hebt deze pannen goedkoop gekregen" en de ander zegt "deze pannen zijn niet goedkoop". Storm, glas.
Zeker, daarom gaf ik al aan dat het geen separate discussie waard is. Maar als het als argument ingebracht wordt, kan er natuurlijk ook op gereageerd worden.
alfatrion schreef:
25 mar 2019 10:23
Maar jij bent ook met mij eens dat het eventuele schadebedrag niet gemaximeerd is aan de aanschafprijs, zoals WA stelt.
Inderdaad. De bekende methode om schade te berekenen laat geen andere interpretatie toe.

Los van de juridische kant (die heler is), is er natuurlijk ook nog de praktische kant. Mij zou het de moeite en het gezeur niet waard zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vakantie veilig verkoopt niets! Ze bemiddelen tussen aanbieders van producten en klanten.

Blaumann is het merk, maar wie is handelaar?
Zelf zeer tevreden over pannenset Action, alle 3 pannen en deksels zijn na ruim 1 jaar nog prima.
Zelfs geschikt voor Inductie en op gas niet krom getrokken nadat het brand alarm af ging omdat ik aan de telefoon hing!

Ja, zelfs deze zwart gebrande weer schoon gekregen en die overleefde deze mishandeling door mijn!
Ik betaalde voor deze 3 Action pannen met deksels dus 6 delige set maar €14,95 in December 2017!

Wel was na het telefoontje en de pan vergeten mijn keuken erg Blauw Man! :mrgreen:
Dus kwaliteit hoeft geen €45,- te kosten!

witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
25 mar 2019 10:52
Blauw Man! :mrgreen:
Dat is je volgende account naam zeker? :mrgreen:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Well alsjeblieft aan elkaar en zonder hoofdletters in het midden!

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Meiklokje »

witte angora: een aparte veronderstelling... Ik ben 65 jaar heb in de loop der tijd heel wat pannen aangeschaft, merendeels van (zeer) goede kwaliteit, een enkele misser, maar allemaal in stenen winkels. Wereldvreemd ben ik evenmin.
Maar nu maar weer on topic

Lady1234
Berichten: 27201
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb een jaar of vijftig geleden pannen aangeschaft, kon je voor sparen bij een bepaald zeeppoeder. Op gas gebruikt, daarna op elektrisch en keramisch, nu weer op gas. Nog steeds niets mis mee.

Bakelieten handgrepen zijn alleen grijs geworden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat goedkope spul uit Roemenië wordt ook niet in winkels verkocht. Ze hebben in ieder geval een mooie Duits klinkende naam gebruikt.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Sorry, dubbelpost
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 25 mar 2019 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Sorry, dubbelpost
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 25 mar 2019 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Sorry, dubbelpost
Laatst gewijzigd door Theotrucker op 25 mar 2019 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@Breien, in een huishouden met 7 mensen "verslijt" je in een periode van pakweg 42 jaar toch echt ook pannen van goede kwaliteit...

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door grun »

Meiklokje schreef:
25 mar 2019 14:50
@Breien, in een huishouden met 7 mensen "verslijt" je in een periode van pakweg 42 jaar toch echt ook pannen van goede kwaliteit...
Er zijn ook koekenpannen van rond de 30 euro die een levenlang meegaan, zoek maar eens op debuyer. Dat zijn stalen pannen zonder anti-aanbak laag. Daar mag je ook rustig in snijden, hakken en wat je maar wilt.

witte angora
Berichten: 30911
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door witte angora »

Meiklokje schreef:
25 mar 2019 14:50
@Breien, in een huishouden met 7 mensen "verslijt" je in een periode van pakweg 42 jaar toch echt ook pannen van goede kwaliteit...
Onzin. Mijn vader liet laatst een pan zien met de vraag: weet je waar die vandaan komt? Afijn, het ding is dus bijna 50 jaar oud, en wordt nog steeds gebruikt. En als je het weten wil: wij waren met zijn zessen.

Eric69
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2017 10:06

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Eric69 »

Beste mensen dank voor jullie soms uiteen lopende reacties. Nogmaals al was de set 10 euro, feit dat de laag loslaat na paar keer bakken is niet oke. Dat wordt ook erkend, echter de oplossing waarmee gekomen wordt vind ik niet oke. En voor diegene die mij verbeterd in mijn gramnatica, dank u wel. Daar had ik echt wat aan en leverde een nieuwe pan op ( not) .

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Koekepan wordt niet vergoed.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hier rvs pannenset gekocht bij Blokker circa 1984 van het merk BK. Van een enkele is een handgreep afgebroken. Precies dezelfde pan weer kunnen kopen bij de kringloop voor 3 euro. Set weer compleet.

Gesloten