LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handelswijze uwv

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
annytheo
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 okt 2006 13:17

handelswijze uwv

Ongelezen bericht door annytheo »

Al 28 jaar heb ik een W.A.O.uitkering
Nu had ik vanaf oktober 2005 een bijbaantje en heb dit telefonisch gemeld en als ik de eerste loonopgave kreeg moest ik die opsturen.
in november de eerste opgestuurd,bericht dat ik niet gekort zou worden.
In januari 2006 opgave van nov. en dec. 2005 opgestuurd geen reactie.
In april zelfde verdiensten,jan febr. maart opgestuurd.
krijg in april bericht dat ik gekort word en 7 maanden terug moet betalen,bedrg werd ingevorderd.
mei juni en juli gekort,krijg later bericht dat juli niet gekort zou moeten maar werd van vordering afgehouden dus niet uitbetaald terwijl ik al 200 euro per maand terugbetaalde.
ook had man de opgave in januarie niet ontvangen terwijl ik ze wel verstuurd had.
waarom reageerd uwv zo laat zodat ik nu 2700 euro moet terugbetalen

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: handelswijze uwv

Ongelezen bericht door roerganger »

Hmmm...

Bij een hele hoop bedrijven gaat de afhandeling van dingen niet goed. Het enige wat ik je kan adviseren is: als je binnen een redelijke termijn niets gehoord heb, bel op en vraag door.

Blijf vriendelijk, want aan de andere kant van de lijn zijn het ook mensen die met honderd en een andere dingen bezig zijn en dan jouw telefoontje er tussendoor krijgen.

Mijn ervaring is: als je zelf op een nette manier de vinger aan de pols houdt, dan krijg je redelijk snel het gewenste resultaat.

Gesloten