Fragment: Vele klachten over Inbox Storage

In de uitzending van maandag 24 februari 2025 behandelen we de klachten over Inbox Storage. Wij horen slechte verhalen maar op Trustpilot wordt het opslagbedrijf wel goed beoordeeld. Wat is er precies aan de hand?

De maandelijkse kosten stijgen flink 

Je wilt tijdelijk wat meubels opslaan en boekt via internet een verhuis- en opslagbedrijf. Veel Nederlanders maken er gebruik van. Na het ophalen van je inboedel stijgen de maandelijkse kosten flink en als er bij teruglevering meubels kapot blijken en krijg je amper vergoeding. De klachten over het bedrijf Inbox-Storage lijken stuk voor stuk op elkaar, terwijl de reviews op internet heel positief zijn. Wat is er aan de hand? Fons zoekt het uit

Radar sprak verschillende gedupeerden

Radar ontvangt al sinds 2019 klachten over flinke verhogingen van het maandbedrag en kapotte spullen waar amper vergoeding voor wordt gegeven. Wat is er aan de hand? Lees hier het hele artikel: 

Hoe kies je een betrouwbare verhuizer?

Hoe weet je zeker dat je met een betrouwbaar verhuisbedrijf in zee gaat? Radar zet het voor je op een rij in dit artikel:

Heb jij ook een volle opslag?

Het Radar Panel is benieuwd naar jouw ervaring. Heb jij veel spullen? Meer dan je zou willen, en misschien wel meer dan in je huis passen? Betaal jij voor opslag? En hoe komt dat zo: koop jij bijvoorbeeld weleens iets dubbel? Vul hier onze vragenlijst in:

Reactie Inbox Storage

Inbox Storage wilde niet inhoudelijk reageren op onze vragen. Zij beroepen zich op twee statements. Deze lees je hier: