Fragment: wat gaat er mis bij telecomprovider Odido?
In de uitzending van maandag 13 mei 2024 besteden we aandacht aan Odido. In januari schreven we al een artikel over de hoeveelheid klachten die we over de telecomprovider ontvingen. Waarom horen we maanden later nog steeds zo veel slechte verhalen?
Exceptioneel veel klachten over Odido
Geen internetverbinding, een slecht functionerende klantenservice en een televisieverbinding die het nauwelijks doet. Meer dan maar liefst 1000 klachten kregen we binnen over Odido, geboren uit de fusie tussen Tele2 en T-Mobile.
Wat is er aan de hand bij een van de grootste telecomproviders in Nederland? En waarom begon de klachtenstroom na de naamsverandering? Odido komt naar de studio om tekst en uitleg te geven.
Een derde heeft problemen met internet thuis
Ruim 25.000 met een internetaansluiting vulden onze vragenlijst in. Een derde van deze mensen heeft in de afgelopen 12 maanden problemen gehad met de kwaliteit van hun aansluiting. Odido scoort het slechtst: klanten ervaren de meeste problemen en die worden ook nog eens het minst vaak opgelost.
De volledige Radar Panel-uitslag lees je hier: