Hollandsnieuwe stopt campagne na klachtenregen bij Radar

Telefoonaanbieder hollandsnieuwe heeft laten weten per direct te stoppen met hun marketingcampagne. Dit heeft een woordvoerder van het bedrijf laten weten in de uitzending van Radar.
Reden voor de stopzetting is de bij Radar binnengekomen stroom aan klachten van ontevreden klanten.
Abonnementsgeld terug
De woordvoerder laat in de uitzending ook weten dat klanten die te maken hebben gehad met falend nummerbehoud, een van de veel voorkomende klachten, met terugwerkende kracht compensatie voor het teveel betaalde abonnementsgeld krijgen.
Daarnaast verdubbelt hollandsnieuwe de capaciteit van de klantenservice, verruimt de openingstijden van de helpdesk en maakt de klantenservice tijdelijk gratis. Hollandsnieuwe hoopt binnen zes weken de problemen te hebben opgelost. Lees meer over de oplossingen in dit statement op de website van de provider.
Meest gemelde problemen
De meest voorkomende klachten over hollandsnieuwe die bij Radar zijn binnengekomen zijn het niet kunnen bellen met een nieuwe simkaart, de onbereikbare klantenservice en problemen die ontstaan als de klant kiest voor nummerbehoud.