LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duisenberg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
tukker
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2004 22:32

duisenberg

Ongelezen bericht door tukker »

hoe is het mogelijk dat ik nog nooit iets van de duisenbergregling of dexia heb gehoord over de gang van zaken hoe het nou precies zit.
betaal al over 1 jaar niet meer 8) (heb bosman als adv; maar hoor ik ook al niets meer van) niemand kan mij text of uitleg geven hoe verder,en kom nou niet met piet of p.b ik ben hier al jren lang mee bezig maar vraag me af wie kan mij helpen, ik denk niemand ,niet dat ij negatief denk ,maar het houd een keer op,zelfs de abnamro waar we al 30 jaar bij zijn nul ,nul,wie o wie kan helpen,ik weet via internet dat er advocaten zijn die dit klusje wel even klaren(u.s.a) waarom niet? hier kunnen ze het blijkbaar niet (of durfen het niet) ik heb mijn zegje ong; gedaan en hooooop dat het toch nog goed komt.
b.v.d tukker

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

ik ben een andere tukker. Welk product heb jij? Overwaarde effect? Zijn er 2 handtekeningen op het contract gezet?

tukker
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2004 22:32

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door tukker »

hoi janneke ,ik weet dat je een tukker bent ik zit al 2jaar rond te neuzen op het forum. maar om terug te komen op jou vraag ik heb een tripple effect, en ja door beiden ondertekend. :cry:
nu iets anders ik heb dexia gemaild wat de concecyenties zijn als ik alles weg doe de hele meut,krijg ik net 1 brief over de dui
senbergregeling :?: b.v.d tukker

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

ik denk dat je slapende honden wakker hebt gemaakt :lol:

tukker
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2004 22:32

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door tukker »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

GVD, ligt er vandaag een briefje van de postbode in de bus dat er een aangetekend stuk ligt van Dexia terwijl wij ALLES AL AFGEROND HEBBEN. We hebben al geld retour ontvangen.

Denk je ook dat je er af bent :evil:
Ben benieuwd wat dat nu weer is.

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Adne »

Niet goed geld terug garantie :?:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Als dat zou kunnen? :lol:

Martinvdm

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ben wel benieuwd wat dat aangetekend schrijven verteld...

Bep K
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 mei 2006 20:57

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Bep K »

Misverstanden over de administratie van Dexia :lol:

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door * »

Zal wel in staan dat ze in hoger beroep gaan.
Hoopt Dexia dat je een hoop extra kosten maakt.
Dan trekt Dexia op het laatste moment zijn keutel weer in.
Dit is al langer bekend van Dexia. Net een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan.

Eugene Cernan
Berichten: 226
Lid geworden op: 06 apr 2006 20:52

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

tukker is dus een van de weinigen dei zijn financiële handel en wandel wel goed met zijn/haar partner overlegd en tekend, een voorbeeld voor velen! Hij/zij wordt er helaas extra voor gestrafd.javascript:emoticon(':(')
Sad

hoekandat1
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 okt 2005 20:25

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door hoekandat1 »

Oja Eugene Cerman??? Nadat de financiaal adviseur van de Fortis VSB bank zijn oplichtingspraatje had afgedraaid mocht er zelf maar een van ons beide (mijn echtgenoot of ik) zijn of haar handtekening plaatsen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zal wel in staan dat ze in hoger beroep gaan.
Hoopt Dexia dat je een hoop extra kosten maakt.
Dan trekt Dexia op het laatste moment zijn keutel weer in.
Dit is al langer bekend van Dexia. Net een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan.
Hoezo hoger beroep? Ik zei dus dat we al op een schikking ingegaan zijn en het geld van Dexia al retour hebben (december 2005)

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door * »

O, sorry. Maar schrijf dan dat je veel geld kwijt bent. Dat klopt beter dan dat je je geld retour hebt. Anders lijkt het dat je een rechtzaak won.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Geplaatst op 24 Aug 2006 11:53 door *


--------------------------------------------------------------------------------

O, sorry. Maar schrijf dan dat je veel geld kwijt bent. Dat klopt beter dan dat je je geld retour hebt. Anders lijkt het dat je een rechtzaak won.

Tja * als je het forum vorig jaar ook gevolgd hebt HAD je het KUNNEN weten, maar dat doet er ook niet meer toe.
We hadden alles afgerond schreef ik, DUS

tukker
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mei 2004 22:32

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door tukker »

hoi janneke al iets bekend van de brief :wink: :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: duisenberg

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dexia Nederland heeft besloten haar bancaire acticiteiten in Nederland af te bouwen. Een van de gevolgen van deze strategische beslissing is dat Dexia alle overeenkomsten opzegt m.b.t. fr Beleggingsrekeningen die bij Bank Labouchere of Legio Lease waren afgesloten. Dexia zal dit kostenneutraal uitvoeren, hetgeen betekent dat eventuele beeindigings- en transactiekosten voor rekening van Dexia komen. TOE MAAR!!

Hierbij zegt Dexia de betreffende overeenkomst op en wordte de beleggersrekening met rek.nr. .... opgezegd.De beeindiging geldt uitsluitend voor deze rekening.
Mocht u nog andere overeenkomsten met Dexia zijn aangegaan, zoals effecten-lease overeenkomsten, dan blijven deze overeenkomsten bestaan.

De rest is bla, bla, bla over hoe je de rekening kunt opheffen en als je niets doet dat je dan het geld automatisch op je rekening krijgt.

Vergeef me de typefouten maar ik zit met 1 hand in het gips, ben geopereerd.

Gesloten