LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn probleem is opgelost

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door ozzy »

Hallo, ik was ook een gedupeerde, met de nadruk op WAS. Ik had een AEX Plus Effect Vooruitbetaling. Ik moest € 500,- per maand gaan betalen om mijn termijnen te voldoen, aangezien mijn vooruitbetaling erop zat. Je kan begrijpen dat dit teveel geld was voor mij. Ik ben toen gaan zoeken op internet en kwam terecht op http://www.effectenleaseprobleem.nl.

Daar heb ik het formulier ingevuld onder het kopje "mijn problee" en toen werd ik een dag later teruggebeld door iemand van effectenleaseprobleem.nl. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik lang niet het volledige bedrag hoefde te betalen. Vervolgens hebben zij een oplossing verzorgd waardoor mijn maandelijkse last geen € 500,- was maar in plaats daarvan € 125,-

wil
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jul 2003 19:55

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door wil »

Oude werknemer van legiolease zeker. Zeker als je contact zoekt is er niemand thuis.....(druk maar eens op de link)

Alleen een ezel stoot zich twee maal aan dezelfde steen.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Annet »

Ik vind dit ook wel heel bedenkelijk hoor. Als het zo makkelijk was om eraf te komen hadden we ons beter direct kunnen aanmelden bij deze club.
Vind het wat verdacht. Maar ja, het vertrouwen in de mens is natuurlijk ook enigszins gekrompen na deze ellende.

Annet

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Als ze in hun casegevallen al praten over KUNSTOF ipv KUNSTSTOF :(
zegt mij dat voldoende.

Zo gemakkelijk als zij dat voorstellen is het beslist niet

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door JL »

Klopt voor geen meter.

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Ze blijken trouwens wel een nieuw lid te zijn van pay/back.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Annet »

Wie is deze ozzy? Ozzy Osbourne?
Tja.............

Annet

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door ozzy »

Ik ben toch echt geholpen. En ja, een type foutje in een website kan gebeuren. Van dat "contact" weet ik trouwens niet wat het probleem is, toen ik de vorige keer op hun site was, deed dit gedeelte van de site het wel. Misschien zijn ze met werkzaamheden bezig op de site. Ik ben zeer tevreden over de oplossing die ze mij geboden hebben en daar mogen ze wat mij betreft dan wel wat aan verdienen ook.

16again
Berichten: 16165
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door 16again »

Als ik op die site rondsnuffel denk ik: "Trap er niet in!!!"

Dit is opgezet door
Of:
Dexia in vermomming. Bij de geboden "oplossing" ontvangt Dexia tenminste nog geld
Of:
Pure oplichters: De lagere maandbedragen betaalt u aan die stichting, die vervolgens niets voor u doet, en straks met de noorderzon verdwijnt, uw maandtermijnen meenemend.

EDIT:
Zojuist even op google gezocht naar "Effectenleaseprobleem."
Internet's beste zoekmachine vindt niets met deze term, terwijl ozzy er wel met zoeken kwam.....
Laatst gewijzigd door 16again op 09 feb 2004 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door prutvogel »

Er stond ook een foutje in mijn contract met Aegon maar het heeft wel vervelende consequenties.

Op hun site kan ik trouwens helemaal niet verder komen.

Niemand werkt voor niks ook zij niet.

Ik vertrouw het voor geen meter.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Annet »

Zowel 'contact', 'links' als 'persberichten' doen het niet. Ik dacht toch echt dat er genoeg links en persberichten zijn ondertussen.
Als zo'n site al niet werkt, wat moeten we dan van de rest geloven?

Annet

Ruud91
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2004 22:15

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Ruud91 »

een tijdje de ontwikkelingen niet gevolgd,
het wordt mij niet duidelijker, inmiddels meerdere "belangen"groepen.
weet niet meer precies , wie het nu bij het "goede"eind heeft.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Sonja »

HET WORDT TIJD DAT IK EENS GELD KRIJG.!!!!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door croosjes »

ozzy,ik weet niet of deze vraag gesteld is,hun nemen je schulden over en de contracten dus ook dus je rechten zijn ook weg.

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door ozzy »

Nee, zij hebben niet mijn schulden overgenomen. Zij hebben ervoor gezorgd dat mijn schuld voor een groot deel kwijtgescholden is door Dexia. Voor de restschuld die achterbleef, hebben zij een oplossing gevonden in de vorm van het oversluiten van mijn hypotheek. Ze zijn naar mij toe ook heel eerlijk geweest over het hoe en wat. Ze hebben mij heel erg eerlijk verteld dat zij provisie krijgen van de banken en verzekeraars voor de produkten die zij afsluiten. Maar goed, zij mogen van mij ook wel wat verdienen, als ze mij van het probleem afhelpen. Bij leaseverlies en consorten moet ik ook contributie betalen.

gast_58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door gast_58 »

Maar goed, zij mogen van mij ook wel wat verdienen, als ze mij van het probleem afhelpen. Bij leaseverlies en consorten moet ik ook contributie betalen
Niet dat je daar lid had moeten worden, maar de bedragen staan volgens mij niet met elkaar in verhouding.
Ilse

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

en hoe lang moet je nu 125 Euro per maand betalen, 30 jaar?
Dat is 30 x 12 x 125,= is 45.000,= Euro.
En waarvoor? Wat heb je daarvoor gekregen?

Lucht??

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door ozzy »

Niet dat je daar lid had moeten worden, maar de bedragen staan volgens mij niet met elkaar in verhouding.
Nee, de bedragen staan misschien niet in verhouding tot elkaar, maar zij hebben er in ieder geval voor gezorgd dat ik nu nog op mijn eigen bank in mijn eigen huis achter mijn eigen laptop dit berichtje kan typen. Als ik had moeten wachten op een eventuele rechtzaak, waarvan ik nog maar betwijfel of die er komt, had ik mijn huis een half jaar geleden al moeten verkopen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door croosjes »

ozzy,waarom moeten ze al je fin.gegevens hebben,terwijl ze de schulden nog geen eens overnemen.Dus je wil zeggen dat je de hypotheek +het bedrag wat jij aan hun geeft moet blijven afbetalen?.er komt alleen maar meer kosten bij en het wordt gespreid over hypotheek en en waarschijnelijk een leasecontract.Werd alles nou te
samen opgeteld en dan een maandelijkse bedrag in rekening gebracht dan is het voor de gedupeerde die dit willen nog te doen.Maar op de manier wat hun doen komt er alleen maar een BKR code bij.vrgr.andre de croos

gast_58

Re: Mijn probleem is opgelost

Ongelezen bericht door gast_58 »

lees even de topic: 'Oversluiten: Over en sluiten maar' pag 2
Groet
Ilse

Gesloten