LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Payback......

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wie heeft er nu eigenlijk nog vertrouwen in deze "belangenverenigingen" zoals Pay Back en SLV?

Ik heb nog steeds vertrouwen in hun!
110
52%
Het begint allemaal twijfelachtig te worden!
12
6%
Ik voel me door hun behoorlijk genomen!
89
42%
 
Totaal aantal stemmen: 211

Lulhannes
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:42

Payback......

Ongelezen bericht door Lulhannes »

Wat is er nu waar van al die verhalen die over jullie organisatie rondgaan?
SLV blijkt ineens geen individuelen te helpen, dit in tegenstelling tot wat iedereen dacht.

klercken
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2003 19:33

Re: Payback......

Ongelezen bericht door klercken »

U hebt gezocht op lulhannes:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
***•han•nes (de ~ (m.))
1 [inf.] stomme vent, sukkel => naarling

Je inlognaam geeft alleen al aan hoe serieus je verondersteld dat andere mensen k je moeten nemen.
Niet serieus dus.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Is er al nieuws bekend over Pb :?:

Anneliesje
Berichten: 48
Lid geworden op: 18 aug 2003 21:23

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Anneliesje »

Piet,

Hebben jullie al een persbericht klaar.

Annelies.

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Inge »

:cry: :wink:
Laatst gewijzigd door Inge op 24 aug 2003 11:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Klazien
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2003 21:20

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Klazien »

nou die Inge kan er ook wat van. :shock: :shock:

Tessa
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2003 20:26

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Tessa »


klercken
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2003 19:33

Re: Payback......

Ongelezen bericht door klercken »

Dit forum wordt in het weekend alleen bezocht door ramptoeristen en provocteurs ,zonder enige wezenlijkbijdrage, puur katten mensen aanvallen en in de seik nemen
de namen, zonder E-mail adres haal je er zo uit.
Volgendenweek bekijk ik het forum nog weleens.
prettig weekend
wim

Tessa
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2003 20:26

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Tessa »

blijft leuk die foto's

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Payback......

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Opvallend dat dit wel kan op dit forum, maar een stukje over PB (Oei, PayBack) niet...

PLUKKER - vraagt zich af of er nog enige controle is hier

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Payback......

Ongelezen bericht door aert0001 »

Kom, kom Plukker, flink zijn hoor, is hartstikke grappig.
Ik had me ook zoiets niet voorgesteld, maar nu sta je op mijn netvlies. :lol: :lol:


Ton

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Payback......

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Hoi Ton,

Dat plaatje is natuurgetrouw, maar dat gescheld, nee, da's minder.

En even on topic: er hebben relatief tenminste meer mensen vertrouwen in PB dan in Bush. Maar of je daar nu trots op moet zijn...

PLUKKER - draagt nu af en toe lenzen

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Payback......

Ongelezen bericht door aert0001 »

Zie je wel, je kunt er best om lachen, wist ik wel.
En dat schelden, ach: emotie?, frustratie?, kan niet geloven dat het je echt raakt.

Ton

PLUKKER
Berichten: 186
Lid geworden op: 02 jul 2003 23:37

Re: Payback......

Ongelezen bericht door PLUKKER »

:lol:

PLUKKER - wenst Ton een goede nacht

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Hebben jullie een relatie :roll: 8) :lol: :?: Plukker zet maar gauw je bril weer op. :wink:

Harry

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Payback......

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nou Harry, dat is dan wel een haat liefde verhouding hoor, maar wel respect, en zo hoort dat.
Dank je Plukker, slaap lekker.

Ton

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Payback......

Ongelezen bericht door aert0001 »

Naar alle waarschijnlijkheid ben ik momenteel op dit goddeloze uur weer alleen op het forum, Slapen valt niet altijd mee,
geeft mij in ieder geval een prima gelegenheid om nog wat te bomen, ook hier slaapt iedereen al dus kan ik nog lekker wat kwijt.

Mede gedupeerde lotgenoten dikwijls slaat de twijfel toe, het is net of je tegenover een grote gemene hond staat, pak je de moed op en ga je erlangs of blijf je jezelf altijd afvragen of hij wel iets gedaan zou hebben, eigenlijk is hij net zo bang zo niet banger van jou als jij voor hem.
Ga je door en maak je voor jezelf iets waar, of loop je weg, en blijf je dat de rest van je leven doen, en ga je die opgedane angst overgeven aan je kinderen.

Angst is een slechte raadgever, wij mensen Homo sapien zijn geevolueert door onze angsten onder ogen te zien, en hiertegen maatregelen te nemen, dat heet redelijkheid, wij beschikken over deze redelijkheid, wij bepalen zelf onze levensloop en hoeveel angsten we hierin toestaan.

Instinctief weten wij al wat goed is en wat slecht, dat is ons voordeel op andere zoogdieren, het bezit van rede.

Gebruik het dan ook luister naar jezelf, gebruik je opvoeding, normen en waarden. Je rechsgevoel.

Stinkt het zaakje of voel je jezelf er niet goed bij, doe er wat aan, zinloos geweld is niet goed te praten, zinloze wreedheid idem, waarom zou je dan twijfelen of jezelf laten pushen om iets te doen wat in jou optiek onrechtvaardig is.

Dit verhaal kennen we al befehl ist befehl wir habben es nicht gewust, nee natuurlijk niet de massa denkt niet na zij volgt en laat zich angst inboezemen, 6 miljoen slachtoffers.

De les is toch duidelijk, ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, normen en waarden zitten in ons zelf, recht is recht, onrecht is onrecht, dat is te begrijpen.

Doe er dan ook iets mee, als je vind hier is onrecht pik het dan niet, sta op vecht voor je rechtten, voor je menselijkheid, laat je niet intimideren
door nietszeggende dreigementen of andere loze kreten. Ook al wordt de strijd harder blijf jezelf trouw. Hou vast aan je rechtsgevoel.

Geloof in jezelf, dat kost moeite en zal ellende brengen, maar aan het eind gerechtigheid, gooi niet je recht te grabbel in een zwak moment,
vecht voor wat je waard bent, blijf rechtop en fier staan vast op de grond
Bedenk; dit ben ik hier sta ik voor, probeer jij mij maar omver te krijgen.

Deze strijd is al zo oud, 1967 jaar geleden gooiden één man de woekeraars en tollenaars al op straat, deze zelfde man wordt heden ten dagen nog steeds dagelijks aanbeden en bezongen.

300 jaar geleden werden ze in de bossen van Sherwood opgehangen,
en werd het geld teruggegeven aan hen die er recht op hadden.
nog steeds is deze man symbool van goedheid en moed. De mooiste films worden overde man gemaakt. Een symbool voor onze kinderen over rechtvaardigheid en moed.

Houd stand vecht tegen onrecht zinloos geweld kent vele gezichtten.
Als zelfs een instituut als een bank al zo diep gaat. Bedreigen en dwingen alleen uit eigenbelang en financieel gewin.

Het is meer een nachtelijk onderonsje met mezelf geworden, maar denk er eens over, kracht zit in jezelf, en met meerdere neemt die kracht alleen maar toe. Dagelijks worden we wijzer sterker, en neemt het respect voor elkaar toe.

Reageer, laat niets van m'n stelling over, vloek, scheld of zucht, maar laat onrecht niet winnen.

Ton

ingeloe
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 jul 2003 22:28

Re: Payback......

Ongelezen bericht door ingeloe »

De avonden zijn er om te overdenken juist de tijd dat je moet gaan rusten gaan je gedachten op de loop.Je verhaal is goed en ik begrijp precies je gevoelens.We gaan gewoon door elkaar te steunen het zou goed zijn als meer mensen hun gevoelens iets meer laten zien .Vertel wat je kwijt wil er is altijd iemand die het lees en er wat aan heeft .Elkaar in waarde laten is beter dan elkaar af...ken sorry groetjes toet :P

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Payback......

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,geloof in je zelf en rust vaak,en blijf rustig afwachten met de goede rechten achter je als beschermming

Arie Schaap
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2003 00:27

Re: Payback......

Ongelezen bericht door Arie Schaap »

Hieruit blijkt gewoon dat mensen het niet meer vertrouwen. De medewerkers van PB proberen hier van alles glad te praten.

Gesloten