Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

Mijn moeder heeft helaas met spoed een loodgieter via deze website ingeschakeld. Dit is een van de vele websites in beheer bij Daadkracht Marketing B.V. Op deze website maken ze verschillende claims m.b.t. kwaliteit en prijs, maar maken die inhoudelijk niet waar.

De malafide loodgieter die ze naar mijn moeder gestuurd hebben heeft haar 's nachts onder druk gezet een exorbitant bedrag van €2229,43 te betalen voor een klus die hooguit 1/5e hiervan zou moeten kosten (en die bovendien niet afgemaakt is).

De loodgieter heeft het probleem niet opgelost, de boel niet goed achtergelaten en maakte zich schuldig aan oneerlijke handelspraktijken (o.a. door €65 per meter ontstoppen te rekenen) en wanneer dit aangekaart wordt bij Daadkracht Marketing B.V. proberen ze er eerst onderuit te komen door te zeggen dat het verhaal van de loodgieter heel anders is. Het ene moment zeggen ze dat ze al lang met de loodgieter samenwerken, maar wanneer nog eens benadrukt wordt dat het om oneerlijke praktijken gaat wordt vervolgens verteld dat ze nog maar kort samenwerken.

Dan komt er een wassen neus in de vorm van "een training klantcontact" voor de malafide loodgieter en vervolgens verwijzen ze naar hun algemene voorwaarden, doen of ze geen partij zijn in de kwestie en beweren dan bovendien dat het contact niet via hen verlopen is, maar via de loodgieter zelf (hoewel dit aantoonbaar niet het geval is).

Mocht je een soortgelijke ervaring met dit bedrijf hebben via een van hun websites, laat het weten en/of dien een handhavingsverzoek in bij de Autoriteit Consument en Markt.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Niet lullig bedoelt, maar wat hoopt u te bereiken met uw oproep? Op televisie, in kranten, op de radio, op social media is al zo vaak hiervoor gewaarschuwd. Zo lang mensen blind de eerste de beste loodgieter, slotenmaker of wat dan ook inschakelen en daarna pas gaan kijken zullen dergelijke bedrijven blijven bestaan. En dankzij vele trucjes zal de ACM ook niets kunnen doen. Er word gebeld met bedrijf A die mannetje B naar de klant stuurt. Bedrijf A staat los van mannetje B en vaak is mannetje B geen ondernemer. Mocht die dat wel zijn komt er nooit een KVK nummer op een factuur te staan. Bedrijf A zegt niets te kunnen doen, daar is immers geen overeenkomst mee. En mannetje B is van de radar verdwenen. En ga dan maar eens bewijzen wie er langs geweest is.

Stel samen met uw moeder een lijstje op met de meest voorkomende vakmannen die nodig kunnen zijn. Hang dat op een centrale plaats zodat de juiste persoon gebeld kan worden.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

‘S Nachts een verstopping laten verhelpen? Kon dat niet wachten?

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Dit is schering en inslag. Loodgieters, slotenmakers, noem maar op. Zodra mensen een acuut probleem hebben, verdwijnt het gezond verstand en trappen zo overal in. Worden er opdrachten verstrekt zonder van de voren een schriftelijke prijsopgave te vragen.

Het zijn inderdaad oneerlijke handelspraktijken maar vaak wordt er zoveel druk gezet dat de slachtoffers maar betalen. Het enige wat je in dit soort gevallen nog kan doen, is weigeren te betalen en wachten op de rechtzaak en hopen dat de rechter inziet dat dit niet kan.

Maar reken maar op heel veel druk, dreigementen en kosten verhogingen totdat het uiteindelijk bij de rechter komt te liggen. En dan nog fingers crossed want garanties dat de rechter het jusite doet heb je nooit.

Breuk
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2023 12:08

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Breuk »

Pas nog meegemaakt: flinke waterleing breuk. Het water spoot eruit. Meteen paniek, hoofdkraan kreeg ik niet dicht, in een diepe put. Dierect onze betrouwbare vakman gebeld. Voicemail. Het gebeurde zondaochtend rond 11:00.
In paniek op mijn tablet gegoogeld naar noodlootgieter Eerbeek. Gebeld, zouden zo komen….. kwamen pas tegen zessen. Gelukiig kon ik nog de hoofdkraan dichtdraaien.
Of ik wist dat het starttarief 179 euro was, ik akkoord gegeven.
Toen het na 2 uur “klaar” was , met 2 man en een hoop gehak en geboor. Kosten bijna 900 euto, hadden er een zootje van gemaakt, de koppeling lekte nog steeds.
Mijn tablet met de bankapp werd bijna uit mijn hand gerukt. Kopieëren en plakke in de bank app bedrag in de email was behoorlijk hoger , bijna 50 verschil.
Ik voelde mij behoorlijk bedreigd. Keken op mijn ipad voor bewijs dat het bedrag betaald was. Mensen pas op met Google! Gelukkig was de verzekerinh zo lief dat ze het lagere bedrag vergoeden.
Onze betrouwbare monteur van KollorTabor had gelukkig het voor elkaar in minder dan een half uurtje. De rekening moet ik na ruim een week nog krijgen.
Heb naam en verschillende telefoonnummers 088 van de oplichters.
Misschien iets voor het programma Radar.
Mvg Michel

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Jablan »

Breuk schreef:
17 dec 2023 12:27
Misschien iets voor het programma Radar.
Alsjeblieft, een hulpartikel van 3 oktober 2022. Plus een waarschuwingvan 27 augustus 2019. Met zoekterm 'loodgieter' komt er nog meer boven water.

Daadkracht Marketing
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2023 09:52

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Daadkracht Marketing »

Geachte Sarina,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de diensten verleend door een professional via ons platform niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Daadkracht Marketing B.V. streven we naar het faciliteren van hoogwaardige dienstverlening en uw feedback is voor ons van groot belang.

Wij begrijpen uw frustratie met betrekking tot de situatie met de loodgieter. Graag willen we benadrukken dat, hoewel wij als platform geen directe partij zijn in de overeenkomst tussen klanten en vakmensen, we onze verantwoordelijkheid erkennen om te zorgen voor een betrouwbare en veilige omgeving voor onze gebruikers. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de samenwerking met de betreffende loodgieter beëindigd om de kwaliteit en betrouwbaarheid van ons platform te waarborgen.

Uw zorgen over oneerlijke handelspraktijken nemen we zeer serieus en we zullen verdere stappen ondernemen om de situatie grondig te onderzoeken. We zijn continu bezig om onze processen te verbeteren en waarderen uw input hierbij zeer.

Wij willen graag met u in gesprek gaan om deze kwestie verder te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact met ons op via [email protected], zodat we samen kunnen werken aan een bevredigende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jelmer,
Daadkracht Marketing B.V.

Daadkracht Marketing
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2023 09:52

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Daadkracht Marketing »

Geachte sveldman,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de diensten verleend door een professional via ons platform niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Daadkracht Marketing B.V. streven we naar het faciliteren van hoogwaardige dienstverlening en uw feedback is voor ons van groot belang.

Wij begrijpen uw frustratie met betrekking tot de situatie met de loodgieter. Graag willen we benadrukken dat, hoewel wij als platform geen directe partij zijn in de overeenkomst tussen klanten en vakmensen, we onze verantwoordelijkheid erkennen om te zorgen voor een betrouwbare en veilige omgeving voor onze gebruikers. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de samenwerking met de betreffende loodgieter beëindigd om de kwaliteit en betrouwbaarheid van ons platform te waarborgen.

Uw zorgen over oneerlijke handelspraktijken nemen we zeer serieus en we zullen verdere stappen ondernemen om de situatie grondig te onderzoeken. We zijn continu bezig om onze processen te verbeteren en waarderen uw input hierbij zeer.

Wij willen graag met u in gesprek gaan om deze kwestie verder te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact met ons op via info <at> daadkracht-marketing.nl, zodat we samen kunnen werken aan een bevredigende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jelmer,
Daadkracht Marketing B.V.

Daadkracht Marketing
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2023 09:52

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Daadkracht Marketing »

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de diensten verleend door een professional via ons platform niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Daadkracht Marketing B.V. streven we naar het faciliteren van hoogwaardige dienstverlening en uw feedback is voor ons van groot belang.

Wij begrijpen uw frustratie met betrekking tot de situatie met de loodgieter. Graag willen we benadrukken dat, hoewel wij als platform geen directe partij zijn in de overeenkomst tussen klanten en vakmensen, we onze verantwoordelijkheid erkennen om te zorgen voor een betrouwbare en veilige omgeving voor onze gebruikers. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de samenwerking met de betreffende loodgieter beëindigd om de kwaliteit en betrouwbaarheid van ons platform te waarborgen.

Uw zorgen over oneerlijke handelspraktijken nemen we zeer serieus en we zullen verdere stappen ondernemen om de situatie grondig te onderzoeken. We zijn continu bezig om onze processen te verbeteren en waarderen uw input hierbij zeer.

Wij willen graag met u in gesprek gaan om deze kwestie verder te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact met ons op via info <at> daadkracht-marketing.nl, zodat we samen kunnen werken aan een bevredigende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jelmer,Daadkracht Marketing B.V.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

NeoDutchio schreef:
26 nov 2023 13:12
Niet lullig bedoelt, maar wat hoopt u te bereiken met uw oproep? Op televisie, in kranten, op de radio, op social media is al zo vaak hiervoor gewaarschuwd. Zo lang mensen blind de eerste de beste loodgieter, slotenmaker of wat dan ook inschakelen en daarna pas gaan kijken zullen dergelijke bedrijven blijven bestaan. En dankzij vele trucjes zal de ACM ook niets kunnen doen. Er word gebeld met bedrijf A die mannetje B naar de klant stuurt. Bedrijf A staat los van mannetje B en vaak is mannetje B geen ondernemer. Mocht die dat wel zijn komt er nooit een KVK nummer op een factuur te staan. Bedrijf A zegt niets te kunnen doen, daar is immers geen overeenkomst mee. En mannetje B is van de radar verdwenen. En ga dan maar eens bewijzen wie er langs geweest is.

Stel samen met uw moeder een lijstje op met de meest voorkomende vakmannen die nodig kunnen zijn. Hang dat op een centrale plaats zodat de juiste persoon gebeld kan worden.
Hoi Neodutchio,

Wat ik hier idealiter mee zou willen bereiken is erachter komen of meer mensen een negatieve ervaring met dit overkoepelende bedrijf hebben. In dit geval is mannetje B wel een ondernemer en heeft bedrijf A de link met mannetje B bevestigd. Bovendien kunnen we deze link d.m.v. contactgegevens aantonen. Daar kan de ACM vermoedelijk wel iets mee. Het zou echter, denk ik, wel helpen als blijkt dat dit geen losstaand incident is, maar een patroon. Vandaar mijn oproep.

Dank je voor je tip, maar dat is uiteraard meteen gebeurd. Het zal mijn moeder dan vermoedelijk ook niet meer overkomen, maar ik hoop van harte dat dit andere mensen bespaard kan blijven.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

Lady1234 schreef:
26 nov 2023 13:38
‘S Nachts een verstopping laten verhelpen? Kon dat niet wachten?
Er was een aardige overstoming gaande: op de een of andere manier kwam hemelwater de toiletpot uit. Mijn moeder werd wakker gebeld door de benedenburen dat het water bij hen langs de muur naar beneden liep. Het kon dus inderdaad niet wachten. Bij minder paniek en minder spoed was het onwaarschijnlijk geweest dat dit bedrijf ingeschakeld was.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

Breuk schreef:
17 dec 2023 12:27
In paniek op mijn tablet gegoogeld naar noodlootgieter Eerbeek. Gebeld, zouden zo komen….. kwamen pas tegen zessen.
Wat vervelend dat je dit ook recent hebt meegemaakt! Via wat voor tussenbedrijf heb jij de loodgieter ingeschakeld? Heb je een website of telefoonnummer daarvan?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

sveldman schreef:
20 dec 2023 17:37
Wat ik hier idealiter mee zou willen bereiken is erachter komen of meer mensen een negatieve ervaring met dit overkoepelende bedrijf hebben. In dit geval is mannetje B wel een ondernemer en heeft bedrijf A de link met mannetje B bevestigd. Bovendien kunnen we deze link d.m.v. contactgegevens aantonen. Daar kan de ACM vermoedelijk wel iets mee. Het zou echter, denk ik, wel helpen als blijkt dat dit geen losstaand incident is, maar een patroon. Vandaar mijn oproep.
Natuurlijk is dit geen losstaand incident, vandaar dat er al jarenlang voor gewaarschuwd is. En zolang bedrijf A geen werk aanneemt en mannetje B stuurt die in no time een nieuwe naam heeft is het aanpakken zeer lastig.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

NeoDutchio schreef:
20 dec 2023 18:39
Natuurlijk is dit geen losstaand incident, vandaar dat er al jarenlang voor gewaarschuwd is. En zolang bedrijf A geen werk aanneemt en mannetje B stuurt die in no time een nieuwe naam heeft is het aanpakken zeer lastig.
Ik bedoelde een losstaand incident van dit overkoepelende bedrijf, maar dat was misschien niet duidelijk. Ik heb inmiddels ook wel gezien dat dit soort praktijken kennelijk nog schrikbarend veel voorkomt, hoewel ik hier (gelukkig) eerder nog niet mee in aanraking gekomen ben. Zelfs als aanpakken lastig is, wil ik zelf proberen zoveel mogelijk informatie aan te leveren bij de ACM, waardoor er misschien toch een kans is dat er iets aan gedaan kan worden. Dit proberen lijkt me zinvoller dan bij voorbaat op te geven en ook zinvoller dan degenen, die hier ondanks de waarschuwingen mee in aanraking gekomen zijn, op een forum nog eens te vertellen dat dit toch echt niet erg handig was. Daar is namelijk echt niemand bij gebaat.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

sveldman schreef:
20 dec 2023 22:38
Ik bedoelde een losstaand incident van dit overkoepelende bedrijf, maar dat was misschien niet duidelijk. Ik heb inmiddels ook wel gezien dat dit soort praktijken kennelijk nog schrikbarend veel voorkomt, hoewel ik hier (gelukkig) eerder nog niet mee in aanraking gekomen ben. Zelfs als aanpakken lastig is, wil ik zelf proberen zoveel mogelijk informatie aan te leveren bij de ACM, waardoor er misschien toch een kans is dat er iets aan gedaan kan worden. Dit proberen lijkt me zinvoller dan bij voorbaat op te geven en ook zinvoller dan degenen, die hier ondanks de waarschuwingen mee in aanraking gekomen zijn, op een forum nog eens te vertellen dat dit toch echt niet erg handig was. Daar is namelijk echt niemand bij gebaat.
Als aanpakken zo simpel zou zijn, waarom gaat dit al jarenlang door? Het is nobel wat u doet, maar is het het werk en tijd echt waard? Zodra een malafide bedrijf genoeg geld heeft binnen geharkt en de klachten zich opstapelen laten ze zich uitschrijven bij de KVK en beginnen onder een nieuwe naam opnieuw. Tegen de tijd dat er genoeg slachtoffers zijn en er actie ondernomen kan worden is de vogel gevlogen. Daarbij is het bedrijf die u gebeld hebt niet het bedrijf die het loodgieterswerk gedaan heeft.
De enige remedie tegen dergelijke bedrijven is om ze niet meer te bellen. Immers zonder klanten geen geld.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

NeoDutchio schreef:
20 dec 2023 23:31
Als aanpakken zo simpel zou zijn, waarom gaat dit al jarenlang door? Het is nobel wat u doet, maar is het het werk en tijd echt waard? Zodra een malafide bedrijf genoeg geld heeft binnen geharkt en de klachten zich opstapelen laten ze zich uitschrijven bij de KVK en beginnen onder een nieuwe naam opnieuw. Tegen de tijd dat er genoeg slachtoffers zijn en er actie ondernomen kan worden is de vogel gevlogen. Daarbij is het bedrijf die u gebeld hebt niet het bedrijf die het loodgieterswerk gedaan heeft.
De enige remedie tegen dergelijke bedrijven is om ze niet meer te bellen. Immers zonder klanten geen geld.
Het is zeker niet zo simpel, daarom geef ik aan dat zelfs als het lastig is, ik in ieder geval iets wil proberen te doen. Slaagt het niet, dan helaas niet, maar voor mij is het in principekwestie en daarom is het voor mij mijn tijd en moeite waard. Als het probleem is dat de bedrijven zich uitschrijven en weer iets nieuws kunnen starten, dan moet er misschien gekeken worden of het op dat niveau aangepakt kan worden. Voor praktijken die nu volgens de wet als 'oplichting' gezien worden is er op dit moment een register met malafide bedrijven dat bijgehouden wordt. Wellicht kan dit ook voor bedrijven/rechtspersonen die een opeenstapeling van civiele zaken of klachten met zich meedragen. Mocht jij of iemand anders hier een constructieve bijdrage voor hebben, zoals ideeën over hoe dit collectief en duidelijk aangepakt kan worden naar personen of instanties die hier wel echt iets aan zouden kunnen doen, dan hoor ik het graag. Ook als iemand al weet van acties die er op dit gebied zijn ondernomen. Ik heb bijvoorbeeld gezien bij Radar dat er werd geprobeerd Google aan te pakken. Ik weet niet wat de status hiervan is. Maar daarnaast zou het een idee zijn om te kijken of op de een of andere manier recidiverende bemiddelingsbedrijven aangepakt kunnen worden. Bijvoorbeeld door te kijken of er bij herhaaldelijke civielrechtelijke veroordelingen er iets strafrechtelijks ondernomen kan worden. Tips zijn welkom.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een register van bedrijven waar veel klachten over zijn? Hoe stelt u zich dat voor?

Je hoeft hier het forum maar te lezen en haast elk bedrijf wordt genoemd.

Beetje Don Quichotte idee.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door Moneyman »

En degenen die niet eens twee seconden Google gebruiken voordat ze gebruik maken van de diensten van een dergelijk bedrijf, zullen al helemaal geen registers checken.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

Lady1234 schreef:
21 dec 2023 12:09
Een register van bedrijven waar veel klachten over zijn? Hoe stelt u zich dat voor?

Je hoeft hier het forum maar te lezen en haast elk bedrijf wordt genoemd.

Beetje Don Quichotte idee.
Is dit jouw idee van een constructieve bijdrage of een tip? Interessant.

Het idee van zo'n register zou zijn dat het hen minder makkelijk gemaakt wordt om 'zomaar' iets nieuws te beginnen en weer op dezelfde manier door te gaan met het faciliteren van oneerlijke handelspraktijken. Er worden inderdaad veel bedrijven bij naam genoemd, maar die kunnen kennelijk makkelijk opgeheven worden, waarna er weer onder een andere naam verder gegaan wordt. Wanneer bijvoorbeeld in een register bijgehouden wordt wie dit soort bemiddelingsbedrijven/-websites waar problemen door ontstaan opricht, kan er misschien gekeken worden of het een heel breed probleem is of dat er misschien bepaalde individuen of groepen voornamelijk verantwoordelijk is voor dit soort praktijken. Indien het laatste het geval is, zou het wellicht mogelijk zijn deze individuen strafrechtelijk te vervolgen en/of het hen ten minste moeilijker maken weer op dezelfde voet verder te gaan onder een andere naam.

Bovendien is het maar een idee dat ik opperde. Mocht je andere suggesties hebben, dan zijn die van harte welkom. Ik probeer erachter te komen wat een goede manier zou zijn om een bijdrage te leveren aan het verminderen van dit soort praktijken. Goede suggesties daarvoor zijn zeer welkom. Wat jij op dit moment doet is kritiek leveren/kritische vragen stellen zonder zelf enige zinvolle bijdrage te leveren. Wat denk je daar precies mee te bereiken? Steek je energie in iets zinvols en/of laat anderen die proberen wel iets bij te dragen in ieder geval met rust zou ik zeggen.

sveldman
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2023 23:16

Re: Oproep: ook slechte ervaring met loodgieter-nu en/of Daadkracht Marketing B.V.?

Ongelezen bericht door sveldman »

Daadkracht Marketing schreef:
20 dec 2023 10:11
Geachte Sarina,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de diensten verleend door een professional via ons platform niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Daadkracht Marketing B.V. streven we naar het faciliteren van hoogwaardige dienstverlening en uw feedback is voor ons van groot belang.

Wij begrijpen uw frustratie met betrekking tot de situatie met de loodgieter. Graag willen we benadrukken dat, hoewel wij als platform geen directe partij zijn in de overeenkomst tussen klanten en vakmensen, we onze verantwoordelijkheid erkennen om te zorgen voor een betrouwbare en veilige omgeving voor onze gebruikers. Naar aanleiding van uw feedback hebben wij de samenwerking met de betreffende loodgieter beëindigd om de kwaliteit en betrouwbaarheid van ons platform te waarborgen.

Uw zorgen over oneerlijke handelspraktijken nemen we zeer serieus en we zullen verdere stappen ondernemen om de situatie grondig te onderzoeken. We zijn continu bezig om onze processen te verbeteren en waarderen uw input hierbij zeer.

Wij willen graag met u in gesprek gaan om deze kwestie verder te bespreken en naar een passende oplossing te zoeken. Neemt u alstublieft contact met ons op via [email protected], zodat we samen kunnen werken aan een bevredigende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jelmer,
Daadkracht Marketing B.V.
Ik was in gesprek met Jelmer van Daadkracht Marketing B.V., maar deze heeft tot op heden in het contact met mij de loodgieter juist een hand boven het hoofd gehouden en in onze mailwisseling juist niet aangegeven de medewerking te zullen beëindigen. Hij heeft de loodgieter in kwestie een training omgaan met klanten aangeboden. Ook heeft hij na een kritische mail van mij van een maand geleden over zijn omgang met deze kwestie geen inhoudelijke respons gegeven, maar alleen verwezen naar zijn algemene voorwaarden en geen enkele moeite gedaan om ons verder te ondersteunen. Sinds zijn laatste afhoudende mail, is door hem geen contact meer met ons opgenomen. Hij heeft mijn mailadres en telefoonnummer, maar in plaats van zelf contact op te nemen om naar die passende oplossing te zoeken, post hij hier iets om te doen alsof hij nu, een maand later, toch nog wel actie wil ondernemen. Zijn reactie op dit platform is dan ook niet als oprecht te beschouwen. Hierbij dus een herhaalde waarschuwing t.a.v. loodgieter-nu.nl en vooral Daadkracht Marketing B.V.

Plaats reactie